Godmorgon ;-)

Gomiddag! Eller typ godmorgon för mig som är barnledig och sov ...eh, länge ;-)

Roligt att så många hittade hit igår :-) <3 <3 <3 Tack igen för alla varma kommentarer! Men vad gööör alla då? Har ni sommar? Här är det inte mycket till sommar iallafall. Vi hade bara för ett par veckor sen och då var det SOMMAR en vecka och jag hoppas verkligen den kommer tillbaka snaaart så man kan börja åka och bada. Grabbarna har en pool hos pappa som de badat i och en pyttepool här hemma men det är hög tid för riktiga bad. Elmer var aldrig iväg till sjön eller havet förra året. När det väl var så där jättefint väder så var han ju sjuk (6 veckors diarré för de som inte vet/glömt).

Till midsommar blir det Liseberg för de små, med sin pappa. Hela den familjen åker alltid till Liseberg på midsommar. Elmer kommer ÄLSKA det. Som tur är för honom så klarar han nog (förhoppningsvis) precis 90-gränsen med skor på sig (han är 87,5 cm lång). Han har precis börjat använda de kläder som Alvin nyss haft :-) Elmer har 92, 98 och 98/104 beroende på märke (Gud så olika kläder är i storlek!) från Lindex och Kappahl blir det 98/104. Han är lixom inte ens 2 år! 24/25 i skor.

Mer utflykter i sommar då? Ja, garanterat med M, jag har inget planerat med barnen, min sommar ser verkligen TRÅKIG ut. Dessutom sjukskriven (och då är det inte bara det jag skrivit om tidigare som spökar, mer om det längre fram, när det känns rätt) och inte rik precis. Läste att om man inte har råd att åka utomlands så är man fattig HAHAHAHA vilket skämt! ...och framförallt ett ordentligt HÅN mot dem som är fattiga på riktigt. Jisses.

Vad ska ni göra i sommar?


Nej, lite mer kaffe nu kanske så jag vaknar ordentligt :-)




Kommentarer
Postat av:  Nicole e - 19 årig mamma till 3 åriga Thilian e

äsch, man behöver väl inga planer för sommaren för att den ska bli kul :) roligare med lite spontana resor ju..



räcke ju gott och väl att man åker till stranden eller vad som :) allt behöver inte kosta pengar ! :)

2011-06-19 @ 13:14:58
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Linda W -L2K-

Jag tror nog du får en härlig sommar!!!



Så där med storlekarna har jag mellan Oskar och Emilia. Oskar är ju liten och hon stor. Hon använder 98/104, 104 och 110/116. Han använder några få 104, 110/116 och 122/128.



Fast det är lite bekvämt när dom går ihop i storlekarna, inte så mycket att lägga undan att spara mellan då. ;o)



Här är det just nu tråkväder men vi har haft en massa sommar! Jag njuter och börjar känna hur föräldrarledigheten närmar sig sitt slut. Stor ågren!! Resten av sommaren blir väl som alla andra. Sommar, sol och båt. Okej då, en massa regn, myggor och blåst med.



Ha det bäst!!! <3

2011-06-19 @ 13:15:07
URL: http://l2kw.blogspot.com/
Postat av: Emma W

Ni får säkert en jättefin sommar! Har man bara vänner omkring sig så brukar det inte kunna gå så fel!



Har du lust kan du ju ta med dig barnen och komma upp till stockholm en sväng! Finns ju lite att hitta på! Bara säga till om ni vill ha någonstans att bo isåfall!

Kram

2011-06-19 @ 13:51:34
Postat av: Bodil

Äh, sommaren kan bli hur bra som helst utan resor! Packa ryggsäck med kaffe och bullar, fika på stranden eller i skogen, cykla och bara vara är alldeles ljuvligt det också. Sommaren är vackrast i Sverige, skulle aldrig få för mig att lämna norden under juli-augusti!



Och fina Elmer, vad LÅNG han har blivit!!

2011-06-19 @ 14:52:55
URL: http://odila.blogg.se/
Postat av: LILITH - Sveriges mest menlösa blogg

Haha gissar att det var FL du läste det på? ;)

2011-06-19 @ 15:54:23
URL: http://www.lilith.se
Postat av: carro

hej beckah!

Jag har saknat dig och är glad att min favvo blogg är tillbaka:).

För mig är det alltid Sverige som gäller på sommaren! Jag bor i NYC och här blir de outhärdligt varmt, så då flyr jag hem till sverige tillsammans med min dotter och stannar hela sommaren. (eller så länge som vi klarar oss utan min man)

Stor kram till dig bästa beckah!

2011-06-19 @ 16:31:31
Postat av: Helena

I sommar ska jag göra en resa genom landet, och mig själv, men jag vet inte vart jag hamnar, bara att jag ska iväg. Och till hösten blir det att påbörja en utbildning med slutmål cnc-operatör.

2011-06-19 @ 18:12:34
Postat av: Andrea

Isabel är 100 cm lång och hon fyller ju snart 4 år. men hon är ju inte jättelång direkt :-)



Du kan ta med dig barnen hit till Stockholm några dagar vetja. bo hos oss och hänga med oss 08:or lite :-)

2011-06-19 @ 19:21:04
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Börjar bli dags va Andrea :-P du har ju bjudit in mig ett ANTAL gånger s :-) <3

2011-06-19 @ 19:27:58
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Linda

ja lite småplaner här, em vecka i småland, sedan blir det flytt för resten av sommaren =) i september åker vi till rhodos sedan får utlandet vänta- för vi är visst sjukt fattiga =//// vilket skämt- vem säger så?!

2011-06-19 @ 19:41:58
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Gelica

Det märks att jag har små pluttar till barn.

Tore har vi börjat köpa stl 104 till nu och Zeb har börjat få ha 92 i tröjor och T-shirts så de skyddar lite mer mot solen :)

2011-06-19 @ 19:51:58
URL: http://gelicas.bloggplatsen.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback