9/11 - min egen katastrof.

...eller som det skrivs här i Sverige; 11/9

Idag tänker alla på terroristattacken som inträffade för 10 år sen och visst, det gör väl jag också, men tyvärr har jag en alldeles egen 9/11-katastrof  och den inträffade för 2 år sen. Jag fattade inte riktigt då hur mycket detta skulle förändra mitt liv.

Den 11 september 2009 åkte vi tillbaka till neo efter några dagar hemma med Elmer. Vi skulle dit och få svar på biopsin som togs när han föddes. Vi skulle få en diagnos. Med mig hade jag en papperslapp där jag hade skrivit upp det krångliga namnet på den sjukdom jag redan förstått att det var. Då kunde jag inte ens uttala det men ganska snart därefter hade jag kunnat rabbla det i sömnen.


Langerhans cellhistiocytos.


LCH kom in i vårt liv och kommer föralltid att vara med oss. Histio har blivit en del av mitt liv.





Kommentarer
Postat av: thile

Du er i mine tanker ♥ ♡ ♥ ♡ ♥

2011-09-11 @ 22:59:22


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback