Egentid - UTAN Ellebellen för första gången!

Blev som sagt träning iallafall ikväll. Vi delade upp oss i två grupper så vi fick plats :-) Zumba! Hahaha fast jag är ju född helt utan danstalang så för mig är det skiiitsvårt men men huvudsaken man rör på sig så svetten lackar så man bränner lite fett :-) gött att komma iväg. Vi körde lite granna styrka efteråt också.

Idag blev det EGENTID - PÅ RIKTIGT!

Japp! Jag lämnade Elmer hemma så var Mathias här och tog hand om honom och Alvin (och Victor när Victor kom hem från brottningen). Nattade Alvin, lekte med Elmer och gav honom kvällsgröt och kvällsbad och sen 2 timmar senare kom jag och tog sista lilla biten - amning och sövning av lille palten. Allt funkade kanonbra, Gud så skönt!

Nu sover alla tre grabbarna, jag har ätit och kollat på Familjen annorlunda och nu ska jag hoppa in i duschen. Men jag har flera grejer som ligger och väntar på bloggning så jag ska nog skriva några inlägg till sen ;-)

Yeeeey! Jag har haft min första riktiga egentid :-D

Kommentarer
Postat av: Himmelohelvete

Det är du värd! Det behöver ALLA!



Zumba zzzzzzzumba=)



2010-02-08 @ 21:39:09
URL: http://himmelohelvete.se/wp
Postat av: [email protected]

Byxorna duger till mig till Eddie men som ajg sa även att jag köpt nya kläder till både mig & Eddie idag så vet jag att onsdag och torsdag på aktiviteterna så kommer folk glo på en som man vore från rymden... För att man inte har fina märkes kläder miljonhus och ny bil m.m och att man är ung konstigt nog är 22 och 25 unga föräldrar idag känns det som...

Ha en bra kväll...

2010-02-08 @ 22:59:39
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: Helena

Min återställning tog 4 år att motivera, och sen ett inköp av en dvd vid namn afrikansk dans, kollade in den igår för dottern ville veta vad jag köpt, blev svettig av att bara titta på den utan att ens röra mig, så det är ju osett hur ofta den kommer användas.

Tyvärr har jag ju ingen att lämna dottern åt så jag kan komma ut o träna, vilket jag önskar mest på jorden att jag hade för jag behöver det, både egentid och träning. Jag får väl annonsera om en sån där ideell pensionär som kommer hit och passar då och då.

2010-02-08 @ 23:37:45
Postat av: Ewe

Skönt! Det behövs ibland. :) Ha en fin dag!

2010-02-09 @ 08:12:34
URL: http://ewemamman.wordpress.com/
Postat av: hanna

jag å mikael har börjat träna med varannan dag e han hemma m alvin så jag får bränna.. lyckades gå ner 3kg på 1mån så blev jag sjuk å vart hemma 1vecka nu.. men imorgon gäller d.. den stunden utan alvin å utanför hemmet e sååå mkt värd för å hämta ny tag...

2010-02-09 @ 08:43:46
URL: http://www.knasgravid.blogspot.com
Postat av: thile

Det fortjener du 500 % yeah:):):)

Ha en herlig dag, vennen.

2010-02-09 @ 09:25:41
Postat av: klara

äntligen! =)))

2010-02-09 @ 11:41:56
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

har mailat dig johanna :-)



Bella ett av dina traderatips har jag nu budat på :-)



NU tror jag att vi klarar oss kanske :-) iaf en stund men om man ska matcha kläderna behövs ju fler ;-)



Ska kolla in din tävling också geshiia :-)

2010-02-09 @ 11:46:39
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Bodil

Härligt med lite egentid! Är sugen på att testa Zumba jag också, många verkar ha nappat på det.

2010-02-09 @ 15:06:06
URL: http://enmynta.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback