Ultraljud

Hur ska jag kunna vänta flera veckor till innan UL? Tillväxt-UL:et är ju faktiskt rätt seeeent om man tänker efter. Jag vill göra UL nu på en gång ju! Jag trodde det skulle bli i typ mitten av juli eller så men det blir slutet av augusti.

Vill inte vänta! Funderar om jag inte kan ringa och fråga iallafall om det går att få en tid nu till veckan eller veckan efter. Hoppas det. Tänker på det här hela tiden och kan  inte släppa det. Jag vill veta vad som händer där inne. jag har magen full av bebis ju. Samma känsla som jag hade med Alvin. fast samtidigt så inser jag ju att magen inte alls är full med bebis. Alvin fick ju plats och än är det en lång bit kvar innan Hoppsan är i den sizen som Alvin var innan han föddes.

Den här låg ju bara på 12% över i juni. En nätt liten sak med andra ord men det är ju  nu sista veckorna något hänt. Poff sa det plötsligt och bebisen övertog hela mig känns det som. Den är "överallt". Äh, gör jag ett UL lär det väl visa på samma bnätta bebis på 12% eller kanske medelstor till och med. Vi får väl se. Om jag får en tid.

Ringa imorgon ska jag iaf göra...

Kommentarer
Postat av: Trollis

Hoppas du kan få en snabbare tid! Håller tummen!

2009-07-27 @ 08:39:25
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Beckah

Tidigaste tiden var tyvärr 18 augusti och då var det nog den andra läkaren (jag vill helst ha den jag är uppsatt till) så jag får vänta till min tid jag har uppsatt :-)



men men nu har jag iaf frågat så det känns bättre att veta att det inte går att få en tid ens så slipper jag fundera.

2009-07-27 @ 11:32:40
URL: http://beckahbitch.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback