Otrevligt värre

Oj vilken drös av otrevliga kommentarer på en och samma dag. Märkligt det där för tex bilden med Victor har ju varit uppe förrut, den är ju uppenbarligen inte NY men då för några månader sedan var det ingen som gnällde.

Är elaka kommentarer smittsamma? Blir folk sådana att när de läser elakheter så måste de haka på och hjälpa till med att trycka ner?

Hur som helst så bryr jag mig föga.





Nu ska jag ta en sen kopp kaffe och surfa runt lite :-) ha det gott :-)

Glöm inte detta:
http://beckahbitch.blogg.se/2009/december/wohooo-d-nominerad.html

Varje IP-nummer kan rösta en gång per dag till årets slut :-). Victors lillebrors mamma Geshiia är också nominerad (i en annan kategori) roligt :-) hon får min dagliga röst såklart!

Kommentarer
Postat av: donna

shit vilken bild! Du är ju bedårande ;-)



Du har givetvis min röst dagligen =) och faktiskt så röstade jag just på Geshiia idag med! woohoo!

2009-12-07 @ 22:22:03
Postat av: Linda

Jag kan bara relatera till min elvaåring. Han skulle aldrig gå med på att hängas ut på en blogg med sådana bilder. Men visst är det fina bilder. Personligen tycker jag lite synd om Viktor för att han hängs ut för mkt i bloggen. Man känner bara att ngt inte står rätt till.

2009-12-07 @ 22:24:53
Postat av: BeckaHBitcH.se

Ja, du verkar ju verkligen ha stenkoll på Victor och hur han hängs ut i bloggen osv ...med tanke på att du inte ens snappat upp att han heter Victor, inte Viktor.

2009-12-07 @ 22:26:45
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: thile

Nu har jeg røstat på deg igjen <3



Stå på deg du, du er en sterk mamma!



URK for alle elake kommentarer...



2009-12-07 @ 22:29:30
Postat av: Anonym

Paintbegåvad måste jag säga ;)

2009-12-07 @ 22:33:00
URL: http://karolisrov.blogg.se/
Postat av: Hanna

fan har du sett mig naken med tanke på att jag oxå ser ut som på bilden heheheh...

2009-12-07 @ 23:00:46
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag har bloggat i ditt försvar. Blev så sanslöst rent utsagt förbannad när jag läste idiotinlägg bland kommentarerna här! Måste ändå fråga. Victor är väl tillfrågad? Det har du nog sagt tidigare tror jag... Han verkar iaf inte må särskilt dåligt på bilderna han är med!

2009-12-07 @ 23:03:07
URL: http://nilam-in-toto.blogspot.com
Postat av: BeckaHBitcH.se

Victor är sporadisk läsare av bloggen, likaså hans kompisar. Han vet att han syns och hur mycket. Han skulle säga ifrån.



Han pratar med sina kompisar om bloggen. det var tex hans klasskompisar som berättade att min Rumpa-video med Alvin hamnat på Sean Banans hemsida. De håller koll så JA Victor hade sagt ifrån om han inte ville med tanke på att han vet att kompisar kollar.

2009-12-07 @ 23:16:30
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: 3 barnsmamman

Dina bilder är alltid kul och bra! Åsså kan du rita fint oxå! Hihihi, kul bild i datorn. Så ser jag oxå ut, typ... (Har oxå fött 3 barn och degmagen hänger ner över troskanten...)

Ville bara fråga (är så kul och fråga dig); hur funkar det på Alvins dagis med luciafirandet? Får ni gå med och titta? På vårt dagis är föräldrar nämligen inte välkomna. Tro du man kan skicka med kamera/videokamera och be personalen filma och ta kort?

Går han på vanligt dagis (kommunalt?) Är det någon speciell pedagogik? Är ni nöjda med dagiset/personalen/lokalerna m.m.?

Mycket dagisfrågor, får avsluta med en personlig fråga: Har du haft lugg nångång? Skulle vara kul att se dig på lite äldre bilder oxå... Gonattkram från småland

2009-12-07 @ 23:24:38
Postat av: Tina

Hoppade till lite där och tänkte: Men va i hela friden, har fon tecknat av mig??? Till och med halsbandet stämde. Men sen kollade jag lite nogrannare och såg att du hade ju målat gult hår, och fel färg på glasögonen.



Jag har en randig mage och jag tittar på varje streck med kärlek. För vad/vem vore jag utan de strecken?



Nattinatti från Norrland

2009-12-08 @ 00:27:26
Postat av: Emma med Noah o Thias

Fy vad jag diggar dig :) Klart du är som du är.. O nakenhet.. Självklart. Inget man ska skämmas för iallafall inte hemma. Vi har med självklarthet för nakenhet här :)



Snygg bild ;)

2009-12-08 @ 07:41:56
URL: http://morgonstjarna.webblogg.se/
Postat av: Himmelohelvete

Det är bra att du inte bryr dig Beckah för det är bara nötter som skriver elaka saker!



Ang min firre så ja det är nog en sån du nämnde, är oerhört dålig på fisksorter men denna är bra för han överlevde haha de andra stendog...men denna är "stönig" och hänger i, FÅr nog bli ett gäng såna till tror jag haha. Jag är värdelös med blommor o tydligen med firrar också men en del fixar jag;-)



ha en bra dag!



kram

2009-12-08 @ 08:08:05
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: donna

3 barnsmamman;

FÅR ni inte titta på lussefirandet??!! WHAT? Jag hade blivit tokig! På sessans dagis får max 2 pers / barn komma (vilket sticker svärföräldrarna VÄLDIGT mycket i ögonen. De ville väl ta med hela släkten. XD)

2009-12-08 @ 08:23:16
Postat av: ♥Camilla Nordin♥

Har röstat! På Dig så klart ;-)

Inge kul med otrevligheter! Fy vad lågt!

Jag håller på du! :-)

Ha en bra dag!Pussa kidzen från mig!

2009-12-08 @ 08:24:42
URL: http://www.camomillan.se
Postat av: Carolina - Vinn ekotofflor från Ecoloco i min Julkalender idag!

Det är så fjantigt det där med att folk måste ge elaka kommentarer - bilden är VACKER!

2009-12-08 @ 10:19:41
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Monika

Jag läste min egen kommentar från igår och hoppas verkligen att den inte misstolkades (eftersom jag skrev om gravidkilon). Jag menade att du är väldigt snygg på bilderna och att man inte skulle kunna tro att du nyss fick barn. Jag tror väldigt många kvinnor går och tror att de ser fula och feta ut trots att de ser jättebra ut, vilket är synd. Nu kanske jag svamlar ännu mer. Men kommentaren var positivt menad.

2009-12-08 @ 20:06:42
Postat av: 3 barnsmamman

DONNA: Nix, vi får inte se barnens lussefirande på dagis. Dem lussar bara för varandra; fröknarna för barnen, dem stora barnen för dem små och vice versa. Känns lite trist när man gör dem så fina på morgonen och sen får man inte se någonting. Snopet!



BECKAH: Svara gärna på mitt förra inlägg om dagis (och lugg!!!) Tack och ha det fint!

2009-12-08 @ 22:33:16
Postat av: Hanna

Wow alltså, du är så jäkla frän! Du har inte lite jävlar anamma och självförtroende till övers? =OD

2009-12-10 @ 21:02:53
URL: http://www.alittlebitofhanna.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback