Dagen kunde ha varit roligare...

...och vädret hade kunnat vara lite mer upplyftande.

Ibland är smärtan och saknaden så stor att jag undrar hur jag ska orka med dagen och om det någonsin kommer bli bättre och om det verkligen går att lära sig leva med dessa känslor. Idag är en sådan dag. Inatt var en sådan natt och så har hela min vecka sett ut ...apropå gårdagens inlägg och det var väl just därför jag kände ett behov av att skriva gårdagens inlägg. Skriva av mig lite känslor.

Idag är det garderobsrensning på schemat här och jag fattade nog inte riktigt vad jag gav mig in på när jag började. HERREGUD så sjukt mycket kläder :-( allt som är för smått (eller för stort när det gäller mig då haha) eller ointressant rensas ut. Mycket jag borde sälja på Tradera men jag orkar ju fan aldrig. Plockar ut det jag bara MÅSTE sälja och det jag inte orkar bemöda mig med att sälja hamnar i säckar till Rumänieninsamlingen. Hittills 5 säckar dit och lika mycket som ska till Tradera (någon gång) och ändå är högen med kläder så stor att det i princip inte ens syns att jag börjat :-( och då har jag inte ens gett mig på Victors kläder än, bara mina och småkillarnas. Ja jag VET att det är dagens i-landsproblem att ha för MYCKET kläder och att jag inte borde klaga...

Skrev en lista i morse över vad som ska göras idag, annars blir det aldrig något gjort här hemma. Jag gillar listor, det blir för rörigt i min lilla hjärna utan dem. Vet inte var jag ska börja, vad jag ska göra och i vilken ordning.

Började dagen tidigt med att tvätta och hänga tvätt. Verkligen kläd-tema den här dagen :-) synd bara att min inspiration tog slut, känner inte för att göra ett skit mer idag men på listan står det att jag tydligen måste ÄTA något också (ja, jag har på riktigt skrivit upp att äta på listan) men jag vill inte. Kanske sen.

Nej nu ska jag rycka upp mig med en kopp kaffe och kanske tvinga mig själv att rensa ut ytterligare en säck till Rumänien ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha.. Jag gjorde likadant igår, rensa garderober.. O hur mkt jag än resna så tog de aldrig slut..



Numer är det köpstopp va de gäller kläder, både till mig o till barnen..

Jag räknade mellantjejens klänningar, 47 st.. Kommer inte ihåg att jag köpt så mkt ;)

2011-07-17 @ 18:01:19
URL: http://www.mrsannah.blogspot.com
Postat av: Helena

Har du kläder i strl 92 du vill bli av med så lägg ut dom här i bloggen :) Jag är intresserad!

2011-07-17 @ 20:04:06
Postat av: Annelie

Kan tipsa om Erikshjälpen också, där 60% av all försäljning går direkt till olika projekt för behövande barn världen runt - i Sverige och utanför!

2011-07-18 @ 10:10:51
Postat av: Kacklar.nu

Var tog alla kläder vägen då?

2011-07-18 @ 10:13:12
URL: http://www.kacklar.nu
Postat av: Maria

Eller i storlek 86/92 eller 110/116??



=)

2011-07-18 @ 12:07:24
URL: http://malabuz.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Elmer har 92-104 och Alvin 104-116 beroende på hur kläderna är i storlek :-)

2011-07-18 @ 12:13:03
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Annelie; jag vill inte att mina gamla kläder hänger i en butik och syns och säljs. Jag vill att de packas i säckar och skickas till Rumänien där 100% av mina gamla kläder kommer till nytta direkt :-)

2011-07-18 @ 12:15:36
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

gillar din blogg! :)

2011-08-10 @ 11:47:15
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback