Soft dag hemma...

Igår var vi bara hemma hos Petra och softade :-) kändes väldigt semestrigt. Tog och försökte bättra på solbrännan lite. Tror det så smått börjar hända grejer. Ser iallafall inte lika blek ut som när jag åkte hemifrån, gött! Man kan ju inte komma hem från en solsemester och vara blek, det är ju skämmigt.

Jag försökte mig INTE på någon promenad igår ;-) sorgligt nog skulle jag fortfarande inte hitta till det där köpcentrumet! *LOL* Men vi (jag och Petra) ska nog dit idag. Hennes pojkar är på skolan/förskolan.

Ska försöka mig på att få lite mer färg idag med. Imorgon blir det en dag i stan. Vi hade tänkt idag men jag har fortfarande stora blåsor under fötterna så det får vänta tills imorgon. Jaaa det var klantigt att skaffa blåsor, jag vet!

Bara idag och imorgon kvar nu ...på fredag åker jag hem :-o shit så snabbt tiden gått! Saknar mina pojkar men det har gått MYCKET bättre att vara utan dem än jag trott, saknaden har inte förstört semestern. Hoppas det gått lika bra för killarna.



Softar...



Jahapp ...undrar vad vi får för väder idag då? ;-) hahaha




Kommentarer
Postat av: Amanda

Guuuud så härligt...........

2011-10-05 @ 08:59:47
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Martina

Du har ju iallafall skaffat den röda brännan som många kommer hem från semestrar med :-)

2011-10-05 @ 11:32:50
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Linda

Heeey!

Vi är två tjejer som precis öppnat en nagel&hår salong i Borås! Och just nu kan du gå in och gilla oss på facebook och skriv gärna en rad på bloggen så får du 10% rabatt på valfri nagelförlängning (gäller vanligt naturellt, franskt, glitter, Minx, Nail Art)



Hos oss finns allt! Spana in vår hemsida www.nailsandglamor.se



Hoppas vi ses! Kramar ifrån Linda&Sandra - Nails&Glamor, Skönhet när den är som bäst!

2011-10-05 @ 13:25:06
URL: http://lindakeranen.blogg.se/
Postat av: Tania @ Piccante

Jag ska inte bli avundsjuk, jag ska inte bli avundsjuk, jag ska inte bli avundsjuk!!!



JAG ÄR AVUNDSJUK!!!!!

2011-10-06 @ 19:55:36
URL: http://piccante.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Hahaha <3 men imorgon åker jag hem :-)

2011-10-06 @ 20:12:40
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback