NAKENFIS

Rubens Barn - dockan hade fått sig en massa öppna sår lite här och var :-(

...men nu är den ihopsydd och fin med små söta ärr ;-) men nakenfis kan han ju inte vara så jag köpte tyg idag och ska sy honom en outfit :-)

Ska bli spännande att se om jag lyckas få till en body och dockan får vara provdocka  eeeh, ja det passar ju bra :-)


Han var varit provdocka för något år sedan då vi gjorde ett byte på sjalbarn.se (vi sydde ett hemligt barnplagg till någon annan och skickade till den). Detta sydde jag:






Den jag sydde till skulle få en bebis då alltså :-)


Kommentarer
Postat av: thinki.se

Härliga färger på det du sydde!

2011-12-20 @ 04:51:15
URL: http://www.thinki.se/wp


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback