Sälj din symaskin ...snälla? ;-)

MEN BRAAAAAAAAAAAAAAA JOBBAT!


Fucking irriterande. Köpte tyg och såg fram emot att sy det jag tänkt *hemligt tills det är klart* bara för att komma hem och inse att maskinjäveln är trasig (vilket jag egentligen visste om jag hade använt hjärnan och minnet)!

Jag vet att det finns billiga på typ GeKås, men dit ska jag inte och billigt är INTE = lite pengar. En ny bil för 30.000 kr är förbannat jävla billigt, men 30.000 är förbannat jävla mycket pengar. Typ så känns det för mig med de 700-1000 kronorna som en billig symaskin kostar.

Finns det NÅGON inom ett rimligt avstånd som har en begagnad symaskin att sälja för si så där 0-400 kronor? Det jag behöver kunna göra är raksöm och sicksack, that's it. Det duger alltså mer än väl med typ GeKås billigaste, fast i begagnat skick :-)

Någon gång i framtiden (när jag blir rik) ska jag införskaffa en overlockmaskin, för det är ju egentligen det jag skulle behöva med tanke på vad jag syr (HÄR och HÄR finns exempel), men det får som sagt bli i framtiden för bara en begagnad sådan kostar ju fler skjortor än man orkar sy på ett år :-P


Någon? Snälla? Hoppas!








Kommentarer
Postat av: sanna

jag har tyvärr ingen symaskin att ge dig, men däremot en jäkla stor komplimang. vilken underbar blogg du har och vad modig du är som vågar skriva om saker som är tufft. gillar ditt sätt att berätta saker på, det är lätt att följa med och din blogg är otroligt fin och du verkar vara en goer tjej, va rädd om dig.

2011-11-21 @ 14:12:59
URL: http://www.sannaengstrom.bloggagratis.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tack <3 <3 <3 :-)

2011-11-21 @ 14:20:28
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: sanna

det var så lite så :)

2011-11-21 @ 14:34:08
URL: http://www.sannaengstrom.bloggagratis.se
Postat av: thile

Du er SÅ duktig!!! Håper du finner

en symaskin.



Du er 100% proffs!!! Inget mindre , men gjerne mer. Jeg er jätte imponerat!!! Synd du ikke har en flunkende ny symaskin!!!! Klem

2011-11-21 @ 19:20:22
Postat av: sanne

Om du behöver symakinen för ett speciellt tidsbegränsat projekt så är väl annars det vettiga att låna någons maskin ett tag? (Nej, jag har ingen att erbjuda - bor långt bort och använder min). Billigt, och ställer inga krav på att någon ska avvara sin maskin för gott.

2011-11-22 @ 09:29:17
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ja, just till detta skulle jag kunna låna en maskin, för att få det gjort, men jag behöver ha en maskin eftersom jag tänker sy en massa fler saker senare :-)

2011-11-22 @ 09:33:10
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Carro - Mammaliv & Foto

Synd att jag inte bor närmre har en sprillans ny symaskin som stått alldeles för länge i sin kartong.

2011-11-22 @ 22:03:18
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Mamma Miaa

Hej, jag köpte en billig symaskin för en tusing (inget känt märke alltså) och det ångrar jag för den var skitkass, verkligen.



Ett tips om du i framtiden ska köpa overlock är att beställa från http://www.sewingmachines.co.uk/. Många i sverige som beställer därifrån.

Jag betalade 2700 (frakt fritt och leverans till dörren) för en maskin som vanligen kostar 5000 i Sverige,. Brother 3034d är en riktigt bra första overlock, enkelt och fina sömmar.

När du väl testat overlock så kommer du ångra att du inte köpt det tidigare, woow vilken skillnad. Och det går mycket snabbare så man förstår varför alla har så mycket tid att sy :)

2011-12-12 @ 17:15:36
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Åh, tack för tipset! :-)

2011-12-12 @ 17:31:22
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback