Fixa lite...

Hellu :-)

Stor dag imorgon! Balle fyller 4 år :-))

Idag har jag varit i Borås med syster och köpt lite smågrejer till Alleballe och så :-) imorgon bitti åker jag till Borås igen för att hämta Alvins tårta som Ann gjort och så vidare bort till M och lämna tårtan, hämta barnen och åka hem. Ska ha grabbarna över dagen så M får fixa för kalaset i fred. Det blir kalas hemma hos honom i år så kommer jag dit med grabbarna sen på eftermiddagen.

Födelsedagsmaraton här ;-) M 1 juni, lillasyster J den 21 juni, småkillarnas farmor den sista juni, storasyster A igår, äldre storasyster A idag, Alvin imorgon, systerdotter C i övermorgon *s* sen är det Victor 15 augusti, Elmer 4 september och jag 6 september :-)

Pust, fullt upp och trött idag, inte kunnat sova på hela dagen och snart har jag tvättstugan. TUR det för på onsdag ska jag åka bort en vecka. Var? Ja det visar sig väl ;-)

Förutom tvätta blir det paketinslagning och disk här ikväll. Roligt värre, jättedisk *suck*  ...och här sitter jag och gäääspar som en tok, hur ska detta gå? ;-)
Nej lite en jävla massa kaffe nu då kanske :-P

Hej! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow - her kommer fødselsdager trillende, som smultron på en tråd:O)

En fin og trevlig dag i dag <3 ønsker jeg dere!

Håper du får en trevlig uke sen <3



Puss o kram



2011-07-05 @ 10:34:14


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback