Om jag inte svarar på ditt mail

Det här borde jag egentligen nog skrivit ut för länge sen känner jag. Det ganska viktigt för mig att få detta sagt så jag hoppas att berörda personer ser detta och läser det. Jag tänker jättemycket på det här och det känns väldigt angeläget för det har blivit mycket på slutet.

Jag får flera mail i veckan (både till min mail och som privatmeddelanden på Facebook) från fina tjejer där ute i landet som väljer att vända sig till MIG av alla människor. Ni ska veta att jag är djupt hedrad av detta <3 Det handlar om minst 5 i veckan och ofta ganska långa och privata mail om allt från sjuka barn, barn som far illa, amningsångest, graviditetsfrågor, dåliga hemförhållanden, tonårsgraviditeter och mycket mer.

Jag läser ALLA och  jag bryr mig om er alla och era frågor och problem är viktiga för mig men ibland hinner jag helt enkelt inte. Det handlar enbart om TID, jag vill att ni ska veta det. Jag prioriterar inte bort er, ni är inte obetydliga, jag tar era mail på stort allvar och känner ett stort ansvar och en skyldighet att svara och vill absolut inte uppmana er att sluta maila! Ni som känner att jag är rätt person att vända sig till har antagligen rätt känsla isåfall.

På sista tiden har det varit väldigt väldigt mycket annat så det har ofta blivit så att jag läst mailen och tänkt svara senare och sen ändå inte hunnit med. Dagarna går och jag vill så gärna! Därför skriver jag det här öppet så att ni alla vet - JAG BRYR MIG, ni FÅR maila! Det är JÄTTEBRA att ni vågar be någon om hjälp och råd och som sagt, det är en ära att få vara denna "någon". Skulle aldrig drömma om att be er sluta maila när jag vet att ni behöver få göra det! När jag vet att just jag har möjligheten att hjälpa någon. Göra skillnad.


Ni som vet med er att ni mailat sista tiden och inte fått svar - jag kommer att svara er, jag lovar!

VARM KRAM till alla där ute som behöver det <3






****

Förrutom dessa viktiga mail
får jag dessutom en hel del andra förfrågningar som att hjälpa till med hemsidor, grafik, fixa bilder i photoshop, eller svara på diverse frågor som Google och 118100 lika väl kan svara på och annat sådant: Ja, er prioriterar jag bort. Sorry, jag hoppas ni har förståelse för att ovan nämnda mail går före av den tid jag har över att ge till andra utöver skola, barn, mina vänner och min övriga familj/släkt som naturligtvis också har diverse problem och "behöver mig".

Ni har ingen aaaning vad det finns och som pågår i mina vänners och min familjs liv, det är en hel del och sådant skriver jag inte om här. Förrutom detta så lägger jag en hel del tid och engagemang på Histiofrågor och vår fina Histiofamilj på Facebook och kommer så fortsätta att göra. Det går före. Så är du inte typ min familj eller väldigt nära vän; be inte ens om sånt här som hemsidegrejer och annat oviktigt för svaret är nej. Nej, jag hinner inte och orkar inte och vill inte. Det är inte elakt menat och inget personligt mot DIG.

Kommentarer
Postat av: Lotta Rhodin

<3 <3 <3 Helt otroligt hur många som får plats i ditt hjärta, fina Beckah <3 <3 <3

2011-03-24 @ 00:02:32
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

<3 <3 <3



aaaw kraaam Lotta <3

2011-03-24 @ 00:04:42
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Angelica

All kärlek till dig, fantastiska du!!! Kramar

2011-03-24 @ 00:59:30
URL: http://httpvindes.starkochtapper.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Angelica <3 <3 <3



Mail kommer, jag är oerhört berörd av er situation och lider med dig. kraaaam <3

2011-03-24 @ 02:22:54
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Angelica

<3 <3 <3 <3

2011-03-24 @ 05:52:41
Postat av: theresa

Beckah du är mitt uppslagsverk!!! Tack för all hjälp. Kep on rocki´n!!



<3

2011-03-24 @ 08:21:34
Postat av: Linda

du bryr dig verkligen om alla Beckah <3 självklart går en del saker före andra. Många kramar <3

2011-03-24 @ 08:30:07
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Angelica

<3 <3 <3 <3

2011-03-24 @ 20:46:58


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback