Kom och ta mig...

....LÅNGT härifrån! helst bort till måndag morgon ungefär!

Idag var det inte min sovmorgon (vi har varannan dag) så någon annan fick sova istället. Någon som ska fiska inatt och således både få rolig egentid plus stjäla MIN sovmorgon imorgon (och sedan göra en repris på det hela och fiska även imorgon natt).

Vi åkte en sväng till Kinna för att jag skulle köpa en av Victors födelsedagspresenter för en stund sedan och jag BAD verkligen om att få hoppa av i Kinna och vara lite ensam och sen ta bussen hem senare. Men Nej. Icke. Det gick inte för sig minsann.

Denna Någon som ska vara borta hela kvällen och natten plus sno min sovmorgon imorgon kunde inte tänka sig det för han hade viktiga saker att göra. Så jag fick vackert åka med hem och nu sitter vi här och OJ vad mycket viktigt som skulle göras ...dricka kaffe, läsa Markbladet, surfa på nätet osv...

Denna Någon som sticker iväg på egen hand många gånger varje vecka. Många timmar varje gång kunde inte ge mig ett par timmar. "Du får ju vara själv ikväll när jag sticker iväg" SAY WHAT?! Är det min egentid det? Att natta Alvin och sitta hemma och vaka över en sovande unge?!

När fick jag egentid senast? Jo för 11 dagar sedan när jag åkte med min syster några timmar med bilen för att hämta hennes son. Innan dess var det ett par timmar hos barnmorskan veckan innan när jag gjorde glukosbelastningen och innan dess? ja det var den 3 juli när syrran fyllde år och Alvin sov hos sin farmor och farfar.

YEY!

Ja, jag tänker sura heeeeeeeeeela dan och tro inte att det räcker med idag. Jag tänker sura tills på måndag morgon.

Kommentarer
Postat av: mian

låter som min kille beter sig ibland. men han får inte riktigt in det i sitt huvud att jag behöver få kliva utanför dörren själv och bara få vara just själv! han gör ju aldrig så enligt sig själv....

2009-07-30 @ 13:11:20
Postat av: Helena med Eskil

Fyfan vad dåligt! Jag hade också blivit vansinnig! Vad händer om du bara sticker iväg utan att fråga så mkt då? Som han gör?

2009-07-30 @ 20:38:18
Postat av: Beckah

helena; det hände inte så jättemycket :-D det var precis det jag testade sen ;-) ska skriva om min dag strax :-)

2009-07-30 @ 21:51:37
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Trollis

Kraaaam vännen. Har ytterst sällan egentid jag heller, om det är någon tröst.

2009-07-30 @ 22:41:06
URL: http://www.thinki.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback