SÄLJES! strl 68-80

Jisses... årsskiften är inte roliga om man lever på CSN...

Nu är det lite jobbigt att få kronorna att räcka till så jag blev tvungen att fixa fram lite av Elmers utväxta kläder och sälja :-) hoppas någon nappar, har ingen lust att använda mig av Tradera som snor pengar av en ;-)

Observera att priserna är INKLUSIVE frakt. Det som står är alltså vad du får betala. Vill du köpa flera grejer kan det hända att det blir billigare med frakten så då räknar jag om. Priserna är snälla utifrån mina erfarenheter från Tradera men ännu lägre än så här vill jag inte gå, jag säljer ju trots allt för att jag behöver pengar, så nej, det går inte pruta mer än att frakten kan bli lägre och då sänker jag.

Jag har gått igenom kläderna och har inte hittat fläckar och hål men jag är bara människa. Några plagg är märkta med RIS eller E. RIS med bläckpenna fast det har bleknat i tvätten. Det mesta är inte märkt.

Vi har inga husdjur utöver dammråttor och jag ska försöka att inte packa med dem ;-)

[email protected] i första hand annars [email protected]



*SÅLD* 1. Po.p skaljacka i toppskick. Marinblå strl 74.
250 kr ink frakt


2. Po.p Windstopperfleece. Marinblå strl 74. Lite noppig och lite skav på reflex och dragkedja.
200 kr ink frakt


3. Po.p Windstopperfleece. Marinblå strl 74. Lite noppig. Den finaste modellen med randigt innertyg istället för nät.
225 kr ink frakt




*SÅLD* 4. Po.p brun vinterjacka (3i1) du får såklart både den lite tjockare skaljackan och fleecetröjan tillsammans.Bra skick. Jackorna kan användas var för sig eller sättas ihop. Strl 80.
270 kr ink frakt


*såld* 5. Po.p fodrad täckbyxa (skidbyxa kanske det heter?) passar ihop med jackan ovan. Hela men lite uttöjda resår i foten men finns knappar så man lätt kan sätta på ny om man vill. Strl 80
200 kr ink frakt


6. Po.p babyjeans med mudd. Strl 68
120 kr ink frakt


*SÅLD* 7. Po.p tröja i toppskick. Märkt 74 men är definitivt en 68.
65 kr ink. frakt


8. Po.p body i toppskick. Strl 68.
65 kr ink. frakt


9. Po.p velourset. ÄLSKAR det här setet!!! Strl 68 men lappen är bortklippt i nacken på tröjan.
150 kr ink frakt


10. Bobux skintossor i strl Small. Som nya.
130 kr ink frakt


11. Name it mjukisbyxor strl 74 i toppskick. Ficka på rumpan också så det ska se ut som jeans.
65 kr ink frakt



[email protected] i första hand annars [email protected]

Kommentarer
Postat av: virrpanna

Jättefina! Hoppas du får dom sålt=)



Dock märker jag inte av nån skillnad nu med csn...? Hmm....



ha en bra dag=)

2011-01-11 @ 11:08:03
URL: http://www.virrpanna.com
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Normalt sett får man pengar den 25:e men i december kom inga pengar. Istället kommer en utbetalning i början av januari och den var ett par tusen mindre än vanligt. Sen kommer pengar som vanligt den 25:e januari.



För mig gör ett par tusen väldigt stor skillnad precis efter jul + att nya böcker ska inhandlas :-)



Ja jag hoppas det blir sålt :-)

2011-01-11 @ 11:10:26
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Jennsan

tyvärr lite för smått för joakim :(

2011-01-11 @ 11:17:16
Postat av: Sandra - 2barnsmamma

Synd att du inte hade större storlekar :P

2011-01-11 @ 11:27:55
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: Jennie edinge

Hur är plagg nr4, i storlek? Stor liten dante har 74 nu, men snart 80, om den blir liten?! Sugen på den..

2011-01-11 @ 11:41:34
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Nr 4 (3i1-jackan) är stor! Elmer han ha den ännu och han har 86/92 men den är tveksam i längden ärmarna nu men den håller iaf från 74-86 skulle jag säga. jag trodde faktiskt det var 86 för han har använt den till nyss men sen upptäckte jag att det var 80.

2011-01-11 @ 11:45:18
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Helena

Säger samma jag med, synd att du inte sålde lite större kläder. Har du nån vinteroverall i strl 92/98 så är jag intresserad :)

2011-01-11 @ 11:46:46
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Större storlekar är svårt för 86, 86/92 och 92 har Elmer. strl 98 väntar på att Elmer ska växa i dem och strl 98/104 och 104 använder Alvin och större än så har jag inte för det finns inget kvar efter Victor och det Victor använder är allt från 134-146.

2011-01-11 @ 11:49:41
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Jessica Jönsson

Jättefina kläder och hade jättegärna köpt men min son är strax över året och använder storlek 80 och har allt han behöver i den storleken så nu kollar vi efter kläder i storlek 86.

2011-01-11 @ 12:41:08
URL: http://jessicavarld.blogg.se/
Postat av: Susanna

Synd att man inte får pengar förrän nästa vecka för annars skulle jag vilja ha den marinblå skaljackan.

2011-01-11 @ 13:09:00
Postat av: virrpanna

Hej hej



Jag fick pengar den 23 december och skulle ha fått lika mkt nu i slutet av januari om jag nu inte gått på mammaledighet då, eftersom man får csn i förskott. Enda gången som jag såg på utbetalning var att det skulle blitt lite mindre i maj men inte jättemkt inte. kanske är olika vad man studerar och hur mycket?



Ja jag förstår ju om det märks om det är flera tusen, usch fifan. hoppas du får mycket sålt nu då=)



KRAMAR

2011-01-11 @ 13:45:16
URL: http://www.virrpanna.com
Postat av: Anonym

undrar varför du köper märkeskläder om du har så dålig ekonomi??



barn växer fort o h&m har mycket bra kläder



och vad har du mot tradeRA?? dom måste ju ta bet för sitt jobb

2011-01-12 @ 21:26:21
Postat av: Jennie edinge

Skulle bara dubbelkolla om du fått såldt plagg nr 4? Tänkte om det bara va bokat/resersverat eller så..

2011-01-13 @ 21:36:12
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Såld, betald och skickad :-)

2011-01-14 @ 08:43:46
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback