WOHOOO :-D Nominerad!

Herregud vad häftigt!


Fick ett meddelande från Kidzine.se

Min blogg är uttagen att tävla i "Bästa gravidblogg 2009" :-D


Så ni som följde mig i väntan på Hoppsan, förlossningen och all oro och glädje efteråt: In och RÖSTA! :-)

Läs om Hoppsangraviditeten - > kolla bland kategorierna i menyn "Graviditeten med Elmer", förlossningen finns som text och som film i kategorin "Förlossningsberättelser" och första oroliga tiden med en sjuk Elmer finns längst bak i kategorin "Elmer" :-)


Tack på förhand för eventuella röster på min blogg! varje IP kan gå in och rösta en gång per dag fram till årsskiftet om jag förstått det rätt :-)



åååååh! Kolla priserna! GAH vad jag vill vinna! :-P :-) :-)






Kommentarer
Postat av: Carolina

Du har fått dagens röst av mig ;)

2009-12-07 @ 12:23:19
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Kidzine.se

Nu är det uppdaterat med vart alla bloggar finns!

2009-12-07 @ 12:41:19
Postat av: åsa

Tack för dina fina ord!

Du är så go tjejen, blir glad över din styrka och din väg du går på..

Klart din blogg är nominerad.

:)

Ta hand om alla fina pojkar.

Kärlek till er

/åsa

2009-12-07 @ 12:43:43
URL: http://badankor.blogspot.com/
Postat av: thile

Nå har jeg røstet på deg, og klart din fine blogg er nominert <3!!!

Du skriver så bra og fint!

Styrke og klem

2009-12-07 @ 14:40:22
Postat av: rebecca

Tack för rösten Beckah och du har min röst med och varje dag i din kategori. =)

2009-12-07 @ 16:24:16
URL: http://geshiia.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback