Bjuder på ett stycke ur min novell ;-)

*Det kliar i fingrarna* Hahaha :-D Skulle vilja bara typ flänga upp min novell i bloggen :-P men det går ju såklart inte för sig. Inte nu, inte än iallafall. Den måste ju bli typ klar först och främst :-/ asså vi ska ju ge varandra kritik i Litterär Gestaltning-klassen och sen kunna göra ändringar efter varandras råd.


Men ...kan väl ge typ ...några pyttesmå bitar från ur texten...? :-)

Enjoy :-)


"Känslorna styr och våra kroppars rörelser följer med, känner dina varma händer vandra över mig medan våra munnar förenas och bådas ögon sluts."

"Låter min mun försiktigt och sakta svepa ner längs med din hals med lätta varma kyssar på vägen och lyssnar på responsen i dina tunga andetag. Allt sker på samma gång nu, ingen av oss tänker något utan följer bara med i upphetsningen när kläder dras av och faller mot golvet och hud når hud med en magisk varm känsla som plockad ur min fantasivärld."

"Jag vill känna, ta på dig, känna dina bröst i mina mjukt rundade händer. Låter mina försiktiga kyssar möta dem och båda måste dra efter andan. Du av beröringen och jag av de enorma känslorna inom mig som får mig att känna mig berusad av lycka över ögonblicket."

"Hettan mellan oss tycks värma rummet. Världen utanför finns överhuvudtaget inte längre. Det är bara du och jag och magin som förenar våra kroppar likt pusselbitar menade att sitta tillsammans."



**


I brist på passande bilder ;-) ...här får ni Britney Spears och Madonna. Den här bilden har nog alla sett förr? En av de mest kända kyss-bilderna (med två tjejer) skulle jag tro?



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Till Helan eller Halvan (vars kommentar jag inte godkänner, nej, det hade du rätt i):



Jag tar åt mig 0% av din kommentar. Bara skrattar åt alla felaktigheter du skrivit :-) Du skriver hela tiden som om du hade någon slags inblick i allt möjligt. Min familj tex fast du skriver en massa felaktigheter hela tiden. Pinsamt.



Du verkar bara bitter och avundsjuk. Du skulle nog behöva dig ett knull eller gå ut och springa lite så kanske du mår bättre sen? :-)



Ha det gött!

2011-03-06 @ 00:48:23
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: J-L

Oj! Nu blir man ju sugen på att läsa hela!

2011-03-06 @ 00:50:14
Postat av: maria

haha snusk beckah! kul för läraren med en porrnovell hahahaha men det är bra skrivet :D kul o läsa och kul att du går in för det så pass :D TANTSNUSK! (kommer klassas som det sen haha) <3

2011-03-06 @ 06:54:14
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Linda

jättefint skrivet! vacker beskrivning av känslor och inte alls "för mycket". Duktig du är!

2011-03-06 @ 07:49:42
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: qat

Hur kan folk klaga på dig, kära Beckah, när du delar med dig av äkta känslor så som du gör i din novell?! Förstår det inte.



Novellen är ialla fall bland de allra bästa jag läst (och jag läser MYCKET) i sin kategori.

Ta ALDRIG åt dig av idiotiska påhopp.

Du står över sånt. <3

2011-03-06 @ 10:24:16
URL: http://ienannandelavlivet.bloggplatsen.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

<3 <3 <3 :-) tack

2011-03-06 @ 10:28:51
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Helena

Har jag fått det hela om bakfoten -eller har du träffat en tjej? =)

2011-03-06 @ 15:45:06
URL: http://geekspeak.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Hittat å hittat :-) det är envägsförälskelse så att säga ;-)

2011-03-06 @ 16:47:43
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

mmmm I like! Hot!

2011-03-06 @ 23:03:03
Postat av: Martina

Det där var ingen porr novell. Det där var ju poesi! VACKERT!

2011-03-07 @ 09:07:06
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Ida

Hett och sensuellt , inte porrigt grovt. Jättebra skrivet!

2011-03-07 @ 09:34:28
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com
Postat av: Anna

Hej! Tänkte bara tipsa om en grej som kan vara kul för dig och dina läsare:



www.casarivas.se/lev kan man välja valfri Facebookvän att hamna i en sexnovell med (syns inte på Facebook).



Och på Spotify kommer det upp höglästa sexiga noveller om man söker på Casa Rivas ;)



Hälsningar Anna

2011-09-16 @ 17:02:36


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback