Det går framåt

Hej hej :-)

Jag har inte orkat blogga på ett par dagar så jag tänkte skriva en uppdatering.

Det går framåt, men ganska sakta. Jag kan hosta till och skratta lite försiktigt utan att avlida, även om det gör förbannat ont fortfarande. Såret verkar läka bra, men jag har inte sett det ännu, ska tillbaka imorgon och ta bort tejpar och titta. Klådan är vidrig ibland. Natten till igår var hemsk. La mig vid 22 och vaknade strax före midnatt av att det kliade något helt fruktansvärt. Så där så jag höll på att bli tokig och nästan på allvar övervägde att slita bort förbanden, trycka ner fingrarna i snittet och riva runt rakt in i magen. Blä, jag vet *hua* men klådan är obeskrivlig. Jag fick gå upp och hälla i mig Tavegyl och kunde sedan somna om 1,5 timme senare.

Igårkväll tog jag Tavegyl INNAN jag somnade och fick sova hela natten, tack och lov.

Tog lite bilder igår, precis en vecka efter operationen, men magen ser likadan ut som för några dagar sen när jag fotade. Provade jeans, men kan inte ha på mig det för det är för stelt med gördeln + att jag inte kan stå upprätt. Det ser ut som om jag håller på kissa på mig på bilderna pga att jag står så dumt när jag är framåtböjd :-)

Naveln ser okej ut, jag har bytt plåster en gång till sen senaste inlägget.








Kommentarer
Postat av: thile

Fineste tjejen jo <3<3<3 du så flott du blir nu !

Holdt ut, snart er du som før :)

Masse styrke og tanker.

Tmmelen opp for morgen-dagen.



Klem

2011-11-10 @ 10:31:33
Postat av: qat

Du är riktigt, riktigt fin, beckah! :)



Ska bli kul att höra vad läkaren har att säga efter återbesöket.



kramis/ qattan

2011-11-10 @ 12:42:42
URL: http://softkitty.bloggplatsen.se
Postat av: Lotta Rhodin

Gött att det går framåt! <3

2011-11-10 @ 15:58:25
Postat av: thinki.se

Ååååh fräscht. Ser jätte fint ut tycker jag. Blir bra till slut detta. Glad för dig.

2011-11-11 @ 15:29:43
URL: http://www.thinki.se/wp


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback