Forever Alone ♥

Tjohopp! Snabba ryck :-) Idag var jag och hämtade ut paketet från Coolstuff.se :-) *wiiiie*

Nu får det nog räcka med julklappar till barnen. Samma visa varje år! ute i sista minuten och får därför panik och tycker att de stackars barnen inte kommer få ett enda paket och så köper jag skitmycket sista dagarna av rena stressen och så blir det onödigt många paket istället ;-) Fler än jag?

Idag har jag griljerat en skinka också. God som sjutton :-) glad att jag hittade en lagom stor på 1,7 kg, tycker det blir för mycket annars i vår lilla familj och inga av barnen hemma på jul och mest troligt inte ens jag själv :-P Planen var att sitta ensam här på julafton och tyckte det skulle bli himla skönt, men så insåg jag att DET är så mycket Forever Alone som man kan bli ;-) hahaha älskar Forever Alone iofs :-P Men nu blir det nog att fira jul med ett par systrar istället (...och JA det är Forever Alone det också, men inte lika mycket hahahaha).

Nepp, nu ska jag nog sy lite ;-) har jobbat lite på ett "hemligt" sy-projekt som jag ska berätta om här imorgon eller i övermorgon :-)


Här kommer lite bilder på Forever Alone. Hörrni, förresten! Ha för vana att alltid ge ett varmt och hjärtligt leende till alla "forever alone:are" ni möter när ni är ute bland folk. Det kan göra någons dag Nu här i dagarna kan ni kasta in ett "God Jul" med det varma leendet också :-)

















Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så Victor åker till Stockholm endå eller? :-)

2011-12-20 @ 22:07:41
URL: http://geshiia.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback