Påklätt! :-)

Hahahaha! Bra försök, bättre lycka nästa gång :-P

Bodyn blev en katastrof, men det var väldigt lärorikt, jag lärde mig flera viktiga saker som jag tar med mig till nästa gång jag försöker mig på att sy en body ;-)

Men men, dockan har kläder nu iallafall och de duger till en docka :-)








Här kommer en annan påklädd kille (nåja, halvt påklädd iallafall) :-)

Gullungen Elliot i sina nya eLvi Love - byxor :-) Tack för lånet av bilder 






När jag ändå satte mig och sydde dockkläder igår så passade jag på att sy mössor till mina egna pojkar också :-) Julklappar får det bli.




Alvins och Elmers mössor blev de första mössorna med logga :-)

Kommentarer
Postat av: thile

Mormor's gullunge, så snyggt! ♥ ♥



Du er så duktig, Beckah ♥



Juleklem.



2011-12-20 @ 12:46:12
Postat av: thile

Hvilken søtnos til dukke!!

Jeg mener body'n er fin:D



Juleklem

2011-12-20 @ 12:47:35
Postat av: thinki.se

Tycker dockkläderna är jätte fina och härlig färg + mönster.

Kul att du la ut bilder på Elliot. Mormor blev alldeles till sig här ser jag =) <3



Kraam.

2011-12-20 @ 17:33:10
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: Linda w L2K

Åhhh!!! Du är så duktig!!!! Superfint!!

2011-12-20 @ 18:28:11
URL: http://www.lindaw.se
Postat av: Greta

Skitful Rubens Barn docka! Jag tycker dem är så fula...

Men fina kläder!

2011-12-20 @ 21:01:19


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback