Morgonhumor :-D

*LOL* dagens roligaste ögonblick månne? Nåja vi får se om det kommer något under dagen som slår detta. Fick skratta högt nu på morgonen iallafall när jag skulle läsa bloggkommentarer.


Till inlägget om Victors önskelista hade jag fått följande kommentar:

"Skaffa dig ett jobb så du kan köpa leksaker till dina barn så slipper du TIGGA av släkt och vänner.

Du har själv valt att skaffa barn, hur går det med tre om du inte kan försörja dom?"



hahahahahahahahaha. Mitt svar:

hahahaha :-D detta är ett skämt va? :-D

Fick du aldrig göra önskelistor när du var barn? :-) Stackars dig i så fall. Det är ju en stor del av nöjet med att fylla år (eller julafton) när man är liten.

Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha vilken rolig kommentar. det är ju inga leksaker han önskar sig direkt o inga billiga saker heller. Det är ju såna saker de flesta önskar sig i julklapp o födelsadagspresent. Sen är det inte så många som får det. :) Men man kan ju gå ihop en familj alltså mormor o mostrar eller nått sånt o öpa nått dyrare. Men det finns ju mycket knasigt folk som kommenterar o man undrar ju hur de lever :)

2009-08-15 @ 09:05:00
Postat av: Malin

Jag brukar oxå skicka önskelista, alla när och kära vill så gärna köpa saker men det vet inte vad de ska ge honom. Våra nära och kära uppskattar verkligen att jag skickar dem

2009-08-15 @ 10:49:43
URL: http://skruttensmamma.blogg.se/
Postat av: Madde

Öh svarar folk såna saker? :-s , jag tycker det är bra att barn får ÖNSKA sig saker. Barn ska inte få allt dom önskar för då tar man bort en del av barns drömmar. Sonen önskar sig ett nintendo ds , vi har ett wii här hemma + att han har ps2 hos sin pappa där vi är nästan varje dag också. Jag tycker det räcker. Sonen får önska sig det men de betyder knappast att man måste köpa det. Man undrar ju om den som skrev det där ens har barn själv?



Föresten så läser jag din blogg + följer den på blogglovin. Brukar sällan kommentera men gör det ibland i alla fall.

2009-08-15 @ 10:59:11
URL: http://www.studerandemamman.wordpress.com
Postat av: A

Håller faktiskt med om den kommentaren att du ska skaffa dig ett JOBB!

2009-08-15 @ 12:06:44
Postat av: Kaiza på FL.

Men usch vad folk är elaka! Synd att de måste trycka ner andra för att få näsan över ytan och en syl i vädret.



Hoppas att han fick en underbar födelsedag. :-)

2009-08-15 @ 16:19:01
Postat av: Beckah

"Skaffa ett jobb" när man är gravid i vecka 37 är kanske inte det lättaste ;-) dessutom börjar jag plugga nu i höst medan jag är mammaledig och är inte färdigutbildad förrän om 7 år ungefär...

2009-08-15 @ 17:04:39
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: B

Gravid i v 37 ja nu ja, men det har du väl inte varit i hela ditt liv. Har du någonsin haft ett jobb överhuvud taget? Nää, just ja glömde att det är lättare att skaffa barn och gå på bidrag än att skaffa ett jobb.

2009-08-15 @ 18:15:00
Postat av: Magdalena

Hur känns det att ha en blogg där du inte ens kan skriva en önskelista utan att få elaka kommentarer? Varför blir det alltid så? Fattar inte hur en önskelista kan vara kontroversiell liksom? Självklart anonyma avsändare också... Visst är det lätt att sitta bakom en dator och vara elak och inte alls behöva stå för sina åsikter.

2009-08-15 @ 20:53:29
URL: http://www.magdis.se
Postat av: rebecca

Så patetiska vissa kommentarer är!

2009-08-15 @ 22:10:05
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Hellan

HAHAHA!! Men jösses, själv hade man MILALÅNG önskelista, både till födelsedagen OCH julafton!! =) Herregud, det är BARN!! Om de så vill önska sig en miljonvilla, LÅT dem!! =)

Grattis i efterskott till Victor föresten!

2009-08-15 @ 22:22:48
URL: http://lifeofhesa.blogg.se/
Postat av: Kicki (storasyster)

B: Jadå, visst har hon haft jobb!! Som hon tjänat en hel del pengar på oxå...som säljare (det du) inget som du skulle klara uppenbarligen eftersom du slänger ifrån dig sådana kommentarer... Innan du börjar klaga på mitt svar ska jag svara på den frågan oxå... INGEN av oss systrar är nöjda med att leva på bidrag... är NÅGON det?? Om du nu ÄNDÅ vill hoppa på mig, kan jag tala om att JAG alltid arbetat för MINA pengar och så har även mina systrar även om det inte alltid har lyckats... Det är inte såååå himla lätt att få jobb!!!

2009-08-16 @ 01:36:16
URL: http://ettermyreblaj.bloggagratis.se
Postat av: Nina (Ningla från FL)

Gu vilka lessamma svar : S



Önskelistor är ju toppenroliga att skriva, tycker jag än :P haha

2009-08-16 @ 11:14:19


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback