Godmorgon mitt i natten

Nej inte mitt i natten men klockan är 5 och jag vaknade för typ en dryg timme sen efter att ha somnat igår när jag nattade barn typ vid 20-tiden eller alldeles efter för jag såg att Så ska det låta precis började.

ONT i ögat!!! Svider och rinner! Är väl för att jag sov med linser fast det har jag ju gjort en massa gånger förut också. Nåja, jag hoppas det går över.

Hur gick det med Elmer? Ja jag återkommer till det i ett eget inlägg. Måste byta Bellens morgonblöja, sätta på kaffe och lite sånt först bara. Kan ju bara konstatera att Elmer ha en konstig hud (åh fan?! näe?) *s* :-) Kan även konstatera att Elmer har världens bästa sköterskor på Barndagvården ...men inte heller det var några nyheter :-)

Hej sålänge!

Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback