Måndag morgon

Jag bloggade ingenting igår ...värdelöst!

Vi var iväg till Mathias farmor och farfar i Gbg och på kvällen åt vi hemsnickarade hamburgare framför TVn och tittade på Sällskapsresan 1 för att ladda lite inför lördag ;-) hahaha.

Ja och sedan somnade jag som så många kvällar förr när jag skulle natta Alvin :-) Nu är jag uppe ich utsövd ordentligt.

Att göra idag:
Ragga upp en resväska
Fixa en tid att noppa ögonbrynen
Prata med en vän som kan klippa om hon kan klippa mig
Städa och diska
Tvätta
Skicka vinstmail till mina traderavinnare

Tvätta är roligt nu för tiden ...min maskin är nämligen helt fucked up. Tvättprogrammen funkar inte, bara ett och det är skontvätt så inget vill bli rent. Insprutningsfunktionen funkar inte heller så jag får stå och hälla in tvättmedel och vatten och så. Så gott som handtvättat med andra ord ;-) en ny maskin får gärna trilla ner från himlen och landa i mitt badrum :-)

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie (solstraalen)

"hemsnickarade" - Hur gör man då? ;-)

2008-12-08 @ 10:05:19
Postat av: Beckah

köttfärs :-)



inte spik å hammare

2008-12-08 @ 10:16:43
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: copernicus

hmm vi har samma tvättproblem alltså ;(

min maskin tvättar tror jag, men allt fastnar i den. Tumlaren samlar allt vatten i botten så jag får tömma den för hand, och den torkar bara tvätten ibland- om jag har tur.



Skönt med en semester för dej iaf. det ser mysigt ut!

2008-12-08 @ 11:19:44
URL: http://ohrnnastet.blogg.se/
Postat av: donna

mmmm...satt troget o väntade på blogg-inlägg...muttrar

2008-12-08 @ 11:56:50
Postat av: lin

åh den doften är hemsk!

Ja bloggen och fl funkar crap idag!

jag som har lite tid att sitta för engångsskull ;)

2008-12-08 @ 12:29:28
URL: http://ohrnnastet.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback