Wordfeud...?

Jag gjorde det man inte ska göra igår. Jag installerade Wordfeud! Livsfarligt ju hahaha. Jag har varit beroende av Betapet en gång i tiden, så jag borde veta bättre än att ge mig in på detta, meeen kunde inte låta bli :-) Jag är inte kung på Alfapet, men tycker det är skitkul och ibland går det rätt bra, men jag brukar förlora lika ofta som jag vinner nästan ;-)

Några bloggläsare som också spelar? Jag heter BeckaHBitcH (såklart hehe).

Massa spel igång. Lite jobbigt när man inte kollat på några timmar. Har spelat sen sent igårkväll men nu fick jag till det för en stund sen med "TYSKOR" för 144 poäng. Lär ju dröja en stund innan jag slår det personliga rekordet, så det var såklart tvungen att föreviga :-)





Kommentarer
Postat av: LILITH - Borderline & mamma

Haha jag vågar inte installera det, då är jag fast har jag en känsla av. Jag får nöja mig min enarmad bandit jag installerade :)

2011-09-26 @ 17:49:46
URL: http://lilith.se
Postat av: nathalie

haha.. kikade in här och blev genast påmind om att uppdatera min wordfeud.. laddade ner det för bara några dagar sedan då alla mina kurskompisar satt med det här om dagen.. beroende e jag nu!- skit! haha

2011-09-26 @ 22:14:41
URL: http://mittlyckopiller.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag laddade ner det och började spela iantt. Farligt!

Heter 77jessa77...

2011-09-27 @ 20:52:35
URL: http://www.jessa30plus.blogspot.com
Postat av: Jossan

Som van Betapetspelare kommer du garanterat bli irriterad. Ordlistan i wordfeud suger!!! Löttes, sötleif? Hahaha!!

2011-09-29 @ 09:27:04


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback