VICTOR 11 ÅR

GRATTIS till mammas stora älskling på födelsedagen :-)

Dagen började med frukost på sängen och alla presenter från oss :-) Ett litet kalas blir det också i eftermiddag men inget avancerat. Några gäster kommer iaf.

Detta fick han av oss:

En biokväll med mamma (biljetter å allt klart)
En heldag på Liseberg med Mathias 30 augusti. (Allt betalt å klart redan)
Alla Bertböcker
En Quicksilver t-shirt
En vanlig brun t-shirt
En randig långärmad
Jeans från Lindex
Jeans från JC
Kalsonger & Linne
Strumpor
Jongleringsbollar

Victor kommer även att få min förra laptop :-) har bara inte hunnit göra i ordning den än. Ska berätta det senare idag för honom iaf. Dock blir det inget internet. Han får låna mitt. Men datorn funkar till att skriva läxor, lägga in bilder, lagra musik osv.











Fler bilder finns i bilddagboken: http://beckah82.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1250287201&id=401102162

Kommentarer
Postat av: Danitra

byks?

:-D

2009-08-15 @ 11:54:59
URL: http://danitra.wordpress.com
Postat av: Beckah

Står bytes inte byks ;-) men det kanske ser så ut.

2009-08-15 @ 11:59:05
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: A

Det STÅR BYKS på första kortet!

2009-08-15 @ 12:08:23
Postat av: Anonym

ser ut som tjejjeans jue...

2009-08-15 @ 12:54:22
Postat av: moster angelica

byxorna satt ju super... tycker d e skit bra med alla squin slim brallor för oss med lite smalare till normal slimmade pojkar..

2009-08-15 @ 14:13:57
Postat av: Beckah

Det står bytes och Victor som fick kortet hade inga problem med att läsa rätt iallafall, sen att "A" behöver glasögon kan ju inte jag hjälpa :-)



**



Vaddå tjejbyxor? Vad är det för något? Om du menar att de är köpta på tjejavdelningen så stämmer det :-) Spela roll :-) huvudsaken att de passar och är snygga :-)



Jag handlar ofta på tjejavdelningen till båda mina söner. Vad har det för betydelse?

2009-08-15 @ 17:08:41
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackars pojk, gå runt med tjej jeans...! har en smal kille som är 11, har inte haft ng som helst problem att hitta slimfit jeans till honom...KILL modell.

2009-08-15 @ 19:26:40
Postat av: Maria

Grattis till din storgrabb!!

Gud så mycket skit du får ta i dina kommentarer...folk måste juh ha otroligt lite att göra ju!!!

Stå på dig och ta ingen skit!!

Du har en jätte go mage ju=)

Men jag förstår att det är tungt!!

Jag har mått illa och haft ont hela tiden och nu när jag börjar bli större så blir det ingen bättre kan jag säga...önskar att vi hade en enplansvilla så jag slapp gå i trappan bla....

Men man får ju ngt bra utav detta iaf=)

Ha en bra kväll=)

2009-08-15 @ 19:58:30
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Jeansen var skitsnygga!

2009-08-15 @ 20:26:11
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Pauline

Idiot kommentar det där med bytes...det är väl bara viktor som behöver veta vad det står...Herregud..Plus att man vet väl vad man skrivit....Skaffa ett liv...Det är ju en födelsedag...Vad är det att kommentera...Va,pojken fyller år och det var väl en jätte bra idé med både liseberg och bio...Sen tjafsa om vad det står...HERREGUD..Och vaddå tjejbyxor...hallå...huvudsaken är väl att Viktor gillade dom...

2009-08-15 @ 20:27:35
Postat av: Helena

Byxorna satt jättesnyggt! (Och jag köper kläder på killavdelningen till min dotter och vice versa till min son)



Men blir du inte ledsen av kommentarerna om att du borde skaffa dig ett jobb och att du bara lever på bidrag?

2009-08-15 @ 20:28:23
Postat av: Beckah

Mja inte ledsen direkt men lite känslig är jag nu iallafall när jag är stor och tung och har ont överallt och tycker att allt är rätt jobbigt ändå, utan att folk är elaka. Så visst är det skit att få idiotiska kommentarer precis nu, det är det men samtidigt så försöker jag komma ihåg att någon som kan bete sig så mot en tjej som är i min sits är förmodligen inte helt frisk.



Det finns ju tillfällen då folk har det extra svårt och jobbigt och att gå på någon som är i det läget är inte ett friskt beteende. personligen har jag enorm respekt för höggravida, jag har svårt att förstå hur man på något endaste sätt kan bete sig illa mot någon som är i mitt tillstånd men tyvärr finns det sjuka människor som inte tänker likadant.

2009-08-15 @ 20:32:46
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag brukar läsa din blogg, men tror aldrig jag har skrivit någon kommentar men nu måste jag verkligen. Har folk inga liv???



Det har väl ingen betydelse vad det SER UT att stå på ett kort (jag läste förövrigt bytes direkt) - det är ju själva innehållet som har betydelse! När det gäller brallorna hade jag heller aldrig reagerat - det ser ut som jeans tycker jag och de passade bra på Victor - som ju är den som faktiskt SKA HA byxorna. Praktiskt också att lägga ut önskelistan på bloggen - lätt och smidigt att hitta för alla som behöver!



Rebeckah - kör hårt! Det är ju du som gör att din blogg blir din och det är ju själva poängen. Go girl!!



/Åsa

2009-08-15 @ 21:00:18
URL: http://sagoland.webblogg.se/
Postat av: iidaa

hej, jag kom o tänka på en sak. WoW.ar inte victor? Hur kommer det gå med ditt mobila bredband nU?

2009-08-15 @ 22:05:54
URL: http://metrobloggen.se/iidaa
Postat av: matilda

Hur ser man att det är tjejbyxor??? Dom är snygga, passar bra och han verkar nöjd. Spelar roll om det då skulle vara tjejbyxor?

2009-08-15 @ 22:09:53
Postat av: theosmamma

Finns människor till allt.

Jag tycker det var fina saker han fick.

Kram theosmamma.

2009-08-15 @ 22:38:18
URL: http://www.metrobloggen.se/theosmamma
Postat av: Bella

Vadå byks? Man ser (eller förstår?) att det står bytes. Och vad är det att kommentera?!

Byxorna var skitsnygga & satt bra, stilig kille :)

2009-08-15 @ 22:59:18
URL: http://grymmabella.blogg.se/
Postat av: Zandra

"Stackars pojk, gå runt med tjej jeans...! har en smal kille som är 11, har inte haft ng som helst problem att hitta slimfit jeans till honom...KILL modell.



2009-08-15 @ 19:26:40"



Alltså helt seriöst vad är detta för en kommentar???? Det är ju så att man blir mörkrädd att en människa med barn i 11-årsåldern har den mognadsnivån.... verkligen sorgligt, få r verkligen hoppas att din 11-åring inte behöver ta del av dina nedtryckande kommentarer...

2009-08-15 @ 23:00:20
Postat av: Wilma

Hahaha, men guuud!

Har en son här hemma på 9 år som är SUPERSMAL och jag hittar bara stuprörs jeans till honom som passar på tjejavdelningen, so what?

Skitsnygga jeans btw ;o)

2009-08-15 @ 23:23:02
Postat av: Trollis

Grattis finaste killen! Så stor nu! Snygga jeans!

2009-08-15 @ 23:41:43
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Filura

Hujedamig vilka kommentarer vissa kan ge! Här kommer en bättre kommentar! GRATTIS på födelsedagen Victor! Lite försenat nästan, men ändå!



Sen måste jag säga en rolig sak. 30 augusti ska även vi till Liseberg! Det är hyresgästernas dag och det är bussresa så vi ska dit hela familjen då, hihi. Lite lustigt sammanträffande =)

2009-08-15 @ 23:47:17
URL: http://www.mysfias.se
Postat av: Beckah

Så kul Filura :-) fast inte alls något sammanträffande hehe det är precis just därför som Victor ska dit den 30 augusti och det är därför det är betalt och klart redan :-)



Jag åkte med honom förra året men kan ju då inte i år så Mathias får åka istället så är jag hemma med Alvin :-)

2009-08-16 @ 09:54:37
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: mitha

Jäkla tröttsamma människor som inte har annat för sig än att klanka ner på andra människor. De som skriver såna kommentarer i din blogg måste verkligen inte ha nåt roligt liv, som ska behöva ge sig på andra människors istället! SUCK!



Skitfina byxor, passar perfekt!



Toppen med Liseberg och biobesök också!



KRAM

2009-08-16 @ 14:20:13
URL: http://himmelohelvete.se/wp
Postat av: Åsa

Åh, herregud hur orkar ni! Hur kan det spela någon som helt roll var man köper jeansen, uvuvdsaken är väl att dom är snygga och sitter bra. om det är något som är idiotiskt så är det att tycka att det är viktigt att man köper från "rätt" sida.



Superbra presenter och jättesnygga jeans som satt perfekt!

2009-08-16 @ 22:33:37
URL: http://asonet.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback