Shoppat på Lindex

Vi har varit en sväng till Göteborg idag. Mathias handlade lite till akvariet och så blev det Lindex och Burgerking. Ingen jätteshopping med andra ord men kul att komma iväg någon timme.

Hittade inget till Alvin och Victor men en del nytt till Elmer i strl 68. Hade inte med mig min hög med presentkort hehehe men det kommer tjejer! Lovar att visa upp vad jag använder dem till <3 Ska försöka handla till mig själv för presentkorten ist för barnkläder.

Här kommer en bild på det Elmer fick idag i strl 68. Tre vanliga basplagg från 3för2 och så ett par mjukisjeans :-)

Sen köpte jag såklart också ett rosa band :-) brukar göra det på Lindex.




Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Ascoola rosa brallor!!! De skulle Oscar passa i! :)

2009-10-11 @ 01:01:31
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Ymer

Varför så mycket rosa?

2009-10-11 @ 01:38:33
Postat av: Beckah

"varför så mycket rosa?"



Förstår inte riktigt fråganm eftersom det är mer blått än rosa så det hade väl varit mer logiskt att fråga varför det är så mycket blått. I vilket fall är svaret "för att det är fint" såklart. trodde att det skulle vara självklart att folk förstod att anledningen till att man köper ett plagg i en viss färg är för att man tycker det är fint.

2009-10-11 @ 06:14:01
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rosa är fint på små oavsett pojke eller flicka.

Nu tycker jag ju att Elmer ser ut som en liten pojke allaredan - oavsett klädfärg.

2009-10-11 @ 08:08:18
Postat av: Cdot

Vilka snygga mjukisjeans! Måste jag köpa till min son som föddes 22 Sept ;-) Han har 62 nu...hoppade helt över 50 och 56 typ ;-)



2009-10-11 @ 09:00:43
Postat av: Elinor- nossposs

ska ta o köpa såna byxor, hur mys som helst. Min 5-åring skulle aldrig ta på sig plusch, får passa på medans bebis inte har egen vilja ;)

2009-10-11 @ 09:03:53
URL: http://www.nossposs.blogspot.com
Postat av: Nathalie-Ungmamma till Athida

de där mjukis jeansen är hur sköna som helst. Dottern har precis växt ur sina 68;or..

2009-10-11 @ 10:56:50
URL: http://nathalief.blogg.se/
Postat av: thile

Så fine mysklær til lille gossingen <3.Fine farger:)

2009-10-11 @ 11:28:24
Postat av: Lupin84

Så fina kläder... =)

2009-10-11 @ 16:15:43
Postat av: Tina

Haha, vilken rolig fråga "varför så mycket rosa?"... Högst troligen för att det är fint. Jättefina kläder tycker jag. :o)

2009-10-11 @ 19:54:01
URL: http://www.fejdan.com
Postat av: Madeléne

Tycker det är kanon festligt att du köper rosa.. Fräckt faktiskt..

Rosa är idag mer och mer unisex för er som inte vet;)

2009-10-12 @ 00:22:59
URL: http://whoismadelene.blogg.se/blogg


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback