GrannJÄVLAR!

Mina grannar håller på borrar!

Nu  snackar vi inte borra ett litet hål i väggen, nä vi pratar BORRA I FLERA TIMMAR! De har hållt på i 2-3 timmar nu och jag håller på att bli galen!

Hoppas ödet ser tioll att de får igen den här skiten HÅÅÅRT! 

FAN vad jag blir förbannad!!!

Korta pauser på några minuter bara. ibland typ 10 minuter så man tror att NU äntligen är idioterna klara men nej då börjar de igen!

Alvin har fortfarande inte kunnat gå och lägga sig bara för att de håller på!

Edit en stund senare: NU verkar de äntligen klara efter 3 timmar! åtminstone är det tyst + att det kom jobbargubbar därifrån. ÄNTLIGEN kan Alvin få sova! han blev livrädd när de började borra men sen vande han sig fast det hade ju inte gått att sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja blir också tokig när de borras, känns som de borrar ens huvud! Theo blir dessutom livrädd, blir alvin det också?

2009-03-18 @ 12:58:17
URL: http://www.metrobloggen.se/Lovemytheo
Postat av: Ida

dom har vattenläcka i köket, så dom har slipat upp golvet o byter golv :) jag blev skiträdd själv, jag vaknade med ett ryck!

men nu vet du iaf vad de är!

2009-03-18 @ 13:41:37
URL: http://www.metrobloggen.se/iidaa
Postat av: Beckah

Ida - okej :-)

2009-03-18 @ 14:51:34
URL: http://beckahbitch.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback