På torsdag

På torsdag morgon kl 08:00

Bara gråter här lyckades knappt få fram ett ord i telefon heller pga allt gråtande så det blev ett långt samtal. Bm jag pratade med sa att jag ska lägga mig med fötterna högt och bara vila. klokt att jag lämnat bort Alvin tyckte hon och sa att jag ska vila tills "min man" kommer hem ikväll och så ska jag ringa tillbaka då om jag vill.

Imorgon bitti har de tyvärr redan två igångsättningar men på torsdag är det ledigt. Ingen garanterad igångsättning för det kan bara läkare bestämma men med tanke på hur mycket sämre jag mår, jag har varit på en bedömning redan och det finns nya siffror från MVC som inte är allt för skoj (vikt och SF
-mått rakt upp i taket) så är det ju inga bekymmer.

Som jag känner just nu har jag lust att klippa upp magen med kökssaxen och ta ut Hoppsan på egen hand. Ska försöka sova lite till istället.

Mår bara sämre och sämre för varje passerad timme...

På torsdag är det 3 september
och är alltså också 2-årsdagen sen min pappa dog. Men det kanske blir bra det med. Han kanske vill ha det så <3

Kommentarer
Postat av: Anna

"jobbar över"? Vad fan, han borde släppa vad han har för händerna och åka hem och ta hand om dig OCH SIN SON! Eller är ni inte tillsammans? Jag förstår inte?

2009-09-01 @ 14:52:07
Postat av: Beckah

Det här extrajobbet var bestämt sen länge och ingen visste i morse hur jag skulle må idag. Inte ens jag själv eftersom jag vaknade en timme efter han åkt.



Det blir inte bättre av att han kommer hem, jag mår likadant ändå och han kan inte ta hand om Alvin här för Alvin går ändå bara till mig och är precis lika jobbig för mig ändå, även om jag inte direkt gör något så är han där och det är jobbigt och därför måste jag lämna bort honom helt.



Mathias kan inte ta hem honom till sig heller för där kan inte en tvååring vara i dagsläget.



Skulle jag be honom komma hem nu så skulle han göra det. Jag ser bara ingen mening med det eftersom ingen skulle ha någon glädje av det.

2009-09-01 @ 15:06:22
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Beckah! Jag följer din blogg, men har aldrig kommenterat tidigare. Jag vill bara säga att jag tycker att du verkar vara en toppentjej, som står för sina åsikter och inte daltar med allt och alla. Fortsätt så och strunta i alla dumma kommentarer från folk som inte vet vad de talar om..



Jag lider med dig och av dina bilder att döma är det ingen liten kula då bär på. Det är bra att du löst det med Alvin. Att ha en tvååring hemma samtidigt som man är höggravid är nog inte det lättaste.



Känn inga "måsten" nu, utan försök bara att härda ut tills på torsdag. Det kommer att gå galant, trots ditt mående för tillfället. Om ett par dagar är du trebarnsmamma :-)



Ha det så bra du kan nu.

Vänliga hälsningar Jenny

2009-09-01 @ 15:33:23
URL: http://jennyfunderar.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Skönt att du slipper vänta till måndag! Om ett tag kan du tänka tillbaka och skratta åt eländet (kanske inte på en gång). Hoppsan kom ut nu!

2009-09-01 @ 16:40:59
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj vad tråkigt att din pappa är död. Beklagar sorgen!

2009-09-01 @ 16:41:27
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Lycka till, har följt din blogg ett tag och märkt att du mått dåligt :( Vet själv hur det är att må dåligt sådär. Mig satte dom igång i vecka 37+9.



Hoppas det går bra på Torsdag :)

2009-09-01 @ 16:54:47
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Maria H

Har jag missat något att du och Mathias inte bor tillsammans, du skrev att han inte kan ta honom hem till sig...



Hoppas du får en igångsättning på torsdag nu eller allra helst, att förlossningen startar spontant. Vila och sköt om dig!

2009-09-01 @ 19:05:18
Postat av: Malin

Lycka till på torsdag. Beklagar om din pappa.



Kram

2009-09-01 @ 19:25:08
URL: http://www.purpelangel.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Var din pappa sjuk?

2009-09-01 @ 19:56:12
Postat av: Beckah

han var en storrökande alkoholist med diabetes, astma, fetma, KOL och tumörer. blev 57 år.

2009-09-01 @ 20:01:21
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: ida

Åh stackare! :-S



Hoppas hoppas bebisen kan få titta ut nu på torsdag!!! Håller alla tummar!

2009-09-01 @ 20:21:45
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com
Postat av: Anonym

oj vad mycket han hade det! och så ung så tragiskt att höra att vissas öde blir så här. Måste vara jobbigt för dig att klara dig utan din pappa! Har du bra kontakt med din mamma?

2009-09-01 @ 20:49:38
Postat av: Trollis

Styrka gumman. Du är tapper. Snart är det över och du kan gosa bebbe igen!

2009-09-01 @ 20:53:22
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Elin

hoppas att det går som du vill :-)



beklagar din pappas bortgång

2009-09-01 @ 21:49:42
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/
Postat av: Ica

Om det nu inte blir igångsättning på torsdag och med tanke på hur du mår, kan inte då Mathias rycka in och ta Alvin medans du vilar upp dig i hans lägenhet?

2009-09-02 @ 02:02:59
Postat av: Beckah

Han har ingen lägenhet, han har ett renoveringsobjekt (hus) flera kilometer ut i skogen och där finns inte ens toalett för tillfället. Men däremot har jag en massa systrar att gå hem till och ja, något sådant kommer det bli OM det inte blir igångsättning.

2009-09-02 @ 07:47:34
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: mitha

Styrka och kramar till dig, jag hoppas verkligen att bebis vill komma idag nu!



KRAMAR

2009-09-02 @ 09:12:39
URL: http://himmelohelvete.se/wp


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback