Mina små hjärtan

UNGE!

Natuuuurligtvis nya konstigheter med Elmer. Nej, orkar inte ens ta upp det. Blir så trött på den här skiten. Lägg av nu Elmer! Det räcker och BLIR ÖVER! Pratat med Barndagvården i Borås som fixat en tid på Barnmottagningen i Skene imorgon 08:15. Yey! Tur att jag älskar dig mer än livet självt för livet med dig det senaste 1,5 året har varit en enda kedja av oroligheter älskade Ellebelle <3




***

Fick en KRAM av Alvin när jag hämtade på dagis idag :-o låter kanske inte så konstigt men det har inte hänt på ett halvår minst. Det har varit "Jag vill inte ha dig mamma" när jag hämtat. VARJE dag. Bara pappa har dugit åt Alvin hela tiden och jag har väntat och stått ut. Jag vet hur barn fungerar, att det är i perioder och fast hjärtat värkt har jag stått ut, låtit honom få följa sina känslor. Nu har det vänt! <3 <3 <3

Han har inte velat följa med pappa utan velat stanna här och sova hos mig i torsdags, måndags och igår. Istället var Elmer hos pappa i tisdags och igår. Ensamtid med Alvin och vi har fått prata ordentligt om många saker. Bland annat det här med hans kommentar nyligen om att Elmer kan dö om han har prickar. Det ÄR tyvärr något han har gått och tänkt på men inte delat med sig av. Lilla gubben <3





Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackars plutt!!! Det är inte lätt att vara storebror! Barn förstår och tar in mycket mer än man själv tror! Tänk, han går och oroar sig för lillebror! Är ju superbra att ni får tid själva så han och du får prata igenom det så han kanske känner sig trygg med att lillebror inte ska någonstans!!!



2011-03-31 @ 16:33:16
Postat av: thile

Fine, kramgoe Alvin <3<3<3

Fine mamma du er <3<3<3 Tomelen opp for Elmer imorgen. Tenker på dere.

Klem

2011-03-31 @ 17:28:35
Postat av: Anonym

<3

2011-03-31 @ 17:52:18


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback