Sol, grillat och sparkar i magen

Men jösses då vilket jävla tjôt om Alvins MINIMALA lilla sår i huvudet. ja jag säger då det :-) ni har fått svar bland kommentarerna iallafall. Ni kan ju ta och lämna det där nu. Händer det igen kommer jag göra precis likadant igen. Vet ni varför? Jo för jag gjorde precis det som var rätt för mitt barn. Sen kan ni limma och tejpa hur mycket ni vill på era barn, okej?

**************

Nu tittar solen fram lite :-) det såg inte ljust ut för en stund sen då det till och med föll lite snöflingor :-o Igår var det fint nästan hela dagen och jag satt ute hos syrran en stund på en kopp kaffe (nej jag satt inte på koppen).

I söndags blev det första GRILLNINGEN! jag har försökt skriva om det flera gånger men varje gång jag ska lägga in en bild så hänger sig halva datorn så därför har det varit tyst i bloggen. Nu ska jag posta inlägget och sedan EFTERÅT testa att uppdatera och lägga in fotot så vet jag iaf att texten blir publicerad ;-)





Igårkväll hände något fantastiskt! Jag satt vid datorn lite framåtlutad och då kommer magen lite i kläm vilket hoppsan inte gillar så hen började fäktas där inne. Så jag skundade att lägga handen emot och fick känna allra första puffen i handflatan! Lilla bebisen! Hen bor verkligen där inne på riktigt! Längtar tills jag får känna fler rörelser utanpå magen :-)

Idag är jag i vecka 16+2 alltså i vecka 17 och det är exakt 2 veckor till rutinultraljudet. Med Alvin gjorde jag det i 15+6 vilket jag var i nu i lördags med hoppsan :-) Ser verkligen fram emot ultraljudet nu.

Ha det gott :-)

Kommentarer
Postat av: mitha

Jag hoppas inte du tycker att jag tjötar iaf för jag skrev bara en kort kommentar om det behövdes sys eller inte. Det är svårt att se på bild om det är djupt eller inte och då är det klart man undrar!

Skönt att ni slapp sy eller limma då och att det inte var så farligt=)



Mysigt med sparkar! Då känns det mer på riktigt!



ha en bra dag

2009-03-24 @ 10:08:44
URL: http://himmelohelvete.se/wp
Postat av: Beckah

Nejdå Mitha jag menar de som fgortsatte gnälla efter jag skrev tillägget om att det inte behövdes sys7tejpas osv :-)

2009-03-24 @ 10:15:02
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Caroline

GRILLAT, aaaaah va gott!!!!



Ska tvinga ut sambon i snöovädret.. jag vill också ha!

2009-03-24 @ 10:21:24
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/
Postat av: faster a

Ooooh vad gott det där såg ut! Vad är det för kött? Och vad är det där vita? :)

2009-03-24 @ 10:48:52
URL: http://ienannandelavlivet.bloggagratis.se
Postat av: Anonym



Faster a; det är fläskkotlett och så hade vi kyckling. Det vita är min tsatsiki :-)

2009-03-24 @ 10:57:16
Postat av: Johanna M

Å så härligt med första sparkarna!



När jag väntade mitt andra barn hade jag moderkakan i framvägg och då känner man inte lika mycket. Det tyckte jag var lite synd. Jag hade säkert känt henne tidigare om så itne varit fallet.

Postat av: T r o l l i s

Godtar Alvin haklappen alltid? Elliot vägrar. Han vill äta "fint" utan. Huh.

2009-03-25 @ 12:54:17
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Anna

ÅÅH så mys med sparkarna utanpå.

Gott med grillat också :-)

2009-03-27 @ 09:07:17
URL: http://bambinidolce.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback