Säljes till förmån för Histiohjältars insamling

I det här inlägget kommer jag sälja lite grejer/kläder. Jag lägger till allt eftersom jag hinner och orkar.

Först ut är den ergonomiska bärselen Babybjörn comfort carrier (min recension av selen finns i länken) i rött. Är helt som ny eftersom jag hade så många olika selar och sjalar att bära Elmer i.

Jag vill ha 1100 kr inklusive frakt och då kommer jag att ge 500 kronor av detta till Histiohjältars insamling för Barncancerfonden.


Köp en fin julklapp till någon annan eller dig själv och gör samtidigt en god gärning - nappar du?


[email protected] eller [email protected] om första inte funkar.





Så här beskriver Babybjörn själva sin sele:
"Den ergonomiska bärselen BABYBJÖRN Comfort Carrier ger bästa möjliga stöd när du bär ett större och äldre barn under längre tid. Midjebältet och de vadderade justerbara axelremmarna fördelar vikten jämnt över både höfter och axlar. För extra komfort kan barnets benposition varieras och, liksom med alla BABYBJÖRN Bärselar kan barnet bäras antingen inåt- eller utåtvänt. BABYBJÖRN Comfort Carrier har en genomtänkt design för att du ska kunna bära ditt barn tryggt och nära dig, och dessutom ge dig händerna fria.

BABYBJÖRN Comfort Carrier är utvecklad i tätt samråd med barnläkare, föräldrar och barn. Läs mer om vad medicinsk expertis säger om våra bärselar.

För barn upp till ca 2 år, från 6 kg (och minst 55 cm) till 14 kg (12 kg i utåtvänt läge).

Specialanpassad haklapp ingår.

Ekologiskt och testat material
Bomullen i bärselen är 100 % ekologiskt odlad och godkänd enligt GOTS. Bärselen och haklappen är garanterat fria från hälsoskadliga ämnen och uppfyller kraven för Öko-Tex standard 100, klass 1 för babyprodukter. Maskintvätt 40˚C. Tvättas separat. Använd gärna skonsamt tvättmedel, utan blekmedel."





Kommentarer
Postat av: Latest News In Pakistan

Very impressed!



Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback