Öppna förskolan

Jaha idag har jag slösat bort en dag till på ingenting.

Första halvan gick åt till öppna förskolan iaf, det var väl någorlunda vettigt. Men i övrigt så är det enda vettiga att jag kört EN maskin tvätt som jag inte ens hängt upp.

Jag måste verkligen ta mig i kragen nu, snart är det kört! Bara några ynkas dagar kvar.

Alvin skulle varit hos sin farmor idag men hon blev jättesjuk så vi hoppar det. var ju inget jätteviktigt, jag ville mest att han skulle då sova över en natt och sen komma hem, för att se hur det funkar sen när vi är borta en vecka så att han inte tror vi försvunnit för alltid. han har sovit hos farmor förrut ett par gånger men det är jättelänge sen nu ju, typ augusti.

Måste fixa barnvakt imorgon när jag ska iväg och noppa ögonbrynen bara, jag trodde ju inte Alvin skulle vara hemma :-)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Har inte heller gjort nåt vettigt idag... Jo förresten, bokade en tvätt-tid =D;-)

2008-12-10 @ 07:01:49
URL: http://ettermyreblaj.bloggagratis.se
Postat av: thinki.se

En tvätt? Det var dåligt...Släng hit tvätten vettja och du, ta med A oxå...Så kan du noppa brynen i lugn o ro...Hihi...

2008-12-10 @ 08:15:36
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Beckah

Ett frestande förslag thinki :-D

2008-12-10 @ 09:43:22
URL: http://beckahbitch.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback