Ja jag klagar ju inte precis ;-)

mms_img28781 (MMS)

Ja jag klagar ju inte precis ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna Tenggren

Inte jag heller.. ;)

Och vädret är gött!

2011-05-09 @ 15:02:02
Postat av: Elin Gabriella - Mops & chihuahua

Hihi så härligt!! :)

2011-05-09 @ 16:28:05
URL: http://elingabriella.se
Postat av: Anna

ja då är vi två som inte klagar då :-DD

2011-05-09 @ 17:36:15
Postat av: Linnea

Hej beckah! Jag vill börja med att säga att du är så otroligt fin! Och du verkar vara lika fin på insidan.

jag hittade din blogg för knappt en vecka sen ,

Och kan inte sluta läsa... Haha. Jag har snart läst igenom alla dina kategorier , och varje kategori innehåller så otroligt mycket inspiration , glädje och styrka. Jag blir så fruktansvärt inspirerad av dig! Du är så jävla stark och jag förstår inte att du orkat stå

på benen! Även fast jag inte följt dig så länge blir jag så stolt över att läsa om allt du varit med om men ändå kämpar du på och inte bara för dig och din familj utan många andra barn också ! Det är så fint av dig Att du lägger ner tid och energi på andra barn , hur många i dagens samhälle bryr sig om andra än sig själva ? Det är sånna som dig som samhället behöver fler av!!



Och jag blir så jävla helvetes förbannad när folk klankar ner och kastar sån jävla falsk skit på dig. Men jag förstår faktiskt att dom är avundsjuk på dig, för att du har haft ett skit liv men idag sitter med tre helt underbart vackra barn, du mår bättre , du kan kontrolera dina sjukdomar ( med tre barn runt omkring , och ett förjävligt förflutet?!?!?) en fin kropp och ett helt sjukt starkt psyke!



Ta hand om dig och dina barn( det märker jag att du verkligen kan !!!) och ta Aldrig skit från någon!! Kram

2011-05-09 @ 22:30:57
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tack snälla :-) så gullig du är :-) <3

2011-05-09 @ 22:45:57
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Mirrepirr

Sexig är du allt...<3

2011-05-10 @ 00:34:55


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback