Mörkt

Stjärnorna har övergivit mig
Beckah mars 2011

Ser upp mot den sammetssvarta himlen men den reflekterar bara sorgen i mitt hjärta. Mörker. Stjärnorna har slocknat där uppe. De har övergivit mig.
Ensam i ett mörker av sorg och saknad. Insikten om verkligheten kramar åt mina lungor och får mig att tappa andan. Panik. Desperat. Svart. Smärta. Blodiga tårar lättar trycket, öppnar upp för ett andetag som nuddat vid döden och vänt hem igen.
Stjärnorna har övergivit mig. Jag kan inte se dem, de leder inte in mig på rätt väg. Jag söker men finner bara mörker och smärta. Led mig hem igen.
Stjärnorna har övergivit mig och jag kan inte andas. Famlar i mörkret. Ropar ut ditt namn men du är inte där. Du var en strålande stjärna på min nattsvarta himmel. Jag behövde dig, jag behövde ditt ljus för att se allt det andra. Nu är allt svart, jag ser inget längre.
Stjärnorna har slocknat nu. Du har övergivit mig.




Kommentarer
Postat av: Linda W -L2K-

♥♥♥♥♥

2011-03-30 @ 09:59:35
URL: http://l2kw.blogspot.com/
Postat av: Martina

<3 <3 <3

2011-03-30 @ 11:03:15
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ryck upp dig tänk på dina barn. känslorna är jobbiga men det kommer att gå över snart. Annars tycker jag att du är en ganska stark person. kram

2011-03-30 @ 13:47:01
Postat av: Mathilda

Förstår precis vad du menar med din text...har själv känt exakt så..kämpa på..kramar i massor

2011-03-31 @ 22:15:33
URL: http://mathildahanssen.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback