BECKAHS ÖNSKELISTA

Jag fyller snart år :-P och bara för att någon gnällde om att jag TIGGDE för att jag la jut Victors önskelista så bjuder jag på min egen önskelista också :-D hahaha önskelistor är väl inget man växer ifrån? ;-)

  • En bil! Vilken som helst egentligen men gärna en Citroën C3 (sååå söt och perfekt)
  • En systemkamera. Gärna en Nikon D90 eller liknande men Nikon D60 går finfint ;-)
  • En ny TV. STOR och platt såklart!
  • Ny soffa. Gärna svart skinnsoffa.
  • Massor av krukväxter med svarta eller vita krukor
  • En DVD-spelare så vi slipper titta på film i Victors PS2.
  • Färg till min  skrivare! HP Photosmart 6160
  • Parfymen Escada Ocean Lounge (Den lilla flaskan, jag använder väldigt sällan parfym).
  • En ny tvättmaskin
  • En torkställning till tvätten! två pinnar har trillat lös från den gamla.
  • Noppning och färgning av ögonbryn + sällskap dit och passning av bebis den stund det tar (typ 20 min).
  • En ergonomisk sele! Angelpack LX i vilken färg som helst. http://www.edenbaby.se
  • En gjutjärnsgryta
  • Presentkort överallt :-P men typ Visko & Lindex som finns här
  •  Städhjälp hemma 2 gånger i veckan i ett år
  • En tatuering med mina barns namn
  • Diskmaskin
  • Vattenkokare
  • En ryggsäck
  • Solariepengar + sällskap dit och passning av bebis den kvarten
  • En sån där 100-kronors från affären bredvid GeKås (berörda personer förstår vad jag menar hahaha)




     

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag måste bara säga att du skriver jättebra, verkligen! Din blogg är alltid lika rolig att läsa..

2009-08-21 @ 11:49:27
Postat av: Nina

Nope , man växer aldrig ifrån önskelistor. Int jag i vart fall : )

2009-08-21 @ 12:05:26
URL: http://blogg.cheerilee.se
Postat av: jennie

ehhh, e det inte lite fattigt att ha en önskelista, menar du kan väl jobba som alla andra, och köpa dina egna saker;-).. jag kan ge dig ögonbrynsfixet, men orkar ej komma till ingemansland, så kom ner till malmö:-)..

2009-08-21 @ 13:50:51
Postat av: Fiona

Det är väl så att vissa människor bara måste ha nåt att klaga på för att må bra själva. Klart du ska ha en önskelista :-) .

2009-08-21 @ 15:36:11
URL: http://www.medlivochlust.blogspot.com
Postat av: Pauline

Jag är barnvakt om du vill och jag är ditt sällskap om du vill det...så kan ju kevin och alvin leka...Kram pauline

2009-08-21 @ 19:08:45
Postat av: Elinor

hur kom du fram till den bärselen? Vill också ha en, men har väldigt svårt för att bestämma mig...

2009-08-21 @ 20:32:26
URL: http://www.nossposs.blogspot.com
Postat av: Beckah

Jag kollade upp vilket märke som brukar sitta bäst på dem med nätt överkropp :-)

2009-08-21 @ 20:35:06
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar folk som har modet att skriva ÖNSKElistor! Det underlättar så oerhört när man ska köpa något.

2009-08-22 @ 10:16:08
Postat av: Annelie

Klart man ska ha önskelista!! Här efterfrågas det alltid, men jag har den förmågan att veta hela året vad jag vill ha UTOM just när jag ska fylla eller när det är jul - då kommer jag aldrig på nånting. Knepigt det där!

2009-08-22 @ 12:08:56
Postat av: linaek

Har slagit in allt utom sista punkten.

Kommer med bud om några dagar.

Ps skickade med en spa helg som extra bonus till dej.

Kram Linaek

2009-08-24 @ 11:23:52
Postat av: Beckah

Gulligt Lina :-D då väntar jag ett stort paket då :-D

2009-08-24 @ 12:43:57
URL: http://beckahbitch.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback