Gäsp

Idag har det varit ännu en seg dag. Alvin är redan bra :-o jättekonstigt, han har inte haft feber på hela dagen så imorgon blir det en stund inskolning igen. Känns ju rätt viktigt att inte missa för mycket.

Har städat idag, det var behövligt. Endast folk som har en ettåring kan fårstå hur en ettåring kan dra fram, helt galet är det :-) lille skrutten.

trött som sjutton, mådde tokilla mitt på dagen så jag snodde en Legigan Forte av mig själv *s* det är gamla tabletter jag fick i slutet av graviditeten med Alvin mot graviditetsklåda men jag vet att de funkar mot illamående, allergi, hyperaktivitet, oro och lite allt möjligt så det var värt att testa mot illamående. Det funkade! Men nackdelen är att man blir superseg i kolan och trött som sjutton.

Blir nog att sova tidigare än vanligt idag.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Vaniljtopp

Först får du toksug på semlor...sen mår du illa...kanske nåt litet pyre i magen..?... ;-)

2009-01-15 @ 12:39:37
Postat av: karin

försöker du säga oss något beckah??

2009-01-15 @ 16:38:48
Postat av: Anonym

Jaha så idag så hade du tid att städa ;)

var ju behövligt verkligen. duktig du är.

2009-01-15 @ 16:51:45
Postat av: Beckah

Nej, jag försöker inte säga något :-) man kan faktiskt vara sugen på semlor och illamående utan att det "är något" ;-)

2009-01-15 @ 17:21:25
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: ida

Jag håller med dej :) jag kan va toksugen på vissa saker o må illa, men inte är man med barn för det..:)

2009-01-15 @ 18:36:40
URL: http://www.metrobloggen.se/iidaa
Postat av: Sussie

hej!

Jag har nått på min blogg som är till dig!

kram

2009-01-15 @ 19:39:41
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej, jag skulle jatte garna vilja lasa om hur du resonerade nar du tog tillbaka din sambo? Jag ar namligen sjalv i samma situation, och ert forhallande ger mig hopp om att min x verkligen kan battra sig.

2009-01-15 @ 21:59:56


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback