Borås Djurpark

NU KOMMER DE!

*trumvirvel*

Bilderna från Borås djurpark finns nu att beskåda i bilddagboken. Jag är SÅ LYCKLIG över att det funkade med recoveryprogramet.

Nu till nästa trassel... efter jag räddat bilderna så formaterade jag om kortet. datorn tycker nu att kortet är utmärkt och redo att användas. Problemet är att kameran inte alls håller med! Den vill inte alls samarbeta med kortet :-( tänk om jag måste köpa ett nytt! Jäkligt trist i så fall. Ska ta med kameran och kortet till Kinna idag och kolla om man kan få hjälp på Expert. XD-kort är inte direkt billiga.


Smakprov från fotona:






Åsså den här av Alvin, Mathias och en dinosaurie ...älskar den:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Får man fråga vad du har för kamera? Vilka superfina bilder...

Ansi

2009-08-05 @ 20:27:48
Postat av: Trollis

Underbara bilder. Ska kika in på Bilddagboken när jag orkar och hinner. Kraaam.

2009-08-05 @ 20:57:11
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Beckah

Ansi; det är en såkallad "superzoom" som är lite en korsning mellan en kompakt digitalkamera och en ditigal systemkamera. Man kan inte byta objektiv och grejer. Min modell är från Fuji men minns inte exakt vilken modell i huvudet.

2009-08-05 @ 22:25:34
URL: http://beckahbitch.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback