Framtiden i närhet

Dags att städa lite idag när Alvin sover. han sitter och pillar i sig lunch just nu.

Solen har äntligen tittat fram så man längtar efter våren på allvar. Man borde vara utomhus :-/ har lust att hitta på något eller hälsa på någon, känner mig instängd och uttråkad.

Börjar kännas som en lång och tråkig väntan på september opch att det inte finns något roligt fram tills dess. Fast det är ju inte sant förstås men det känns så. Önskar jag hade haft ett jobb nu helst men åtminstone en sysselsättning, praktik eller något.

7 april är det ultraljud - rutin-ul alltså. Samma dag fyller syrran 35 och har sagt att hon ska ha en fest däromkring, det blir kul :-) innan dess ska Mathias syster ha 25-årsfest, om 2 veckor ungefär. Med 80-tals-tema så det blir skojigt att klä ut sig lite ;-) men innan festen får M fan lära mig att köra bil om jag ska köra till och från festen!!! :-)

Sen då? Jo våren såklart är alltid härlig. Blir roligt för Alvin också. Påsk - trevligt.

Till sommaren ska vi försöka bygga lite på framtiden bokstavligt talat, med hammare och spik :-) mer än så säger jag inte. Finns lite planer på en biltur upp till Östersundtrakterna också. Vi har varit där på semester en gång innan. Får se hur jag mår i sommar och hur fogarna känns osv. jag kanske rent av mår toppen och jobbar? :-) man kan ju hoppas.

3 juli fyller syrran 30 och ska ha big party har hon sagt. Ska bli kul. Blir lite tvåårskalas också däromkring när Alvin fyrar sin andra födelsedag 5 juli.

Sen i Augusti fyller Victor 11 år och börjar sexan i samma veva, sista läsåret innan högstadiet. 6 september blir jag 27 år (när hände detta? jag fyllde nyss typ ...22 år väl?) och någon gång efter det kommer väl bebis hoppas jag. hen FÅR gärna komma innan också eller på BF 5 september men jag vågar sätta pengar på att det blir efter BF :-)

Jahapps, det var livet fram till bebis det ...typ. Lite ljust iallafall. Är ju en massa mer också men jag orkade inte skriva allt.

Nepp nu ligger både mugg och tallrik på golvet och Alvin har målat sitt brickbord med köttgryta så nu får han räknas som färdigäten tror jag ;-)

Hej hej


Kommentarer
Postat av: faster a

Har din son hoppat över en årskurs? Min fyller också 11 i sommar men han börjar bara femman!

I och för sig är det väl inte så bara, men... :D

2009-03-04 @ 13:52:26
URL: http://ienannandelavlivet.bloggagratis.se
Postat av: Beckah

Ja Victor hoppade över tvåan och gick trean direkt istället för ett par år sedan därför stämde inte 11 med sexan egentligen :-)

2009-03-04 @ 14:39:42
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: faster a

hoppsan! Vilket litet geni till son du har! :P

2009-03-04 @ 16:14:51
URL: http://ienannandelavlivet.bloggagratis.se
Postat av: m i osd :)

åååh.. ska du "hituppöver" måste du ju ge ifrån dig ett livstecken så kanske vi kan ses en sväng?



Var väl.. hmm.. Ja... 10-11 år sen sist eller nåt?? Såg dig iofs på avstånd på Yran för några år sen.. men jobbade och var fast och kunde inte springa ikapp dig..



2009-03-04 @ 19:55:47
URL: http://emigen.blogg.se/
Postat av: T r o l l i s

Det är juh den bästa tiden som kommer nu med vår och sommar. Finns massor att njuta av!

2009-03-05 @ 08:30:14
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Kicki

Fest?? Har jag lovat fest, åker ju upp till Ösd helgen efter min födelsedag och har barn helgen innan... sen barn igen helgen efter Ösd, efter det jobbar jag helg, har barn och jobbar igen så det blir knappast nån festfirande för min 35-årsdag... Det har du fått om bakfoten... möjligen nåt litet kalas för systrar och barn och pojkvän med familj... =)

2009-03-05 @ 14:39:51
URL: http://ettermyreblaj.bloggagratis.se
Postat av: Beckah

Kicki; jajemensan på Olivers kalas lovades STOR fest minsann ;-) för att täcka upp den töntiga 30-årsfesten hahaha :-D

2009-03-05 @ 15:55:44
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Andrea

Om du har tråkigt nån helg är du alltid välkommen att hälsa på oss :-)

2009-03-09 @ 22:01:11
URL: http://prinsessanzelda.blogspot.com/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback