Soft söndag

En lugn och soft dag :-) lite sol, lite bad och så där som det ska vara på semester ;-)

Jag tror jag börjat få lite färg också, ialllafall från eftermiddagen på stranden igår. Idag har vi solat och badat hemma och jag är lite frusen nu på kvällen av solandet på dagen. Gött :-)

Imorgon blir det en dag i stan. Rätt kul med alla bilar här i stan för typ 90% av dem har små skador hehehe uppskrapade längs sidorna, bucklor och bortskrapat på varje hörn. Jag har sett flera bilar som är ihopTEJPADE! :-D Folk kör lite hur de vill, vägarna inne i stan är grymt smala och parkeringshusen?! My GOD jag skulle inte klara av att parkera en cykel där utan att skrapa bort lacken *LOL*. Jag som inte ens parkerar i parkeringshus HEMMA för att det känns läskigt och trångt mouahahaha kommer aldrig igen tycka att parkeringshusen hemma är trånga iallafall! :-)

Tidig dag imorgon. Eller ja, för pojkarna iallafall som haft helg :-) själv har jag tidig dag varje dag eftersom jag lyckas vakna före fan varje morgon, fattar inte varför. I morse klev jag upp tjugo över 5 för att jag inte lyckades somna om fast jag försökte, men det var ju ändå rätt okej jämfört med i fredags då jag klev upp kvart över 3 efter att ha försökt somna om jättelänge. Dog när jag kom upp och såg vad klockan var hahaha men det kunde ju inte hjälpas för sova kunde jag inte :-) Igår sov jag nog till 7, klev upp halv 8 så det var ju duktigt :-)

Godnatt på er :-)


Bild från i morse:




Kommentarer
Postat av: Martina

Men att få ha "semester" och vakna av sig själv och känna att man sovit klart och då gå upp och bara vara, är inte det ganska härligt iallafall...litegrann? :-)

2011-10-02 @ 23:26:32
URL: http://ytterligare.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback