Godmorgon och kul kommentar ;-)

Godmorgon :-)

Oj, visst är jag bra på det här med bloggandet? ;-)
Är så ovan så jag nästan glömmer att jag kan skriva här, men jag antar att det är en bra sak iofs (för mig alltså, men trist om man följer bloggen hehe).

Något annat jag glömmer är att det är sommar! Herregud! slutet av juni! Var tog tiden vägen? Jag går fortfarande och väntar på att sommaren ska BÖRJA. Lovar jag kommer missa den och så är hösten plötsligt här och jag fattar ingenting. Gjort så flera gånger. Vilket slöseri, men liiite svårt att ta tillvara på sommaren när det är höstväder ute. Jag vill åka och bada, äta glass som smälter så snabbt att man knappt hinner få i sig den.

Förlååååt till dig som skrev en kommentar igår men jag MÅSTE lägga upp den. Den var så söt och rolig :-D Hoppas du bjuder på den?


Jo, den här kommentaren kom under ett inlägg om tvillingarna jag gosat med de senaste dagarna:

"Vad häftigt att dina tre gossar är födda 98-08, 07-07 och 09-09, vart det 11-11 på tvillingarna?"

-Japp, jag fick tvillingarna i november i år ja, Jajemän ;-) ...och de är mina, absolut :-)



Vilda och Tindra.


Nej nu ska jag på allvar försöka göra någon nytta här hemma innan jag ska skjutsa iväg Victor till ett möte.

Ha det gott :-)

Kommentarer
Postat av: thile

Næh, så søte Tindra og Vilda er <3<3

Herlig kommentar ;O)



Klem

2011-06-23 @ 10:18:35
Postat av: Maria - med bebis i magen ?

vilka sötnosar :)

2011-06-23 @ 10:49:18
URL: http://fashionstars.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback