Hej hej, här är jag :-)

*vinkar*

Hej alla läsare!


Jag har redan nämnt att det händer mycket och jobbiga saker nu, men jag kände att det är dags att visa något livstecken här.

Jag känner inte för att skriva av mig här eftersom det rör familjen och är privat. Sen skrev jag ju efter mitt uppehåll i början av sommaren att det i fortsättningen inte kommer att bli likadant här vad gäller den biten. Det har varit alldeles för privata saker som skrivits tidigare och jag har införskaffat mig bättre omdöme vad gäller sådant ;-)

Jag pratar av mig med familj och vänner istället och kommer göra så i fortsättningen, när det är FÖR privat.

Under den här tiden det varit tyst, har jag flera gånger velat blogga om lite mer lättsamma och roliga grejer, men det har känts konstigt att först vara tyst i en vecka och sen lägga upp en skämtbild tex., men nu har jag skrivit det här inlägget och kan köra på att blogga om det som inte rör det som händer i vårt liv just nu.

Jag kan säga att jag börjat skolan igen iallafall och nu FA-AN är det sista terminen på allvar! Ja, det har tagit väldigt lång tid för mig, jag vet det och jag har också förstått vad det beror på. Det är inte så konstigt att jag aldrig klarat av att läsa läroböcker, följa instruktioner, mönster, recept, bruksanvisningar och annat. Jag har förstått det nu och fått hjälp med det nu, på flera sätt, så nu kommer det gå betydligt lättare för mig i skolan, men också i vardagen.

Tack för att ni finns kvar <3




Glada killar i söndags :-) <3


Åh! MÅSTE bara visa upp väskan som kom med posten igår! *wiiiiiie*




*KÄÄÄR* Gose-elefanten fick han när han var bebis av min nätvän Andrea. "Elmer the Patchwork Elephant".


Jag måste faktiskt berätta om den fantastiska kundservicen jag fått uppleva kring den här väskan!

Jag beställde den härifrån; http://www.uk-kids.se och betalade den direkt med kort eller direktbetalning via Swedbank (minns inte vilket). En stund senare fick jag ett mail där de beklagade, men väskan är slut och erbjöd en annan väska. Jag förklarade att jag ville ha just denna eftersom jag har en Elmer. Tjejen som mailade svarade att åh, men då ska jag försöka fixa fram en och skulle prata med leverantören. Efter mycket krångel, samtal och jagande så skrev hon till mig igen och var jätteglad! Hon hade fixat så att leverantören i England skulle skicka en väska direkt hem till mig!!!

Det skulle ta ett tag, typ 6-10 dagar eller något sådant, men jag glömde bort det där och tänkte inte på att dagarna gick. Det har ju varit jul och så. Nu i början av veckan mailade hon mig igen och frågade om väskan kommit och det hade den ju inte :-/ då kontaktade hon leverantören igen och eldade på dem lite ;-) och redan IGÅR kom den hem till mig!!! Hon har verkligen kämpat sig blå för att min Elmer skulle få sin väska :-) <3 <3 <3

Det är SÅ man ska behandla sina kunder! Ett föredöme!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Tack för fina kläder :) Esther är så fin i de "gamla" eLvi Love byxorna!

2012-01-20 @ 08:56:02
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Malin

Underbara människor det finns här i världen!

2012-01-20 @ 10:09:43
Postat av: Jessica

Jag hoppas att allt det jobbiga ordnar upp sig, skönt att du kan prata med din familj!



Vilken jättefin ryggsäck!

Tack för tipset av sida, den hamnar i mina favoriter =)



Ta hand om dig!

Kram

2012-01-20 @ 12:39:10
URL: http://www.jessa30plus.blogspot.com
Postat av: qat

Jag ser att jag får skaffa fler barn så jag får några nya småbarn att handla till. ;)

Otroligt fin sida!

2012-01-20 @ 15:36:17
URL: http://softkitty.bloggplatsen.se
Postat av: Marie

Tack, för att DU finns!

Måste erkänna att jag varit lite orolig, så tack för ditt livstecken. Du är en kämpe och jag önskar dig allt gott nu 2012. (Ja, även kommande år oxå, förståss!)

2012-01-20 @ 18:03:03
Postat av: Lova

Välkommen tillbaka!

Du har varit saknad =)

2012-01-20 @ 22:40:05
Postat av: Anonym

Tack för att du uppdaterar.

Har du kvar en röd molnmössa?

Jag vill gärna ha en.

2012-01-21 @ 08:36:53
Postat av: thinki.se

Lycka till med skolan detta året.

Fint mönster på säcken och elefanten.



Kraam.

2012-01-21 @ 08:46:36
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: Hanna - mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilken härlig väska!

2012-01-21 @ 09:24:17
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Jeka

Vad glad jag blev nu när du uppdaterat, o glad att du kör på med skolan igen, hoppas verkligen du orkar köra klart allt. Hoppas även allt ordnar upp sig för dig Beckah.

2012-01-21 @ 21:21:00
Postat av: Johanna, Villa Svea

Vinkar tillbaks!



Härligt att höra av dig här på bloggen igen.. kikar ofta in och har läst en del gamla inlägg!

Kämpa på du starka vad det än är du går igenom nu, du klarar det!!

Jag har inte heller glidit fram genom livet på en räkmacka och jag beundrar dig och din styrka!!



Massa kramar/

Johanna, Villa Svea

2012-01-22 @ 15:44:04
URL: http://www.villa-svea.blogspot.com
Postat av: Frida

Hej Hej! Kikade förbi och hoppas du haft en bra dag!

2012-01-24 @ 17:17:14
URL: http://rajdich.blogg.se/
Postat av: jessica

tiden går så fort, vi satt i samma gravid tråd med minsta barnen

2012-01-26 @ 20:24:36
URL: http://www.nattstad.se/pez
Postat av: thile

♥(◠‿◠)♥ Klart vi finns kvar <3..

2012-01-27 @ 18:08:35
Postat av: Micke

Riktig gullig väska :) Kul att läsa positiva saker om näthandel också, känns som det annars bara är elände när man läser i tidningarna..

2012-01-30 @ 15:24:34
URL: http://www.stoppaharavfall.se
Postat av: ellen

hej. Jo såg ett gammalt inlägg på din blogg då jag letar efter en emmaljunga ratt till min sons vagn. Å då kom just din vagn upp och såg att det va några år sedan å tänkte höra om du e sugen på att sälja den? Dom görs tyvärr inte längre så det är därför annars hade jag sprungit till närmsta affär. MAila gärna om du är intresserad. mvh ellen

2012-02-20 @ 12:02:22
Postat av: Madeleine sveitz

Hejsan Beckah!

Jag tittade in här efter att ha sett dig på Google bilder. Vilken mysig kille du har :). Har en liten Filip själv på 1 1/2 år, är så underbart. Hur gammal är elmer? Såg att du lagt ut en bild på eksem så jag tänkte bara säga att jag hade eksem som eskalerade i 21 år tills jag bytte livsstil och stödjer kroppen med enzymer ( jordarna är fattiga plus att vi kokar vår mat då försvinner enzymerna) , vi får det via levande föda eller kosttillskott. Probiotika är också bra eftersom den goda bakteriekulturen oftast inte är bra när man har eksem. Filip har haft en del vändor och det går oftast bort med dessa kosttillskott och kokosolja. Har skrivit mer på min webblog, skulle vara en ära om du ville gå in o kolla. Hoppas ni mår bra :). Kram från madeleine sveitz

2012-06-23 @ 21:42:25
URL: http://torrhudoeksem.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback