En dag på stranden

Äntligen fick Beckah bada :-)

Skönt att komma iväg en sväng och få lite känsla av sommar igen. Var så många veckor sen sist nu. M fick skjutsa iväg mig och Alvin till stranden så var vi där några timmar tillsammans med mina systrar och syskonbarn. Gött!

Jag smörjde in Alvin lite på axlarna och i ansiktet så på honom syns inget bränt alls - bara att han fått färg. Men han har ju bra pigment också. Jag smörje mig inte förrän efter en stund - magen och axlarna typ men jag blev röööd hehe :-) då hade jag ändå handduk på magen en del. Men huden där är ju så tunn nu så det är la känsligt.

Mewn guuud så trött man blir då! Helt slut var jag och ville typ sova för natten vid 18-19-tiden. Så jazg somnade sen när jag nattade Alvin och vaknade nu mitt i natten :-)

Fast nu kommer nog Mathias hem snart från sitt fiske.

Åh imorgon kommer VICTOR hem!!!!!! Eller ja, idag då - ikväll :-D *Längtar*

Ska försöka få gjort lite här hemma innan dess för idag har jag ju inte lyft ett finger iallafall. Går segt detta hemfixandet tyvärr...

**

Tog lite bilder idag men Angi tog fler så dem kommer väl senare :-)

De lite smålika kusinerna Tiger och Alvin kommer här:









Lägger upp lite mer i bilddagboken :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiskade mathias medan ni badade? Fick han något? Varför ville han inte vara med er?

2009-08-09 @ 15:49:33
Postat av: Trollis

Mysigt med stranden. Har vi oxå varit på.

2009-08-09 @ 22:02:44
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Beckah

M målade på huset medan vi badade

2009-08-09 @ 23:01:42
URL: http://beckahbitch.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback