Tips: glöm inte sova

KAFFE! Herregud så trött jag är!

Sov två timmar igår natt, mellan 03:30 och 5:30 och "natten" till idag sov jag mellan 18:30 och 20:30. Somnade alltså när jag nattade Elmer. Inte så förvånande med tanke på den fina och långa sömnen natten innan med andra ord.

Inatt har jag jobbat en hel del med min novell, fanns ju en del att fixa med den upptäckte jag. KANSKE på grund av att jag satte mig och skrev den en timme innan lektionen började igår ;-) Så typiskt mig. Alltid sista minuten ...eller ännu senare ;-)

Men men, nu är novellen mycket bättre, lite hetare, lite mer känslor, lite längre (5 sidor är den nu). Kanske till och med lägger upp den i bloggen i slutänden men först ska den fixas lite till när vi bytt och gett varandra lite tips i två omgångar. Jag ska iallafall läsa upp den på lektion när vi är klara med det här projektet. Hinner ju ladda några veckor innan dess, men skämmigt blir det definitivt. Lärarens första förslag var att vi skulle läsa upp våra verk i cafeterian med åskådare ...ba ...eh ...nej tack :-)

Häller i mig en massa starkt kaffe här nu och hoppas jag tar mig igenom dagen. Elmer ska till BVC på 18-månaderskontroll. Gött att MPR-sprutan redan är avklarad dock. Sen blire skola och sen plugga hemma eller om jag sitter kvar på skolan, får se.


Nä nu orkar jag inte skriva mer :-) Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer
Postat av: Linda W -L2K-

Väntar med spänning på att få läsa novellen igen när du är klar!

2011-03-03 @ 08:00:16
URL: http://l2kw.blogspot.com
Postat av: qat

Den var underbar från början och blir bara mer och mer så... ;)



Jag är INTE den blygare typen men nog blev jag lite varm om kinderna allt. Haha!

2011-03-03 @ 12:06:11
URL: http://ienannandelavlivet.bloggplatsen.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Äsch, det är ju inte kinderna jag siktar på att hetta upp ;-)

2011-03-03 @ 12:08:39
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: thile

Herlig, velskrevet og varm novelle! Heia deg!

Du har det 'i deg' garantert.

Husk livet består en viss kvote søvn også, vennen min.

Men jeg forstår du er ivrig.



Ha en herlig torsdag!



2011-03-03 @ 14:09:21
Postat av: ☆VERONICA☆

Starkt kaffe är det bästa botemedlet mot trötthet osv

2011-03-03 @ 14:13:48
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Elin

Hur gick det på 18 månaderskontrollen?

2011-03-04 @ 20:25:21


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback