Gäsp...

Vaknade för en halvtimme sen... kvart i sju på kvällen! Fuck också!

La Alvin vid 15 och en timme senare var jag så trött och sjuk så jag tänkte sno åt mig en liten middagslur jag också och gick och la mig med honom.

Sen sov vi och han vaknade alltså inte förrän så här sent. Det blir en rolig kväll ikväll. Vrålhungrig var han också, han brukar ju äta mellis så jag fick kasta i honom en grötflaska. Måste röra ihop något att äta på riktigt också.

Victor är inte hemma i helgen och M som skulle haft Alvin kl 17:30 kom hit redan vid 16-tiden och la sig och somnade precis lika gött på soffan :-)

Hur trött får man bli...

Kommentarer
Postat av: thinki.se

Skönt att ni fått sova en stund. I bland måste man faktiskt få hämta sig lite oavsett tid på dygnet. Kraam till er.

2008-12-05 @ 20:29:30
URL: http://www.thinki.se
Postat av: PetramedAochE

Det var ju jätteduktigt att du gjorde det du gjorde(en eloge till dig), men alla är inte som du.

Självklart visste hon att det var fel, något annat har jag inte sagt, MEN, extrem rädsla kan tysta de flesta. Och bevittnar man en sån grov missahandel så kan jag lova dig att man blir mer än bara rädd, man blir skräckslagen.

Du vet ingenting om henne, antar jag, och då anser jag att du inte heller ska dömma henne bara genom en text du hittat på nätet.



Jag anser att man fortfarande är ett barn när man är 15 år. Alla mognar inte lika tidigt, så bara för att du tycker att du var en väldigt mogen mamma när du var 15, så betyder inte det att alla andra 15-åringar är lika mogna. punkt

Och sedan att du tycker att hon ska "plågsamt brinna i helvetet" och att hon "förtjänar döden", det tycker jag bara är otroligt dumt sagt.

2008-12-05 @ 21:45:17
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Jag har då inga som helst negativa tankar om dig, eftersom jag anser att man ska skilja på person och åsikt. Dock tycker jag att du använder dig av ett språk som jag inte uppskattar i min blogg.

2008-12-05 @ 23:04:51
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: Beckah

du får tycka det är dumt, du skulle bara veta mina tankar om dig nätr du försvarar fitthoran.

2008-12-05 @ 23:08:15
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Jag kan ta en diskussion, jag har inga som helst problem med diskussioner faktiskt. Det är ditt val av språk som jag som sagt inte uppskattar.



Min blogg handlar, mestadels, om mig, min sambo och mina barn, och ett sånt språk, som enligt mig, inte direkt lyser intelligens och mognad, hör inte hemma på min blogg. Punkt



Nu ska jag iallafall gå och lägga mig så jag orkar upp och amma tidigt i morgon bitti.

Du får också sova så gott!

=)



Godnatt!

2008-12-05 @ 23:52:42
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: lall

verkar som att du bara vill tjaffsa med andra och skryta om hur bra du är jämt och ständigt. fattar inte ens att du kan skriva som du gör i andras kommentarer, försår petra till 100% att hon inte vill ha svärord och definitivt inte könsord i sina kommentarer. du som har så hög iq enligt dig själv borde ju ha ett bättre ordspråk. men du gör väl allt som står i din makt för att få höga bloggsiffror...

2008-12-06 @ 00:39:04
Postat av: Beckah

Det heter inte ordspråk det heter ordförråd!



Jag skriver vad jag vill när jag vill. Hon kom in i min blogg och lämnade en hög hundskit och bjöd således in mig att svara i hennes blogg. Vill man inte ha svar kan man trycka ner sin hundskit i halsen istället för att dumpa den i min blogg. Försvarar man en fitthora som tittade på när ett barn torterades till döds så har man inte alla indianer i kanoten.



Finns förresten inget som stör mig mer än anonyma getter som ska tycka en massa så ta å dra från min blogg eller skriv ut vem du är nästa gång din töntiga fega nörd.

2008-12-06 @ 00:46:49
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Daniel

Oj vad gräl det var här då!

Anyway låter som en hektisk dag - hoppas ni alla får en god sömn inatt!

2008-12-06 @ 00:53:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Oj vad gräl det var här då!

Anyway låter som en hektisk dag - hoppas ni alla får en god sömn inatt!

2008-12-06 @ 00:53:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback