Jag klagar inte precis ;-)

Beckah har det väldigt bra och är väldigt bortskämd :-)

Måste börja med att berätta om min urgullige son. Petra skrev på Facebook i förrgår att jag kommit fram. Victor skrev "Fusk. Jag måste med nästa gång :D Hälsa henne också!". Petra svarade "Självklart får du komma Victor =) och jag ska skämma bort mamma lite nu =)". Vad svarar ungen? Jo han svarade ":D Gör det, hon behöver nog lite bortskämmning. Jag vill komma NU! låter så sjukt kul! :D". Så otroligt omtänksam <3

Hur som helst ;-)

Jag kom då med flyget i förrgår. Klev ut i värmen, sen gick vi och fikade, hämtade William och Vincent från skola och förskola och så hem till familjen. Jättekul att se deras nya hus :-) Inne i det fina gästrummet med tillhörande eget badrum och balkong kan man nästa tro att man är på ett hotell ...sen går man ut ur rummet och inser att man inte alls är på ett hotell utan hemma hos världens gulligaste familj <3

Gårdagen var KALASBRA! På morgonen åkte vi in till centrum och lämnade William på skolan. Vincent var ledig från förskolan så han följde med mig och Petra på en heldag på stan :-) Vi var och tittade på katedralen, fikade, gick, gick, GICK, fikade lite mer, gick, åt lunch osv hahaha. Jag som är så lat gjorde nog åt en hel årsförbrukning promenerande ;-)

På eftermiddagen hämtade vi William på skolan, tog en glass och sen åkte jag med hela familjen till Magaluf. Det var dags för ...min försenade FÖDELSEDAGSPRESENT! ...och vilken födelsedagspresent sen. Lite smått oslagbar sådär :-D

Vi gick nämligen på den heeeelt otroliga piratshowen de har där. OJ vilken upplevelse säger jag bara. Häftig show med akrobatik i VÄRLDSKLASS! Om ni åker hit till ön - gå och se den!!! Man får bara inte missa den! Jag hade ingen aning om vad jag skulle få uppleva. "Piratshow" låter ju som något som passar pirattokiga små barn bäst men näe, absolut inte. Alla i alla åldrar tycker nog att det är fantastiskt!

På kvällen hem igen och softa en stund ute innan det var dags att sova och ladda för en ny dag :-)

Vi får nog en superbra dag idag också och vädret är lika fint som igår :-)


Här kommer lite bilder
, men jag har inget photoshop i min lilla dator så jag har inte kunnat förminska och lägga på skärpa så de är nog lite suddigare än jag skulle vilja:



Nästan framme :-)



Fredag; besöker katedralen



NÅGOT högt i tak...






Häftigt!












Petra och Vincent



Katedralen från utsidan.






Obligatorisk turistbild ;-)






Jag är då det bleka spöket längst fram i bild...



Glass är bra när det är varmt...



...nackdelen när det är jättevarmt är att glassen börjar rinna innan man ens ställt den på bordet och sen får man skynda sig att sleva i sig :-)



På kvällen: piratshow :-)
































Sen fick jag lägga undan kameran för man fick inte fota under själva showen ;-)



Kolla in filmen:





Kommentarer
Postat av: Victor Larsson

AVUNDSJUK!!! Mähä. När ska du åka nästa gång så att JAG kan få följa med :P :D

2011-10-01 @ 18:07:48
Postat av: thile

Underbart! Så glad for din skyld vennen <3<3<3

2011-10-01 @ 18:12:47
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Vet inte än Victor men när jag åker nästa gång tar jag med dig :-)

2011-10-01 @ 18:14:56
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: alexandra mamma till Tove och pysen i magen

du ser verkligen ut att ha det toppen hos petra.. NJUT NJUT NJUT.. för här hemma i sverige blir det bara kallare för var dag som går..

2011-10-01 @ 18:32:52
URL: http://axdal.se
Postat av: Linda W L2K

Vilka härliga bilder!!!

Och du ser ut att må så bra!!!!

<3

2011-10-01 @ 18:35:59
URL: http://l2kw.blogspot.com
Postat av: Martina

Vilken härlig resa! Hoppas resten av resan blir lika bra eller BÄTTRE!

Klart du är värd lite "bortskämning"!

2011-10-02 @ 00:11:17
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Härligt det ser ut!

2011-10-02 @ 08:31:51
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Marie

Nämen, vad kul! Vi var på Mallis för några veckor sedan. Får man fråga vilket hotell ni bor på? Vi bodde i lägehetshotell Iberostar Royal Cristina. Kanske solade vi på samm strand...

Vi besökte oxå katedralen och fick hålla för näsan när alla äckliga hästar stod på rad utanför... Var oxå på aqua akvarium och det var ju jättefint! Någon mjukglass/kulglass vågade vi dock inte smaka... Ha en fortsatt skön resa! Och glöm inte att pruta ordentligt om du köper något!

2011-10-02 @ 23:01:46
Postat av: Carin i Umeå

Snacka om underbar möjlighet! Du verkar ha de finaste av vänner. :)

2011-10-11 @ 13:00:47
URL: http://carinslillalada.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback