Svettigt träningspass

Svettigt!

Jag är öm och mör men jag hoppas jag stretchat så pass bra att jag klarar mig med en lindrigare variant av träningsvärk imorgon. Fasen va skönt att röra på fläsket! Synd bara att jag är sämst på dans, saknar totalt talang för att dansa verkligen hahaha och kass taktkänsla. Men jag lyckades bli helt slut ändå och genomsvettig och med ett brinnande ansikte efteråt. GÖTT!

Nu har jag kommit hem, duschat och ätit mat och är så trött så trött. jag som brukar sitta vid datorn ska ta och lägga mig i sängen istället och glo på TV.

Kan bjuda på en söt dansfilm på mig och Mathias istället ;-)

Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!


Jag dog av skratt när jag gjort den :-D

Kommentarer
Postat av: Josse

Härligt att träna, och huvudsaken är ju att det är kul och inte att det ser snyggt ut :)



Har troget följt din blogg ett tag nu men aldrig kommenterat tidigare. Måste säga att du verkar vara en härlig tjej och dina barn är ju bara helt underbart söta!

2010-02-02 @ 00:00:30
Postat av: Helena med Eskil

Förstår inte alls vad du menar - du är ju uppenbart en stor danstalang! ;-) :-D F ö lääängtar jag tills jag kan börja träna. Är trött på monsterkroppen nu!

2010-02-02 @ 08:22:16
Postat av: thile

Hahaha, hvilket snyggt par! Roligt=)

2010-02-02 @ 09:22:41
Postat av: Carolina

Hahaha, gud vilken rolig film! Härligt med träningspass som känns :-)

2010-02-02 @ 09:41:33
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Elin

ASG... JA DÖÖÖÖÖÖR :-) hahahaha... vilken rolig video :-) hihi

2010-02-02 @ 10:34:10
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Hahaha!! Och Mathias ser ju verklig ut i klippet!!

2010-02-02 @ 14:29:28


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback