Tjuvtitt :-)

Låter er ta en tjuvtitt i Alvins rum då :-)

Absolut inget märkvärdigt eller fint, bara en massa ihop-plockade grejer i alla möjliga färger och sånt men men.

Tapeten är ju hemskas trist som barntapet också men det har ju varit mitt rum fram till nu :-)

Det är INTE färdigt! massa ska ut ur rummet och en hel del in också, men det börjar arta sig. lagom till nästa helg är jag nog klar. Det tar tid för jag är så förbannat trött och osmidig.

Sängen tillhör hans kusin Jonathan som fått en ny säng nu nyss :-) Vi lånar den lite. I framtiden blir det antagligen våningssäng tillsammans med Hoppsan.










Första gången NÅGONSIN i egen säng i eget rum. Min lille bebis <3 Vi får se hur det går :-)

Kommentarer
Postat av: Linda L2K

Mysigt!!!!

2009-08-13 @ 21:59:40
Postat av: Caroline

Och vart flyttade du nånstans? :P In i garderoben?!

2009-08-13 @ 22:37:38
Postat av: Amanda & Oscar

Stora killen! Har han sovit i er säng fram tills nu? Eller i egen säng i erat rum?

2009-08-13 @ 22:42:09
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Elin

Det var ett stort och rymligt rum må jag säga :)

2009-08-13 @ 22:49:42
URL: http://tuffochelegant.blogg.se/
Postat av: Emy

Hur stor lägenhet har du?

hoppas det går bra för han att sova i egen säng i natt då :)

2009-08-13 @ 22:56:38
Postat av: Beckah

Jag har en trea och har flyttat ut min säng i vardagsrummet.



Alvin har sovit i min säng med mig sen han föddes.



Första natten gick sådär ;-) han ligger nu redan i min säng hahaha :-D vi får se hur det går imorgon.

2009-08-13 @ 22:59:27
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: siamusen

Inget fel pa de tapeterna. Bara att byta ut gardinerna sa blir de barnsligare. Tror jag som har noll koll pa läget :-D



Fin liten sömntuta:-)

2009-08-13 @ 23:19:36
Postat av: Åsa

Jättefint! Bra mycket finare än alla FL-mammors hel hel helvita barnrum som de stackars barnen säkert inte ens får titta på för TÄNK om något hamnar på fel plats.



/avis på att du har en trea och jag bara en tvåa (du har iofs fler barn men ändå)

2009-08-14 @ 07:39:33
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mick har en nästan exakt likadan säng, och är precis lika söt som Alvin när han sover i den :-)

2009-08-14 @ 10:44:39
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Varför ska han flytta till eget rum nu då? Är det pga bebisen? Eller hur tänker ni?

Min 3åring sov i egen säng i vårt rum tills han var 2½, sen fick han eget rum och det har gått bra. Men nu samsover vi med vår 5 månaders och har insett hur mysigt det är :-) Är lite sugen på att tvinga in 3 åringen till oss igen, men hur får man plats? :-D

2009-08-14 @ 10:56:14
URL: http://www.magdis.se
Postat av: Beckah

Han får eget rum pga platsbrist ocvh att det är ohållbart att ha hans saker överallt. Vill han fortsätta sova i min säng så får han det tills han är redo och mogen att sova själv.

2009-08-14 @ 11:03:26
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Lindisen

vad fint rum han får! mysigt att han kom in till dig, eller hur =) Inez kommer in till oss nästan varje natt, myspys.Hon somnar oftast i sin säng, sedan vid 3-4 tiden tar hon med sin nappar, gosedjur å snuttefilt och springer genom hela lägenheten in till oss =)

2009-08-14 @ 11:05:33
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Beckah

Först vaklnade han bara till 3 gånger och då räckte det att jag gick dit och la på honom täcket så somnade han om men fjärde gången gick han upp och kom ut till mig i köket istället och gick sen och la sig i min säng (jag var ju fortfarande vaken). Men vi får se hur det går i natt. Det blev en dålig start med insomningen och sånt igår så han var inte beredd på att sova så eller något och så var han dötrött så han bara slocknade. ikväll blir det på riktigt. Får se om han ens vill somna där :-)

2009-08-14 @ 11:08:50
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: rebecca

Vart ju helt okej :) Och duktig han var som somnade där iallafall. :)

2009-08-14 @ 13:10:08
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Camilla

APROPÅ VITA BARNRUM!Så bara för att man har ett vitt barnrum så får man inte leka?Förstår inte riktigt din kommentar??

Mina barn har vita sovrum,jättefina!Jag älskar inredning och lägger mycket pengar på det,för den sakens skull är det väl inte ett mindre lekfullt rum.Barnens leksaker är fulla av starka ibland gräsliga färger som barn inte egentligen har någon som helst nytta av.

Ett barnrum ska inbjuda till lek,inte vara fullt av leksaker.Det är inte det som är ett lekrum.För mycket intryck mår inget barn bra av,låt barn använda sin egen fantasi!1

2009-08-15 @ 16:28:08


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback