Hejdå familjeliv.se

"Hej Beckah
Jag kontaktar dig för att tala om att jag nu måste spärra dig från sajten. Spärren träder i kraft efter helgen.

Det är ovanligt att jag talar om innan så här men eftersom jag vet att du har en mängd kontakter genom oss så ville jag ge dig chansen att kopiera information du har liggande och liknande.
Jag har nämligen inget val eftersom dina varningar har fortsatt och reglerna måste vara lika för alla.

Mvh Johan"


Faktiskt kan jag inte låta bli att bli otroligt glad och tacksam över förvarningen. Det känns otroligt mycket bättre att få chansen att göra avslut överallt och spara bilder osv. Dessutom fick jag då chansen att skicka ett mail och fråga om det inte finns någon annan lösning. Det fick jag inget svar på så jag antar: NEJ! :-) Johan jobbar inte på helger heller så nu är det försent. Bara att acceptera och gå vidare. Sex månader går fort, i slutet av juli är straffet avtjänat ;-)

Vad gjorde jag då för att få en tredje varning? (de andra två minns jag inte, det är ett halvår sen sist)

Jo det var en tråd om att ha sex och amma samtidigt, vilket jag tycker är fruktansvärt sjukt och vidrigt. Så kom det in en mamma och var än värre och berättade att hon minsann brukade onanera medan hon ammade. Jag kräktes lite i munenn och sen skrev jag att jag ansåg att hon var pedofil.

Så får man inte kalla andra, därför fick jag en varning. Tråden:  http://www.familjeliv.se/Forum-9-201/m39989548.html

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha tur du är avstängd för du är en sjukjävel.

2009-01-16 @ 17:47:54
Postat av: Emelie

Måste fråga en kanske väldigt iqbefriande fråga men menade dom i den tråden att det är okej att ha sex SAMTIDIGT som man låter barnet bli ammat,alltså att barnet ammas under själva akten? Isåfall är det sjukligt vidrigt äckligt! Och det där med att onanera samtidigt...fy fan. Varför ens komma på tanken?! Herregud...finns det verkligen sådana människor?!

2009-01-16 @ 18:23:55
URL: http://emelieblomqvist.blogspot.com
Postat av: Tania

hmm... intressant kommentar du anonyma... Varför är du här om B är en så sjuk j-vel? Vad gör det dig till?

2009-01-16 @ 18:27:16
Postat av: Ingrid

Toppen! Då kommer du ju ha jättemycket tid att lägga på SB!! ;-)

2009-01-16 @ 18:47:11
URL: http://tuomosfru.blogspot.com
Postat av: Anonym

tania:

Jag är en sådan person som säger till beckah vad hon behöver höra. hon slänger bara skit på andra människor till höger och vänster och det räcker nu, hon tar inte hand om sina barn hon ger dom gröt i nappflaska och orkar inte städa och diska, människan är sjuk i skallen.

2009-01-16 @ 19:08:15
Postat av: Anomym

Du är ju sjuk för faan!! Dom har hem för såna som dig. De heter Mentalsjukhus ... Ursh du är en mycket sjuk männsika

2009-01-16 @ 19:22:28
Postat av: Karin

Vad tråkiga kommentarer du fått här :-(



Tänkte bara fråga dig ang. det med amningen som kom upp att du tyckte mamman skulle amma barnet tills de är mellan 2-5 år. Har du gjort så med dina barn? Hur länge har du ammat/hur länge tänker du amma?

2009-01-16 @ 19:22:43
URL: http://haringen
Postat av: Beckah

skratt :-D Jag skriver i min blogg en dag att jag är trött och inte orkat diska och det är tydligen en jättegrej :-D Jiiises, gröt i flaska. Ja? jag har ett litet barn som får välling i flaska på morgonen och kvällen. Förrut fick han grötpulver i vällingen också men har nu övergått till rent vällingpulver.



HERREGUUUD så sjuk i huvudet jag måste vara asså ;-)





Amning: Jag ammade Victor i 6 veckor, sedan sinade jag, trodde jag eftersom jag saknade kunskaper om hur amning fungerar med tillväxtperioder osv. Alvin ammade jag i nästan 18 månader. Han var med och styrde sitt avslut själv.





För den som undrar vad det är för mupp som håller på skriver skit här kan jag berätta att det är en psycho brud som blivit av med sitt barn. Soc tog ungen eftersom hon är en sjukt dålig mamma. Hon startade en massa trådar på familjeliv och beklagade sig. Sen fick folk tag i domen från länsrätten och fick reda på hur det egentligen stod till. Att hon slog sin son, lät han leva på välling och gav lavemang dagligen för att hålla igång magen.



OSV OSV, jag skrev i en tråd med henne och försökte förklara att hon måste skärpa till sig, inse sina brister och jobba på dem för att få hem sitt barn. Då gick hon till min blogg och försökte leta fel på mig och fann att jag druckit en folköl mitt på ljusa dagen i november samt att jag nu för några dagar sedan skrev att jag hade en massa disk jag inte orkade få tag i. Hon skrev i tråden på familjeliv och hotade med att soc-anmäla mig för dessa hemska saker ;-)



Så låt henne hållas, det är bara ett psykfall som tack och lov inte kan skada sitt barn mer.

2009-01-16 @ 19:31:44
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Tania

Jag städar inte, tvättar inte och jag lagar väldigt sällan mat. Men mina barn lever endast på kärlek så de behöver inte såna värdsliga ting som rena kläder och varm mat :-D . Hahahaa.... du kanske skulle kolla lite i B´s bdb. Där ser du ju hur det ser ut i hennes hem, vad hennes barn äter och hur de lever. Ser inte så dumt ut måste jag säga. Fast... jag kanske inte är så kräsen. hmpf

2009-01-16 @ 19:46:01
Postat av: malin

Jag måste faktiskt hålla med dig, jag tycker det är sjukt äckligt helt stört rent ut sagt!

Jag läste den där tråden med, och såg hur sjuka människor det finns egentligen.

Förstår att du kanske blir avstängd av att säga så, men vem skulle inte! Jag klandrar dig inte!

2009-01-16 @ 19:58:53
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: ....

som sagt beckah..., inte alltid bäst att tro att man vet allt va.... när faan ska du fatta att din jävla åsikt inte är lag?? man kan tycka mycket, men du försöker pracka på folk "din rätta åsikt"

shit vuxna människa..INSE, din röst är INTE lag....

2009-01-16 @ 20:06:39
Postat av: Lindisen

men shit vilka sjuka idioter som bara orkar skriva ner massa skit!Ja, du blev avstängd för det du skrev. men, vem fan tycker inte som du i det där?! Äckliga j-a idioter det finns!

2009-01-16 @ 20:15:10
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Heidi

suck vem är det som ORKAR lägga sån energi och såna tomma tanklösa ord på pränt..

Det ÄR INTE normalt att ha sex och amma samtidigt.. vilken människa kan äns med när en liten bebis får sin mat.. å vad tänker mannen/killen i fråga???? Fattar inte sånt!



Anonym: du är då en feg liten som inte vågar stå för dina åsikter med ditt namn. suck säger jag bara..

2009-01-16 @ 20:43:19
URL: http://vittsomsocker.blogspot.com/
Postat av: Sanna

Jag håller inte med dig om mycket men jag håller med dig om det...

Man ammar inte samtidigt som man har sex. På något sätt!

Nåja. Det märks när du kommer tillbaka till Fl igen ;-)



/Censur

2009-01-16 @ 23:17:16
URL: http://www.metrobloggen.se/sansan
Postat av: Sanna

Jag håller inte med dig om mycket men jag håller med dig om det...

Man ammar inte samtidigt som man har sex. På något sätt!

Nåja. Det märks när du kommer tillbaka till Fl igen ;-)



/Censur

2009-01-16 @ 23:21:53
URL: http://www.metrobloggen.se/sansan
Postat av: Miss Maya

:-O Nooo... Vad räknas som varningar på FL? Jag fick några meddelanden från dem angående tråden det snackas om här... Vi får väl stara en egen sajt snart, Beckah! För oss utstötta. ;)

2009-01-16 @ 23:52:41
Postat av: Majsan

Jag gissar på att flera här är väldigt unga? Mitt råd till er är slappna av. Ta inte livet på internet så här allvarligt. Det finns värre saker. Ta hand om varann istället för att förtala och smutskasta.

2009-01-17 @ 00:09:50
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

ja fy fan det där med sex och onani samtidigt om mn mmar det var riktigt vidrigt. specillt hon som onanerade för att det var skönt när hon fick livmoders samandragningar (antar att det är henne du menar) då tycker jag fakiskt att man är pedofil.

2009-01-17 @ 00:14:22
URL: http://www.metrobloggen.se/aek
Postat av: emma

detta är ett bevis på att man blir särbehandlad på FL om man har kontakter där... jaja...

2009-01-17 @ 00:58:29
Postat av: rebecca

han menar att hon genom FL fått massa kontakter/vänner inte att hon har kontakter me de som driver FL.



2009-01-17 @ 01:54:40
URL: http://medlem.spray.se/gurkpastej
Postat av: Marie ( vallmar)

Ja du, det var länge sedan jag var inne på FL, mycket för att det fanns så många sjuka människor där presis som hon som skrev att hon onanerade samtidigt som hon ammade. Många gånger har jag haft lust att skriva idiot och äckel till folk i vissa trådar men jag är inte lika modig som du Becka! En eloge till dig!

2009-01-18 @ 19:13:28


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback