SUPERTIPSET i sista minuten!

La precis in en sista minuten-beställning hos coolstuff. En varsin julklapp till grabbarna   :-D Det är ett par dagar kvar man kan beställa för garanterad leverans innan jul - SKYNDA!

Jag har skrivit så här om Coolstuff:

"Det här är en sida som jag _verkligen_ gillar och jag har köpt saker därifrån vid tidigare tillfällen för här finns verkligen ALLT!
...eller ska man säga allt du inte visste fanns? Har du svårt att hitta på en present SKA du besöka den här sidan, för jag lovar att du alltid hittar något - vem än gåvan är till! KOLLA IN - sååå roliga grejer :-D"

COOLSTUFF.SE




Kommentarer
Postat av: thinki.se

Fast det var mycket som var tillfälligt slut där...

2011-12-19 @ 04:45:18
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ja sidan är rätt poppis inför jul :-)

2011-12-19 @ 07:26:52
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Miss Dior

Läs om mig och mina djur. En egen stil och viktigaste av allt - kampen mot det sjuka idealet!

http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/



Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback