Värme

Javisst finns det många på FL som firar min avstängning, det ska jag inte hymla med. Jag är en rättfram person som säger vad jag tycker vilket sticker i ögonen på många.

Andra ser det som en frisk fläkt, lite störande kanske men ett kul inslag på familjeliv.

Men nu vill jag skriva om en annan  grupp personer på FL. Några som det senaste dygnet (och många gånger förr) värmt mitt hjärta. Mina nätvänner. De vars mail, PM och gästboksinlägg trillar in i mängder. De som tycker att det faktiskt är riktigt tråkigt med avstängningen.

När jag kom tillbaka efter förra avstängningen var det samma sak. jag blev helt överväldigad av det otroligt fina mottagandet. Det rasade in mängder av välkomsthälsningar från folk som tyckte att det var jättekul att se mig tillbaka på FL.

Det värmer. Väldigt mycket, det vill jag att ni ska veta.

Kram på er. Kolla in den här tråden: http://www.familjeliv.se/Forum-5-154/m38948292.html

Jag blev förvånad rörd och mycket glad i december när den här tråden skapades och resultatet började formas. Det väger lixom upp för alla otrevligheter från alla surpuppor som avskyr mig på FL. De försvinner till förmån av er, mina nätvänner.

Kommer sakna er.

P.S. Det känns lite läskigt att skriva. Normalt sett ser jag min blogg lite som min privata dagbok utan publik men under dagen idag har jag slagit mitt tidigare rekord rätt rejält... jag har haft en bit över 450 unika besökare idag och över 1200 sidvisningar ...coolt och läskigt, som sagt :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har nu kommit fram till sanningen.

Du hackar på mig för att jag är en "dålig mamma" Enligt soc så är jag dålig för att jag inte kan tillgodo se min sons behov så som "mat,städning" m.m, och vad är det du är dålig på jo? Mat,städning, och uppkäftighet, som du mkt troligt är imot dina stackars barn också. Vad jag senare kom fram till är att du hoppar på folk som onanerar när de ammar, lr pippar sina killar. Och eftersom du hoppade på mig med de Jag var dålig på som du egentligen är dålig på så är de nog exakt samma sak där. DU onanerar framför dina barn. haha. Att de var så lätt att förstå detta, de framkommer så väl. Du är en riktigt äcklig människa. Och du borde granska dig själv istället för att hacka på folk på familjeliv, ta och skaffa dig ett liv istället för att leva på andra.

2009-01-17 @ 21:03:25
Postat av: Beckah

Kicki; håll dig till din egen blogg. Om du vill att jag ska lämna dig ifred så kan du väl åtminstone försöka bete dig normalt och sluta hänga här? Okej?



Att du skriver så där ger lixom inget mer än att folk ogillar dig ännu mer och ser ner på dig ännu mer. Alla vet att jag inte har problem med mitt föräldraskap, vilket DU har. Det är inte jag som blivit av med mitt barn, det är du.



Lägg ner nu. Låt min blogg vara ifred, så ska jag låta din blogg vara ifred. Ta och skaffa hjälp, bli frisk, jobba med dina problem och försök få hem Theo istället för att lägga energi på att jaga mig som är en fantastisk mamma, till skillnad från dig ;-)



Ett tips i all välmening lilla gumman. Lycka till i livet. Hoppas du blir frisk.

2009-01-17 @ 21:14:49
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: barnshoppingbloggen

Tråkigt med avstängningen :-(

2009-01-17 @ 21:43:41
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/
Postat av: Chomsky

Vilken jävla liv det blev här då. Cirkus Scott någon?



Det var väl kanske inte helt oväntat att du skulle stängas av, betydligt mer märkligt är det att jag fått stanna så länge :-D

På något mycket mycket underligt sätt kommer jag sakna dina korståg mot väderkvarnarna.



/Chomsky

2009-01-17 @ 21:51:32
Postat av: född på 50-talet..

Alla med sunt förnuft kan genom att läsa ovanstående kommentar från "K" se att det inte står rätt till hos henne!

Hoppas för hennes sons skull att hon får den hjälp hon behöver för att bli frisk, kanske finns det något "mirakelmedel" som biter på henne!



"Bara en mamma"..

2009-01-17 @ 22:17:46
Postat av: Anonym

Att tro att man är en perfekt mamma de är inte sunt förnuft. Du tål inte att man kritiserar dig men du får kritisera människor? vi får ju verkligen hoppas att de finns något mirakelmedel som kan få dig att inse att du behöver läggas in, En sak till, du sitter och kallar dig själv för "bitch" undrar en sak. ser fundersam ut vet du vad en bitch är? Jag antar att dit svar blir nej, eller att du försöker vända på allt. Jag ska förklara för dig lilla gumman, vad en bitch är; "gott självförtronde, bra självinsikt. man tror på sig själv. Man kan ta kritk" Och du kan inget av dessa delar. Du är bara en simpel besserwisser. Hm. stavade ja rätt nu eller ska du påpeka något så löjligt också? du tror att du ska leka pajjas i min blogg men du vill inte att jag ska leka pajjas i din blogg, men det är just här de är cirkus medans i min blogg är det en kamp mot rättvisan. Du vill inte ha rättvisa i din värd du vill bara slänga skit på dom som redan ligger ner, och vad är det för ett mänskligt betende. ganska omoget i mina ögon och troligen i många andras också. Vet du en sak jag tar inte hänsyn till psykisk instabilitet! snarare tvärt om. fortsätter du tracka folk på internet så kommer de snart vända, du kanske vill tro att man får bete sig hur som helst men verkligheten ser faktiskt inte ut så. Du är väldigt liten i dig själv och osäker eftersom du måste leta fel hos andra. Tack de va allt för mig hoppas du hittar vägen i din vilsna själ.

2009-01-17 @ 22:42:16
Postat av: Beckah

Återigen Kicki; håll dig till din egen blogg, ska det vara så svårt?

2009-01-17 @ 22:56:42
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

flinar Du hade inget bättre att svara va?;)

"surprise surprise nu händer de snart saker"

2009-01-17 @ 23:11:22
Postat av: Anonym

What goes around comes around.

Back at ya! lek inte med jäveulen, jag ligger alltid steget före.

2009-01-17 @ 23:13:22
Postat av: Beckah

Kicki: Jag har hittills i mitt liv aldrig någonsin tappat orden och inte haft något att säga/skriva. Nu är inget undantag. Dock väljer jag, efter uppmaning från flera håll, att vara den vuxne och lägga ner diskussionen. Därför tänker jag inte bemöta det du skriver utan endast återigen vänligen be dig att hålla dig till din egen blogg.



Lustigt dock att du kallar dig själv djävulen, det passar dig.

2009-01-17 @ 23:20:19
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK ÄNTLIGEN EN KOMPLIMANG!!!



hallå. du pratar som om du hade en tvättsvamp i käften, du bara yrar du är inte van att få mothug, du är van att dom du slänger skit på lägger sig som rädda hundvalpar, men nu har du gått på en nit."

Och åter igen, tack tack så hemskt mkt för den fina komplimangen. Jag njuter, i know. im the devil. MUHAHAHAHHAHAHAHA!!;)

2009-01-17 @ 23:23:14
Postat av: Nilam

Beckah. Du är en bra människa. Det framgår tydligt i alla inlägg och kommentarer vem som inte mår bra. Hoppas du inte mår dåligt av allt smutskastade. Det är skrattretande fniss

Ha en bra dag!

2009-01-17 @ 23:23:16
Postat av: Älskar Familjeliv

Hej, du som verkar ha lite koll på de hära med diagnoser, vad tror du Kicki har för diagnos ?

Jag läste någonstans på FL att de va någon annan som hade bett dig beskriva en annan diagnos, därför jag frågar :)

2009-01-17 @ 23:59:39
Postat av: Beckah

Jag har ingen aning om vad hon skulle ha för diagnos. Hon mår inte bra, det är uppenbart och hon behöver hjälp. men att sitta och sätta diagnoser blir bara löjligt. jag vet att hon påbörjat en ADHD-utredning en gång i tiden, mer än så vet jag inte och vill inte uttala mig om. NÅGOT fel är det, det kan vem som helst se.

2009-01-18 @ 00:06:36
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem som helst kan se att du har problem ja, att andra har problem som du sedan trackar ner, ja det är en helt annan femma.

2009-01-18 @ 00:09:02
Postat av: rebecca

men herregud hon som är "anonym" verkar ha lite problem me att lyssna när du ber om och om igen att hålla sig till sin egen blogg, pinsamt att hon gör desamma som hon ber dig att inte göra på hennes blogg.. och än värre pinsamt att hon säger att hon är en "djävul" eller iofs kanske stämmer me tanke på att hon inte har kvar sin son..? va hon djävulen för honom med..? (gah måste verkligen fixa så jag kan läsa domen, sambon har inte fixat programmet än)

2009-01-18 @ 01:42:01
URL: http://medlem.spray.se/gurkpastej
Postat av: caroline (caropia på fl)

Du är speciell Beckah! Man tror man vet hur du är men sen kan du förvåna nåt enormt!

Gillar sånt! Kommer sakna dig på familjeliv otroligt nog, du är intressant fast jag har blivit så enormt irriterad på dig ibland! :-D

2009-01-18 @ 08:49:22
Postat av: Nathalie

Hehe jag brukar kika förbi :)

2009-01-18 @ 08:53:17
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: född på 50-talet

Skaffa dig ett större ordförråd själv istället för att använda uttryck från andra kommentarer!!



Uttryck som tex "Sunt förnuft", "mirakelmedel" m.m ser man ju direkt varifrån de kommer!

Tror också med all säkerhet att du "fått hjälp på traven" med ovanstående inlägg, lite för korrekt språk för att komma från dig, visserligen finns det fortfande många fel men man ser ändå en viss skillnad mot annat du skrivit!



Kan tänka mig att det är denna "Karma" som skrivit, OM hon nu finns i verkligheten!

Gör hon det så verkar hon också ha stora problem i sin tillvaro!



"bara en mamma"..

2009-01-18 @ 09:54:33
Postat av: född på 50-talet

Ovanstående kommentar är NATURLIGTVIS riktad mot "K", INTE mot Beckah!!!



Glömde tyvärr att skriva det innan jag skickade iväg den!



"Bara en mamma"

2009-01-18 @ 09:57:20
Postat av: mästaren

Eh, alltså den anonyma kommenteraren... jag har inte bakgrunden men dina kommentarer säger faktiskt mer om dig än om Beckah för hur irriterad jag än kan bli på henne så hittar hon inte på att folk gör saker de inte gör. Om du inte vill ha negativt fokus på dig så borde du lägga ner det för du måste ju inse att det kommer att dra en massa nyfikna till den där bloggen. Och deras enda bakgrundsfakta är det de ser om dig här. Jag lovar att det inte ger en speciellt positiv bild av den personen.

2009-01-18 @ 10:38:30
Postat av: Anonym

Det är bra becka. Stå på dig Kicki behöver ha mothugg, jag själv jobbar på sos och har hela historien, men kan ju naturligvis inte skriva den. I stora drag ska do´ck inte mammmor som beter sig illa mot sina barn ha dom.

2009-01-18 @ 11:39:11
Postat av: Ella

Till Född på 50-talet: Vad ger dig rätten att svartmåla våran familj? Du känner inte oss och speciellt inte min syster.. De ni håller på med är ren kränkning och de kallas också i lagen fär ett Brott.. Sen är du inte lite feg du vågar ju inte enns stå för vad du skriver. Så du ska inte yttra dig så mycket. Sen att påpeka stavfel är inte de lite patetiskt från en människa som ska vara född på just 50-talet..

2009-01-18 @ 12:10:00
URL: http://ellish.bloggagratis.se
Postat av: född på 50-talet

Om du ELLA hade läst allt jag skrivit så hade du också sett anledningen till att jag skriver anonymt! Jag svartmålar ingen, det gör ni så bra själva i er familj! Jag skriver min åsikt angående "K" sätt att uttrycka sig i skrift, "sandlådenivå" är ett milt uttryck!



Den största "kränkningen" står "K" själv för genom sina oövertänkta påhopp på Beckah! Önskar man att någon ska bli av med sina barn eller hellre att hon ska dö som "K" skrivit i en tidigare kommentar till Beckah, då står det verkligen inte rätt till i skallen!



Till sist undrar jag bara om man måste vara född under ett visst årtionde för att få påpeka stavfel? Det hade jag faktiskt ingen aning om!



"Bara en mamma"

2009-01-18 @ 12:25:56
Postat av: Ella

Till Född på 50-talet: För de första så skiter jag balnkt i varför du är anonym ska man yttra sig så ska man även stå för de och de gör inte du.. För de andra Att folk tar ut hennes dom för att sen kasta den i ansiktet på henne och citera saker som står i den de kallar jag kränkning hon ska inte behöva få de och hon förtjänar de inte. I lagen kanske de är rätt att ni tar ut domen och läser den men hon vet redan vad som står i den och behöver inte en repris 100 ggr om.. Detta är min syster som betyder allt för mig de finns inte mycket jag inte skulle göra för henne. Så ger man sig på henne så ger man sig på mig och jag är en person som inte lägger sig i första taget. För de tredje i mina ögon är en person väldigt patetisk och omogen om dom känner att dom behöver trycka ner och påpeka små simpla stavfel och en persons sätt att yttrycka sig på speciellt om man som du som tillhör den "äldre" generationen. Då tycker man att du borde ha lite mer innanför pannbenet . Sen att du hela tiden upprepar att de skulle vara något fel på min syster så kan jag informera tant om att min syster är frisk mycket möjligt att hon till och med är friskare än vad du är..

2009-01-18 @ 12:57:10
URL: http://ellish.bloggagratis.se
Postat av: Jill

Asså detta är så jävla overkill att det finns inte!

Istället för att sitta timme efter timme och leta fel hos andra människor. De som klär sina flickor i rosa, pojkar i blått, de som ammar och har sex, de som har blivit av med barnen via soc, etc etc etc..

Jag håller med i många punkter att vissa har fel värderingar och skakar på huvudet emellanåt. Trots att jag har varit medlem på sidan till och från sen 2004!

Trots detta förvånar DU mig mest.

Hur kan man orka att lägga ner all denna tid och hat på okända personer på NÄTET?!

Du kommer att bli avstängd på FL. = folk kommer även att tappa intresset av din blogg..

För att du skriver knappt något annat än familjeliv.se

Och att folk kommenterar din skitiga disk. Ja tänk.. hade du inte ödslat all värdefull tid på nätet så hade du haft ett trevligt hem!

Jag har också varit helt besatt av denna sidan.

BLivit skakig av ilska!

Fått folk att bli lika "besatta" av sidan.

även bloggat om det.

Fått varningar och blivit avstängd.

Men avstängningen var det bästa som hade hänt mig! Jag saknade ju inte skitet ALLS!

Och även jag var "känd" och hade mailkontakt med Johan.

DU kan ju inte ha någon ork alls? Du har två barn hemma som vill lära sig allt. Som är beroende av dig.





Tyvärr drar bråk till kvinnor.

Men jag tyckte mer om dina inlägg där du jämför din o victors handstil. När du experimenterade med ansiktet. Satte ihop två olika halvor etc..

Detta är verkligen overkill. Och gör att man tappar intresset för dig, din hemsida och hela ditt nick.

Du verkar bli SÅ besatt av skiten att jag verkligen kan säga "detta är inte normalt"





2009-01-18 @ 12:58:26
URL: http://rokkajill.blogg.se/
Postat av: Beckah

Rokka Jill; Ja, det är fortfarande fullkomligt frivilligt att besöka min blogg. Om innehållet inte intresserar dig kan du söka upp en annan blogg att läsa.

2009-01-18 @ 13:12:59
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: 3barnsmamman

jag är så himla glad att kicki blivit av med sitt barn. jag har domen hemma jag med och hon är en vidrig människa som behandlat ett barn illa. jag hoppas hon aldrig får honom tillbaka.



beckah: jag beklagar att du oxå råkade på denna vidriga människa. du kommer vara saknad på fl tjejen. ses om ett halvår. jag kommer följa din blogg istället nu.



kramkram

2009-01-18 @ 13:16:03
Postat av: född på 50-talet

Är det inte dags att du ger dig snart ELLA? Jag står alltid för det jag säger men måste vara anonym tills jag har talat med en viss person, tyvärr har jag inte fått tag i den personen ännu! För övrigt är jag i min fulla rätt att tycka vad jag vill om en annan människas sätt att uttrycka sig! Är du så "enögd" så du inte ser hur korkat din syster beter sig? Isf är du på exakt samma nivå som hon, dvs säga IQ=fiskpinne!

Lägg av nu och inse fakta och försök få in det i skallen på din syster också! Soc bestämmer sig inte bara plötsligt för att omhänderta vilket barn som helst, det vet alla förutom er familj då förstås!



"Bara en mamma"

2009-01-18 @ 13:41:29
Postat av: Sussie

Hej!

Jag har läst och följt hela denna diskussion om både Kicki och avstängningen på Fl.

Jag tycker också det är tråkigt att du blivit avstängd Beckah, för du är en person som säger vad du tycker vilket många ofta inte gör eftersom det skapar konflikter ibland. Men ibland så kanske du förklarar dina åsikter/avsky lite väl grovt i rodvalen och jag tror det är det som folk reagerar över många gånger!

Men att du skulle vara en dålig mamma har jag MYCKET SVÅRT ATT TRO då du verkar vara väldigt mån om dina barn! och Gröt i flska var en superbra idé som jag provade till min yngsta som annars vägrar äta gröt på morgonen/kvällen, men det går bra i flaska!



Och Soc tar definitivt inte ett barn från sina föräldrar i första taget det ska gudarna veta!

Jag känner en person som haft soc anmälningar flera gånger, och en sk "hemma hos:are" hos sig under några månaders tid, och trots att det blev flera anmälningar så har hon kvar sina barn!

Så det ska gå ganska långt innan dom tar barnet!

Nu önskar jag ingen att bli av med sitt barn, men ibland är kanske inte föräldrarna det bästa för barnet tyvärr. Nu vet jag inte alls mycket om den hela historien om Kicki, om vad hon gjort osv, men hade hon varit det bästa för sin son så hade han med all säkerhet bott med henne idag.

Men jag önskar ändå Även Kicki lycka till i livet!



Mvh Sussie

2009-01-18 @ 14:11:24
Postat av: Sussie

det ska såklart stå ORDVALEN och inte rodvalen!

2009-01-18 @ 14:12:51
Postat av: Lotta

B, håller på dig!!! Hänger oxå på FL och blev nyfiken på en viss blogg..... Och K som har den bloggen, ja vad ska man säga???

2009-01-18 @ 14:48:57
URL: http://rallyascona.blogg.se/
Postat av: Karma

Sussie, här får du lite nyttig info. Kritik från Länsstyrelsen på olika kommuners hantering av socilärenden: "Socialtjänstens arbete med familjehemsvården visar på stora brister. Det finns barn som placeras i familjehem utan rättssäkra beslut och utan att familjehemmet först grundligt utretts."

skillnaderisocialtjanstensstodtillbarn.htm" rel="nofollow">http://www.lst.se/lst/Pressrum/Nyheter/2008/Storaskillnaderisocialtjanstensstodtillbarn.htm



"Född på 50-talet: Visst finns jag! Jag har inte hjälpt till att skriva någon text här. Vad grundar du ditt påstående om mig på? Enbart det faktum att jag inte tycker som du, eller?







2009-01-18 @ 15:37:12
Postat av: ella

Till född på 5o-talet: För de fösrta Som sagt jag ger inte upp i första taget. För de andra jag har både högre IQ och klass än vad du någonsin kommer att ha. För de tredje du påpeka så fint att de måste vara något fel på min syster pga de uttalande hon gjorde att hon önska att becka skulle dö osv Men vad har då beckah för fek i huvudet som skriver ut ´grova hot i sin blogg Citererar: "Jag blir så jävla förbannad att jag inte vet vad och familjeliv.se s jävla regler hindrar mig från att berätta för människan att hon är totalt jävla blåst och förtjänar stryk tills hon pissar blod!





Jävla idiot!"



Så de visar ju att hon måste ha stora störningar i så fall!!!

2009-01-18 @ 15:45:39
URL: http://ellish.bloggagratis.se
Postat av: Meya

Kommer sakna dig på fl, Beckah. Men nu har jag lagt dig bland mina favoritbloggar, så jag kan följa dig :)

2009-01-18 @ 16:00:26
URL: http://www.metrobloggen.se/xela
Postat av: rebecca

kommer me sakma dig på FL men som tur är har jag ju din blogg, BDB och hemsida bland mina favoriter =)

2009-01-18 @ 16:06:02
URL: http://medlem.spray.se/gurkpastej
Postat av: H

ella: jag förstår att du reagerar, det är din syster och syterdotter.

Har Bekah skrivit det ovanstående så bör NI polisanmäla henne.

Bekah: som säger "stryk tills hon pissar blod", misshandlar du dina barn när de inte gör eller tycker som du. Det låter verkligen otäckt!

Har ni tjejer hört talas om nätmobbning melan mammor, det här mer än mobbning. Ni hotar varandra, kränker varandra, troligen finns det ena efter det andra förtalet eftersom ni säger att den ene inte talar sanning etc.



Jag hoppas verkligen att sociatjänstn granskar medlemmarna på fl, så om du som arbetar inom socialtjänsten ser det här, ta reda på all bakgrundsfakta om dessa tjejer och deras familjesituation. För skriver man såna påhopp som innebär hot, då måste man har agressitioner inom sig och då är frågan hur dessa tjejer beter sig gentemot sina barn!

2009-01-18 @ 16:09:21
Postat av: ella

Till H: De är min systerson ler

2009-01-18 @ 16:26:43
URL: http://ellish.bloggagratis.se
Postat av: född på 50-talet

Till ELLA:

Ursäkta men vad vet du om min IQ och klasstillhörighet? Er är ju inte speciellt svår att lista ut, det är ju bara att läsa era omogna kommentarer!



Självklart står det inte rätt till hos en person som uttrycker sig som din syster gör mot allt och alla och varför blandar du in en kommentar från Beckah som var riktad till en helt annan person på FL?

Sansa dig lite nu tjejen och lägg din energi på att hjälpa din syster att formulera sig något så när hyggligt till nästa gång hon ska prata med myndigheterna, då kanske hon har åtminstone en liten chans att få hem sin son igen!



Du KARMA, vad yrar du om? Jag har inte påstått något om dig! Jag undrade bara om du var verklig eller ännu en fiktiv varelse sprungen ur "K" fantasi!



Om du får tycka vad du vill så får väl jag och andra också göra det! Eller är det förbehållet endast dig och andra primitiva varelser?



"Bara en mamma"..

2009-01-18 @ 16:32:10
Postat av: Lindisen

jäklar! det va inte dåligt mad besökare hörru du! jag tycker du är sååååååååååå j-a irriterande =) men det va ju ingen hemlighet hehe. men irriterande på ett sätt som man inte vill va utan =) kram i massor

2009-01-18 @ 17:41:36
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: ella

Till Född på 50-talet: De är ju bara att se på dina IQ - fiskmås inlägg så kan man ju bara gissa sig till villken nivå din IQ ligger på.. Min IQ är rätt hög ska tala om för dig. Men inget jag tänker annvända som en fördel de räcker med att jag vet de själv .. Så där har du inget att hämta.. Annledningen till att jag drog upp den "kommentaren" som beckah hade skrivit var att du så fint kalla min syster för både de enna och de andra för att hon skrev att hon önska att beckah skulle dö osv.. De beckah skrev var rena hot och om du tycker min syster har fel i huvet pga det så borde ju beckah ha grövre skador med tanke på att hon hotar folk.. Villket min syster inte har gjort och de finns ingen som kan påstå att hon gjort de heller. De är stor skillnad på Hot och en "önskan"... Som sagt jag ger mig inte, och tänker då inte lägga mig för en människa som dig. Som dömer folk som du inte känner...



Beckah: Såg att du skrivit i ett inlägg att min syster bara matar T med välling och sen ger honom lavemang för att hålla igång magen! Ursäkta?!?! Ja du de är inte lätt i mellan åt. Tror du på fullaste allvar att T skulle vara så rund och följa BVC kurva perfekt om de låg till så? Skulle inte tro de.. Som sagt tro inte på allt som står den domen du framstår bara som naiv och den bittra människa du är..

2009-01-18 @ 19:19:44
URL: http://ellish.bloggagratis.se
Postat av: Beckah

Jag tror inte, jag VET att vällingbarn kan följa BVCs kurva. Rund ja, precis. Vällingmage som barn får om de får leva på välling.



Javisst är det skillnad på hot och önskningar. Hon har önskat att jag ska dö och bli av med mina barn, men vad har jag hotat henne med? var snäll och berätta det.

2009-01-18 @ 19:22:46
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: EXPOSED

Du är en frisk fläkt, och jag kommer att sakna dig.

2009-01-18 @ 19:51:45
Postat av: född på 50-talet

ELLA:

Hos en del människor med hög IQ har det visat sig "slå över" dvs de har ett beteende som gränsar till sinnesförvirring, så jag förstår mycket väl att du har ett högt IQ!

Egentligen borde jag inte fortsätta den här meningslösa konversationen med dig men samtidigt roar den mig en smula! Ett gott skratt förlänger livet sägs det så det passar ju en gammal "tant" som mig!



"Bara en mamma"..

2009-01-18 @ 19:53:48
Postat av: ella

Beckah: Jag sa aldrig att du hotat min syster , och kom inte att jag gjort de för jag vet att de inte är så...



Född på 50-talet:Hahah sinnesförvirad!? Nej du! Tror inte jag skulle tagit mig in på den utbildning jag kommer att gå inom kort om de skulle vara fallet med tanke på att dom gör en grundlig koll på både fysisk och pykisk hälsa.

Så de är de inge fel på... Bara så du vet!!

2009-01-18 @ 20:02:17
URL: http://ellish.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Född på 50talet. De ända som de slagit slint på här, de är DIG och becka. Får jag fråga en sak? vem är pappa till hennes 10åringa son eftersom hon bara var 15åring slyna när hon knullade till sig honom. ?? Hon många gånger har hon bytt gubbe innan hon skaffade sig den pappan hon har nu? Eftersom du är en "tant" så borde du faktiskt veta LITE bättre en att leka fjortis på de här sättet.

2009-01-18 @ 20:02:33
Postat av: Milla

Becka Becka Becka.. Kunde du ana att du skulle väcka sån uppståndelse och detta engagemang! =)



För en liten stund sedan startades en tråd mot "okänd" signatur på FL. Helt sjukt. Jag anmälde och fick ett tackbrev från red. Typ.



Du kanske ska försöka välja "godkänna kommentarer innan de publiceras" för att slippa dras med kommentarer från de mindre begåvade människorna här i världen? Bara en tanke alltså..



//Milla - modig nog att skriva under med signatur.

2009-01-18 @ 20:18:40
URL: http://millarules.blogspot.com
Postat av: Barbro

Ibland kan man se på en bild och förstå varför personer skriver som dom gör.

Ibland kan man läsa ord och förstå varför personer skriver som dom gör.

2009-01-18 @ 20:22:04
Postat av: Anonym

Mycket lustigt "milla" men när jag ignoerar de elaka kommentarena i min blogg så heter de "du kan inte ta till dig kritik" så du pushar becka att göra så? De är ju konstigt att de är olika spelregler för alla? väldigt lustigt faktiskt, och är man modig när man länkar sitt namn? okej. Och du, jag tror knappast man får ett "tackbrev" ifrån red, "typ" De funkar inte riktigt så. Men du kanske önskade att de vore så? Jag tror det är mer så att du önskar att de vore så. Livlig fantasi kallas de.

2009-01-18 @ 20:23:16
Postat av: född på 50-talet

ELLA:

Jag kan se dig framför mig nu! Högröd i ansiktet av återhållen frustration samtidigt som det kommer rök ur öronen på dig!



Hoppas du inte ska jobba med människor i framtiden bara, vilket skräckscenario det skulle bli!



Till ? (K?): Förmodligen var Beckah en ansvarsfull mamma redan då hon fick sitt första barn, trots sin ringa ålder, beviset är ganska solklart, hon har barnet hos sig, vilket inte alla har.



Vem pappan/papporna är angår varken dig eller mig, två fina pojkar som hon tar väl hand om har hon iaf!



På fråga tre svarar jag så här: "Leka fjortis"?? Jag?? Verkligen inte! Ta dig själv om nosen! Med tanke på ditt språk så borde du haft mer närvaro på svenskalektionerna!





"Bara en mamma"

2009-01-18 @ 20:35:59
Postat av: ella

född på 50-talet: Hahaha jag sitter och skrattar så mycket så jag har ont i magen..Vad skulle jag bli frustrerad över?? Jo tänk att de jobbet innebär att jobba med folk! Kommer ha en del makt också faktisgt. Så mycket kan jag ju säga att jag vet en hel del om Lag och rätt sen kan du ju gissa dig vidare..

2009-01-18 @ 20:52:01
URL: http://ellish.bloggagratis.se
Postat av: Anton

Tycker det är så patetiskt av dig Kicki, att inte våga skriva ditt namn i namn rutan,. Att du kallar becka för slyna detär ärekränkning, och anmäler inte becka gör någon annan det. Tänk på vilka ord du använder, detta kommer skickas in till rätten på måndag, så får de se hur du beter dig på internet.

2009-01-18 @ 20:56:07
Postat av: Anonym

Vet du vad jag tror fröken besserwisser?

Att det är dig de kommer rök ur öronen på.

Varför kommer man ens på en sådan tanke?

Jag tror faktiskt inte Becka var en ansvarsfull mamma redan då.

Hur ansvars fullt är det att knulla till sig en unge när man är 15år?

När man fortfarande är ett barn själv.

Du som påstår dig vara född på 50talet borde i ärlighetens namn veta bättre.

Så du borde ta dig om "nosen" vad har min stavning med min personlighet att göra?

Så himla omoget att hoppa på någon pg av stavningen så himla omoget.

Du är inte bara en "mamma" du är en tönt som tror du är så jäkla häftig men du är inte häftig.

Du försvarar en psykopat. hälsa hem idiot.

2009-01-18 @ 20:57:27
Postat av: KICKI

men fyfan vad omogen du är anton du kan ju inte bevis att piss, skaffa dig ett liv istället för att knulla med mitt liv.

2009-01-18 @ 20:59:22
Postat av: Anonym

Anton. Lilla gubben..

Vill du vara snäll och idiot förklara dig själv?

Så länge de inte finns någon länk, så kan du inte bevis ett shiiiit.

Sitter nämligen på hemligt ip nummer. så lycka till, sluta lek internet polis.

2009-01-18 @ 21:03:20
Postat av: född på 50-talet

ELLA:

Att du inte för över lite av den kunskapen till din syster då?



Tyvärr har det i alla tider funnits personer som inte passar att jobba med människor, det är bara att beklaga dem som kommer i din väg...



Jag funderar starkt på att ge dig "sista ordet" men har inte bestämt mig riktigt än, som jag skrev förut så är jag ganska road av vår lilla konversation, jag älskar nämnligen att argumentera med personer som tror sig stå "över" andra samtidigt som de inte inser sin egna begränsning!



"Bara en mamma"..

2009-01-18 @ 21:05:05
Postat av: Anton.

Det finns inget som heter hemligt ip nr. Vilken tjänst du än använder dig av så kan farbror blå spåra dig. Även jag kan. Allt jag behöver är lösen till beckas blogg.



Känn dig blåst.

2009-01-18 @ 21:05:53
Postat av: Linaek

Ang tack brev.

Tack för uppmärksammandet! För mer information om upprätthållningen, hur du överklagar och varför du fått detta beslut, se denna sida:http://www.familjeliv........

2009-01-18 @ 21:06:11
Postat av: Anton.

ELla du som påstår dig att du ska plugga till något vettigt. Vet du vad? Skriv ditt fullständiga namn så ska jag bevisa att du inte finns i VHS register.

2009-01-18 @ 21:07:01
Postat av: linaek

Ang tackbrev

Rubrik: Dags att kämpa för våra rättigheter gent imot soc.Din motivering: Nu vill jag att ni kollar upp denna TSmormor. fler med mej ser likheten i ts skrivande. sen står det lite mer som jag inte tänker låta den familjen läsa i denna blogg

2009-01-18 @ 21:10:21
Postat av: Anonym

Till dig becka. Tänk på o rensa i bloggen, då du är ansvarig för vad som står här. Carl bildt själv åkte på böter för saker han publicerat i sin blogg, dvs kommentarer som automatiskt publicerats.

2009-01-18 @ 21:10:40
Postat av: Anonym

Allt som är skrivet här är redan utskrivet på skrivaren så om hon nu skulle få sig en tanke att "rensa" sin lilla blogg så är det försent. Men de borde hon tänkt på för länge sen, Och du Anton. Du är verkligen trög på riktigt va? klart de finns hemliga ip nummer. haha. garvar så ja får magknip du sitter där borta och tror att du är så himla viktig. Snälla. De ända polisen kommer tycka om ditt lilla dilema i de hela är att du är larvig och att du lägger dig i andras liv. För det är exakt de du gör. Du vet ingenting och du bara "snackar" pinsamt.

2009-01-18 @ 21:13:45
Postat av: Anonym

Vad är de du ska säga till polisen anton? "aah, jag heter anton och jag tycker kicki hon är så himla DUM hon försvarar sig när folk slänger skit på henne, så nu måste hon åka i fängelse. jaa och slänger inte ni henne i fängelse så måste jag ta ut andra åtgärder för jag står inte ut längre" hoppas du har en grisnäsa så dom kan garva åt dig ännu mer för du är så LÖJLIG!!

2009-01-18 @ 21:15:40
Postat av: PZ

Jag kommer garanterat sakna dig på fl Beckah :-) MÅnga kramar. Att du bara orkar befatta dig med vissa, ha ha.

2009-01-18 @ 21:15:45
Postat av: född på 50-talet

Oj vad likt Kicki du skriver du namnlöse individ! =)



"Vad har min stavning med min personlighet att göra"? skriver du..



Inte vet jag, det vet du nog bäst själv!



Vad jag anspelade på var inte stavningen utan det "SPRÅK" du använder när du skriver dina oövertänkta,osammanhängande kommentarer men det var väl att ställa för höga krav på dig att du skulle förstå skillnaden!



"Bara en mamma"..

2009-01-18 @ 21:25:50
Postat av: ella

Lilla söta Anton Jag lämnar inte ut personuppgifter på nätet och vad jag ska gå för utbildning har du inte med att göra, och för att informera herrn så går inte polisen in och spårar utan grunder.

2009-01-18 @ 21:26:08
URL: http://ellish.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Anton du kan gå in på ella:s blogg och klicla på presentation så ser du vad hon pluggar

2009-01-18 @ 21:26:21
Postat av: Anonym

gäsp

Varför ska jag skriva namn för? de är totalt meninglöst. Du och anton kan ju knocka era skallen ihop för ni är båda lika dumma i huvudet. Du får gärna tycka att mina ord är osammanhängande, de kvittar lite faktiskt.

2009-01-18 @ 21:29:49
Postat av: Anonym

Jag undrar bara "en mamma bara" Är du dum på riktigt eller spelar du bara dum? För det du skriver är inte moget skrivet. Min mamma skriver jätte dåligt och behöver oftast hjälp men hon är inte på något sätt "knäpp eller trög" för det, snarare tvärt om. Du sitter säkert med en uppslagsbok i knät för att "hitta dom extra fina orden" väldigt proffsigt.

2009-01-18 @ 21:31:36
Postat av: Milla

Tack för uppmärksammandet! Vi har nu behandlat ärendet i enlighet med Familjelivs regler. Inlägget har plockats bort.



Ett tackbrev! Typ. Exakt som jag skrev. Det är väl du som skrivit tråden också va?



Förstår inte. Har du verkligen inget annat att lägga din energi på än att sätta världsrekord i dumhet?



Tur att polisen kan få fram IP-nummer när det behövs!



Puss å kram!

2009-01-18 @ 21:53:43
URL: http://millarules.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag bara undrar Anton. Vad är det du vill mig? Du läser min "dom" utan att ens känna mig, De jag sagt att soc ljuger om de bara vänder du på och säger "aa gud vilken hemskt mamma som gjort såhär" har du ens haft en baktanke om att de soc faktiskt skriver är lögner? Och på dig låter det som jag är någon barnmisshandlare som borde strypas. De är verkligen synd att de finns såna människor som dig som går omkring och tror på allt utan att ens känna människan. Jag måste verkligen säga att jag tycker du är en dålig människa som också skämmer ut dig. Ditt iq verkar inte vara mer en minus 0, Därför du hotar med att gå til polisen? och vad är det du ska säga? de finns ingenting att säga, börja inse de du gör bort dig, skämmer ut dig försöker förvärra någonting som inte går att göra värre, tänk lite på min son istället för att du är så kåt att du måste förstöra liv för andra men mitt liv kan du inte förstöra för de har soc redan GJORT!

2009-01-18 @ 21:55:29
Postat av: 3barnsmamman

haha. 69 kommentarer. you go beckah! synd att du inte hade metroblogg som kicki så kunde du oxå tjänat pengar på skiten :-D



2009-01-18 @ 21:56:58
Postat av: född på 50-talet

Ge dig nu "K"!

Jag behöver verkligen inte någon uppslagsbok för att "hitta DOM extra fina orden"! Jag var nämnligen närvarande på svenskalektionerna under min skolgång till skillnad mot somliga tydligen! (Det heter DE, inte DOM förresten)!



Jag skriver moget och väl genomtänkt, vilket du inte gör och heller aldrig kommer att göra med tanke på ditt sorgliga ordförråd!



Som sagt, ge dig någon gång!

Spara istället din energi till att visa soc att du inte är den de tror, det kommer bli fruktansvärt svårt för dig att övertyga dem om det så du behöver all energi du har!



"Bara en mamma"..



2009-01-18 @ 22:04:42
Postat av: Monika

Vilken nivå det var här då. K med syster håller igång ser jag. Det var någon som undrade vad ella pluggade. I hennes presentation på bloggen står att hon pluggar upp sina betyg på Komvux och att hon har lämnat in anmälan till soc, soc verkar vara dumma i huvudet, så något gemensamt har de ju systrarna. Att man går på Komvux garanterar väl knappast att man kommer att få ett toppjobb med makt, men, men.

2009-01-18 @ 22:08:56
Postat av: ella

Monika: Att leva på soc är inget jag har valt de är något som jag måste då de inte finns några jobb inom de yrket jag har. Men jag jobbar hårt på att få bra betyg för att komma in på min dröm utbildning. Är de fel det eller?? Och att leva på soc är inget att skämas för och är för den delen inget jag har tänkt att göra hela mitt liv...

2009-01-18 @ 22:21:11
URL: http://ellish.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Jag har all energi jag behöver så var inte orolig för det du. Att märka ord är omoget, och omoget är de ända ord som finns för dig. varför ska man förfina ord? för att verka extra märkvärdig? Oj, så klyftigt tänkt av dig. Så vuxet, oj oj. att klanka ner på folk det är din filosofi va? "jag mår bra av att trycka ner folk" m.m otroligt moget och genomtänkt eller kanske inte? De är lätt att vara kaxig över bloggar och forum men jag undrar om du skulle bete dig lika om du träffade mig? vet du jag tror faktiskt inte det.

2009-01-18 @ 22:25:46
Postat av: Obs

Delar av roliga familjen är här inne och skriver en massa dynga.Jag har sett delar av dom i en blogg.

2009-01-18 @ 22:26:54
Postat av: Milla

Haha detta är ju humor! Som ett ilsket litet bi som surrar å surrar å surrar! :P Tydligen är Becka väldigt viktig för dej eftersom du bryr dej så om vad hon skriver. =)



obs> kan du inte skicka blogglänken? :P

2009-01-18 @ 22:30:03
URL: http://millarules.blogspot.com
Postat av: Milla

äsch, glöm det! =) hittade själv så nu kan jag roa mej gråa trista dagar!

2009-01-18 @ 22:39:16
URL: http://millarules.blogspot.com
Postat av: Beckah

Ah så lilla Kicki blir nojig, vill förstöra bevisen för allt hon skrivit och vill därför att JAG ska rensa bort hennes olagligheter. Men jösses. Tillåt mig skratta ihjäl mig.



Det lär ju hända ungefär samtidigt som helvetet fryser till is.



Du får gott stå för allt du skrivit och som du redan fått veta så finns det inget som heter hemligt IP. Speciellt inte när man i inlägget efter är så smart att man skriver "jag har skrivit det där men det kan inte du bevisa" eeeeh....



Jaja jag har bett dig i flera dagar att dra härifrån och istället hålla dig till din egen blogg men du verkar ha väldigt svårt för att förstå ren svenska.

2009-01-18 @ 22:40:52
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: född på 50-talet

ATT du orkar "K"!

Jag börjar bli alldeles svettig nu men det kan ju iofs bero på klimakteriebesvär!



Angående mitt ordval så kan jag bara säga följande:

Hellre använder jag mig av "fina" ord än av alla de könsord du slänger ur dig till alla och envar!



Tackar högre makter för att din son omhändertogs i rätt tid, dvs innan han börjat att härma ord ordentligt!



"Bara en mamma"..



"Bara en mamma"

2009-01-18 @ 22:52:43
Postat av: född på 50-talet

Hoppsan!

Där upprepade jag mig av misstag!

Även eliten kan göra fel tydligen! ;)

2009-01-18 @ 22:58:04
Postat av: Anonym

Eliten? Dagens skämt skrattar så jag nästan trillar av datastolen

2009-01-18 @ 23:05:26
Postat av: Milla

oj, akta dej! verkligheten kan vara jobbig när den slår till!

2009-01-18 @ 23:12:28
URL: http://millarules.blogspot.com
Postat av: Anonym

Inser ni att de är ni själva som skriver mest? Barnsliga slynor är vad ni är inget annat ta och idiotförklara er själva.

2009-01-18 @ 23:13:32
Postat av: Milla

=)

2009-01-18 @ 23:13:45
URL: http://millarules.blogspot.com
Postat av: Milla

Spelar det nån roll vem som skriver mest? Jag tycker inte jag kommit upp i hälften så många förolämpningar och fula ord som vad du har ändå!

2009-01-18 @ 23:21:32
URL: http://millarules.blogspot.com
Postat av: född på 50-talet

Men "K" då, dagens skämt?

Absolut inte!



Har du aldrig hört talas om självironi? Antagligen inte med den hjärnkapacitet du har,dvs jämförbar med strutsens!



Nu respekterar iaf jag att Beckah vill få lugn och ro i sin blogg igen så tack för mig!

Det har varit ett rent nöje att konversera med dig och din syster! Har inte haft så roligt på andras bekostnad på evigheter!



Jag kommer naturligtvis att fortsätta läsa om dig och hur du gör bort dig gång på gång! Varför titta på såpoperor på tv när det räcker med att läsa din blogg? (Nu tittar jag förvisso inte på såpoperor men som jämförelse passar de bra)!



"Adjöken lilla fröken"!!!

2009-01-18 @ 23:32:45
Postat av: Linaek

fler än jag som kopierat delar av kickis blogg och inlägg på fl samt inlägg här.

Tänker delge Norrköpings socialkontor detta i morgon.

Inget barn ska behöva växa upp i ett hem med en så pass oförmögen omogen förälder har ansvar för sitt barns uppväxt och framtid. Tänk att ha en mamma som större delen av sitt liv haft med socialamyndigheter att göra. Borde inte en sådan person jobba på att bli självständig stabil mamma. on barnet växer upp i den miljön kommer barnet med allsaäkehet drabbas av det samma.

2009-01-18 @ 23:34:36
Postat av: Milla

Jag gillar att folk reagerar när barn far illa.



Säger inget mer nu.



Godnatt på dej Becka och alla andra där ute. Ja, även du, min anonyme "vän".

2009-01-18 @ 23:47:04
URL: http://millarules.blogspot.com
Postat av: linaek

Skriver detta här till kicki då hon gärna inte tar in alla inlägg på sin blogg.

Kicki jag förstår att du inte kanske begriper att alla dessa påhopp och inlägg i fl samt allt du skriver här är vidrigt. Kanske inte vidrigt för oss vuxna. Men har du tänkt på att din son en dag får ta del av detta. Vad vet du om vad som kommer att stå i akterna han kommer att få tillgång till nät han blir större. han kanske vill veta varför han inte fick växa upp med sin mamma eller med sin släkt. när han får läsa sin akt kommer han kanske må dåligt över vem hans mamma är. snälla om du har svårt att tänka på ditt eget bästa så kanske du kan tänka på din sons bästa. Sluta Nu för din son skull.

2009-01-19 @ 00:10:52
Postat av: Erika

Jag vill ju också ha Ks bloggadress! Har väldigt lite att göra inatt nämligen ;)



2009-01-19 @ 00:24:10
Postat av: linaek

den hittar du om du går in och kikar på

Angående kommentarerna...

...angående kommentarerna till förra inlägget:



sen kollar du på kommentarer

kicki så ser du hennes blogg

2009-01-19 @ 00:45:01
Postat av: Karma

"

Kan tänka mig att det är denna "Karma" som skrivit, OM hon nu finns i verkligheten!

Gör hon det så verkar hon också ha stora problem i sin tillvaro!

"bara en mamma"..

2009-01-18 @ 09:54:33 "



"Du KARMA, vad yrar du om? Jag har inte påstått något om dig! Jag undrade bara om du var verklig eller ännu en fiktiv varelse sprungen ur "K" fantasi!



Om du får tycka vad du vill så får väl jag och andra också göra det! Eller är det förbehållet endast dig och andra primitiva varelser?



"Bara en mamma"..

2009-01-18 @ 16:32:10 "



Nja, primitiv varelse... Vad menar du? Jag har 23 års arbetslivserfarenhet, har utbildning, eget hus, barn som gör bra ifrån sig i skolan osv. Primitiv... kanske när jag tältar men minstingen. Annars föredrar jag ett bekvämare liv.



Nog har du påstått saker om mig? Jag la in det du skrev , som citat, känner du inte igen det? Skrev du det i ilska? Förstår inte vad jag ska ha för "stora problem"!

2009-01-19 @ 01:17:46
Postat av: Karma

beckah, hur fick du ihop det här? "....Du får gott stå för allt du skrivit och som du redan fått veta så finns det inget som heter hemligt IP. Speciellt inte när man i inlägget efter är så smart att man skriver "jag har skrivit det där men det kan inte du bevisa" eeeeh...."



Är du så okunnig att du inte ens vet hur man gör?

2009-01-19 @ 01:22:14
Postat av: Anton.

Ja, käre värld. till skillnad från Ella och Kicki har jag ett jobb som jurist. Vilket är en riktig utb. Oc jag påstår inte att jag kan saker om lag och rätt pga av att jag har den utb som du ella har gjort i en del bloggar, skillnaden är att JAG vet.

hemlig ip finns inget som heter, då alla som erbjuder den tjänsten lämnar ut ganska lätt vem som använt sig av tjänsten. (allt loggas), själv använder jag mig av ett par också. Men har antaligen läst villkoren bättre än er. yrkesskada. Polisen gör mkt bara man hjälper dem på traven.

Kicki, gör dig själv en tjänst o tala ut hos en leg. Psykolog istället för o bedöva dig här, att försöka få andra må dåligt är en dålig medicin. Hey, förresten det kanske ger dig din son tillbaka. För när du har slut på ursäkter, när folk sett igenom dina lögner, så är slyna och fula ord allt du kan komma med. Tänk först, skriv sedan och hade du varit lite mer ödmjuk kanske jag hade erbjudit min hjälp istället.

2009-01-19 @ 07:29:12
Postat av: Saga

Skriver här av samma anledning som linaek, att Kicki inte vågar ta in alla kommentarer hon får!

Jag undrade bl a vad hon kallar ett bitmärke med avtryck av tänder, eftersom hon påstår att hon aldrig misshandlat sin son?

När man läst "domen" och ser allt hon tackat nej till kan man undra om hon verkligen vill ha hem sin son igen?

Hon påstår att soc ljuger om allt, då gör även BB-personalen det då?

2009-01-19 @ 08:50:27
Postat av: dio

Hej Beckah.



Trist att du är avstängd, för även om jag många gånger har svårt för dig så är du en frisk fläkt som du säger som faktiskt vräker ur dig det vi andra skulle vilja säga många gånger ;-) Sen är det ju alltid mer eller mindre passande.



Har läst om din avstängning den här gången, och jag tycker inte att du förtjänar den, men regler är regler.

Det är Kicki som borde vara avstängd.



Nåja, ha ett bra halvår och så får jag kika efter dig på fl efter det :-)

2009-01-19 @ 11:47:16
Postat av: Ytterligare en Jill

Hej Beckah!

Tråkigt att läsa om din avstängning - jag kommer att sakna dig på fl.

2009-01-19 @ 14:48:57
Postat av: rebecca

va det fler som kopierat och skickat in delar av vad K skrivit här och i hennes blogg? eller ska man kanske göra de me?

2009-01-19 @ 16:13:57
URL: http://medlem.spray.se/gurkpastej
Postat av: Annskrypin

Det här kan inte va sant?? Är det vuxet folk som skriver så här?? Jag kan inte tro att det är sant, vissa är här bara för att skapa oreda i någon annans blogg! Så barnsligt Usch fyyyy

2009-01-19 @ 20:17:28
Postat av: Meya

Kicki: Folk kanske inte känner dig, nej. Men det räcker med att läsa det du skriver här, för att man ska få en glimt om vad du är för en slags person. Tragiskt.. Mer än så behöver jag inte säga.

2009-01-19 @ 21:10:57
URL: http://www.metrobloggen.se/xela
Postat av: anna

jag kopierade allt kicki har skrivit och funderar på att skicka det till soc. med det ordförådet knulla, mm kan ju inte vara bra för pojken.

2009-01-19 @ 21:25:52
Postat av: Anonym

Kicki vågar inte ta in vissa kommentarer pga att det står för många "sanningar" i dem!!

Redan BB-personalen anmärkte på hennes sätt att ta hand om sin son!

Man behöver inte läsa nån "dom" för att begripa att det inte står rätt till innanför pannbenet på den människan, det räcker så väl att läsa i hennes blogg!



Tack för mig...

2009-01-20 @ 16:23:38
Postat av: Mariah

Hej!



Du och jag håller inte med varann alltid (men ibland gör vi det ;-)) I fallet med amning och sex så kan jag tycka att du gick fram väl hårt och hittade på överdrivna scenarios. Jag tror att många kände sig kränkta och tyckte att du inkräktade på deras privata sfär. Det handlade ju inte om sexuella övergrepp, utan om vuxnas sexliv. Du skulle ha fått mycket färre motangrepp om du inte verkat så hetsig och överdrivit så mycket.



Men som sagt, i många andra trådar har vi haft samma ståndpunkt du och jag! :-)



Ha det bra och lycka till - vi ses på FL i juli! ;-)

2009-01-21 @ 09:45:51
URL: http://missfrankfurt.blogg.se/
Postat av: kalle

I like you, strongt jobbat Känner igen mig i dig på FL :)

2009-01-23 @ 11:10:45
Postat av: Anonym

Har man något vett i huvet så reagerar man precis som Beckah i detta fallet! Vadå "vuxnas sexliv"??? Ingen normal människa onanerar väl samtidigt som man ammar sitt barn??? Gör man det är man väldigt illa ute!!

2009-01-23 @ 22:57:05
Postat av: Linaek

Jag undrar om man sätt lika lättvindligt på detta om det vart en pappa som onanerat när han suttit och matat sin bebis med välling.

Nu var inte jag inne i en tråden men hade jag sätt den så hade jag blivit avstängd på livstid.

2009-01-24 @ 09:55:28


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback