Kärring med krokodilskinn (eller valfri rubrik)

GODMORGON VÄRLDEN!

Snart dags att packa ihop de små gossarna och dumpa dem på dagis. Har ju en del att göra idag. Några lättsamma grejer och en SKITJOBBIG grej som jag verkligen inte ser fram emot *suck*. En näve Lyrica och lugnande kanske kan vara på sin plats i eftermiddag?! (Ja, detta var ett skämt ...säger vi).

Jahapp. Vad skriver man mer? *LOL* det mesta som pågår i mitt liv är sånt där jag-kan-inte-blogga-om-det-grejer eftersom det involverar andra människor :-P

Jo, just ja. Tävling på G med ett skitfint pris!!! Kommer så fort jag får ork och tid :-) You don't want to miss this one!

Vill gå och sola idag! På Solhörnan alltså. "Men usch, det får man ju rynkor och cancer av". Eh, ja, cancerrisken ökar liiiiiite lite but let's face it; du kan få cancer av ALLT!!! Ren otur skulle jag säga! Vissa kan röka, supa, sola och äta skräpmat hela livet och vara helt friska. Andra kan leva jättesunda liv och ändå få cancer.

...eller så blir man påkörd imorgon. I wanna die happy!

Nej men seriöst, om jag inte solar får jag finnar :-o man vill inte vara 28 och se ut som 14 (räcker att jag beter mig så mouahahaha). Hellre brun och rynkig än kritvit och finnig säger jag bara. Hellre fin nu i den här åldern än när jag är en gammal kärring hahaha. Spela roll om man sitter där med krokodilskinn när man är 60 år lixom! Vem bryr sig? :-P Förhpoppningsvis har jag ändå kvar annat typ eeeh? Humor? Intelligens?

Nog om det, nu är det dags för dagis :-)

Sol och lycka på er allesammans :-)


Edit:

Dagen haha:

"Knock knock!"
"Who's there?"
"Little old lady"
"Little old lady who?"
"Quit yodeling and open the door already!"

För er som inte fattar: läs den högt ;-)

Kommentarer
Postat av: maria

hahaha amen to that!

2011-05-02 @ 08:19:14
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Hahahahaha.. ;)

2011-05-02 @ 19:42:57
URL: http://glantan.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback