Tummy Tuck - känsliga varnas

Om du är känslig så ska du hoppa över det här inlägget :-)


Själv är jag inte det minsta känslig (satt och åt mat medan jag tittade på filmerna). Jag tycker tvärt om att det känns bättre att veta exakt hur min operation kommer att gå till ...men så är jag också kontrollfreak, så det kan ju bero på det ;-)

"Skära upp ett snitt, lossa naveln, sy ihop magmusklerna, dra ner skinnet, nytt hål för naveln, sy ihop snittet" låter ju ganska smidigt och inte så äckligt. Verkligheten, hur det faktiskt SER UT när detta görs är dock lite äckligt haha :-)


Snitta upp, lossa skinn och sy ihop magmusklerna:





Avlägsna överskottshud, skapa en ny navel och sy ihop allt:







Kommentarer
Postat av: Anonym

"Själv är jag inte det minsta känslig (satt och åt mat medan jag tittade på filmerna)" WOOOW! Du är såååå modig då... Du är inte de enda som tål de. ;) Och vem bryr sig egentligen? Dina "fans"?

2011-10-17 @ 21:37:36
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

hahaha :-D sovit dåligt? :-)

2011-10-17 @ 22:27:14
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Jag tycker sånt här är riktigt spännande, hade jag bara haft stadigare händer hade jg gärna blivit kirurg

2011-10-18 @ 17:10:23
URL: http://neccin.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback